سال گذشته یکی از رویدادهای جالب توجه دنیای بالیوود ازدواج ستاره هندی پریانکا چوپرا با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی بود. این دو یکدیگر را در یک مهمانی ملاقات کردند و امسال در خلال لحظه‌های اسکاری، فرصتی فراهم شد تا خاطره آشنایی با یکدیگر را از نو مرور کنند.

اسکار تنها در قالب لحظات فرش قرمزی خلاصه نمی‌شود و در پشت صحنه و در خلال برگزاری مهمانی‌های مختلف، اتفاقات جالب توجهی رخ می‌دهد. مثلا مراسم اسکار امسال و حواشی آن برای «نیک جوناس» (Nick Jonas) و «پریانکا چوپرا» (Priyanka Chopra) خاطره‌انگیز بود.

یکشنبه شب، این زوج تازه ازدواج کرده در مهمانی «ونیتی فری» (Vanity Fair) در مرکز «والیس آننبرگ» (Wallis Annenberg Center) حضور یافتند. اگرچه این مراسم برای بسیاری رویدادی معمولی و شبیه به دیگر مهمانی و مراسم‌های مرسوم این ایام است، برای این زوج معنا و مفهومی خاص داشت.

مقاله مرتبط: مشکلات پریانکا چوپرا برای حضور در گلدن گلوب 2017

مهمانی ونیتی فر همانجایی است که آنها در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند. نیک درباره این شب خاطره انگیز و اولین دیدار با همسر آینده‌اش چنین می‌گوید:

من نوشیدنی به دست نشسته بودم و به اطراف نگاه می‌کردم. درست مقابل من گروهی از مردم ایستاده بودند و ناگهان باخودم گفتم تو واقعی هستی؟ تا حالا کجا بودی؟

در آن شب به خصوص پریانکا لباسی از «الی ساب» (Elie Saab) به تن داشت که توسط «میمی کارتل» (Mimi Cuttrell) طراحی شده بود. نیک هم در کت و شلوار آبی و پاپیون خود جذاب و شیک پوش به نظر می‌رسید. آنها از مصاحبت با یکدیگر لذت بردند و این شروع آشنایی بود که در نهایت متجر به ازدواج آنها شد.

مطلب مرتبط: تصاویر زوج های حاضر روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹

اما آنها تنها زوجی نیستند که در یکی از مراسم‌های دنیای سینما با هم آشنا شدند. «جو جوناس» (Joe Jonas) و «سوفی ترنر» (Sophie Turner) هم وقتی در مقابل دوربین خبرنگاران ژست می‌گرفتند، همدیگر را ملاقات کردند. با این حساب باید گفت که مراسم اسکار دست کم برای عده‌ای، شروعی جدید است.