همانگونه که فرش قرمز مراسم اسکار حال و هوایی خاص و تماشای دارد، تعامل و حضور ستارگان در کنار هم نیز جذاب و دوست داشتنی است. به عنوان نمونه می‌توان به یکی از لحظه‌های اسکاری جالب توجه مراسم امسال اشاره کرد، وقتی که لیدی گاگا به کمک رامی مالک می‌رود.

 بستن کراوات و پاپیون نیازمند کمی دقت و توجه است، اما وقتی قرار باشد روی صحنه‌ی یکی از بزرگترین رویدادهای سینمایی جهان حاضر شوید، این کار ساده‌ای نخواهد بود. نمونه‌اش بازیگر جوان رامی مالک که ظاهرا کمی در این زمینه مشکل داشت، اما دست‌های یاری رسان همه جا هستند.

مقاله مرتبط: معرفی برندگان جوایز آکادمی اسکار 2019

لیدی گاگا قبل از مستقر شدن در جایگاه‌ها در سالن دالبی تیتر، این مشکل کوچک رامی را حل می‌کند. امسال این دو در چندین رویداد سینمایی معتبر جهانی با یکدیگر همراه بودند.

لید گاگا خواننده و بازیگر مطرح به خاطر ایفای نقش در فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» نامزد جایزه بهترین بازیگر و نیز به خاطر اجرای ترانه «کم عمق» (Shallow) به همراه بردلی کوپر، نامزد دریافت جایزه بهترین ترانه بودند. از سوی دیگر امسال بی‌شک سال رامی مالک است. این هنرمند جوان که بسیاری از شما احتمالا او را در سریال مطرح مستر ربات دیده‌اید، جوایز سینمایی را یکی بعد از دیگری درو کرده است. او برای ایفای نقش فردی مرکوری در فیلم بوهمین راپسودی نامزد دریافت جایزه اسکار بود که البته موفق به دریافت آن هم شد.

مطلب مرتبط: تصاویر زوج های حاضر روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹

این درحالی است که هر دو فیلم در بخش بهترین فیلم نیز با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ داشتند، هرچند در نهایت این فیلم کتاب سبز بود که جایزه اسکار را از آن خود کرد.