اگر اهل سینما هستید و فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را دنبال می‌کنید احتمالا خوب می‌دانید که سایت‌های زیرنویس از چه اهمیتی برخوردار هستند. همه علاقه‌مندان به سینما در ایران خوب می‌دانند که پیدا نشدن زیرنویس فیلم یا سریال مورد نظر تا چه اندازه ناامید کننده و تاثیر گذار است؛ البته باید گفت که تعداد این سایت‌ها در سال‌های اخیر به اندازه‌ای شده که احتمالا بسیاری از مخاطبین دغدغه‌ای برای پیدا کردن زیرنویس مد نظر خود ندارند، اما آیا علاقه‌مندان حرفه‌ای‌تر که سینما را به شکل جدی‌تری دنبال می‌کنند هم همین نظر را دارند؟ در میان دریایی از سایت های زیرنویس رایگان واقعا چند درصد از آنها بدون کپی برداری از دیگران چیز جدید و منحصر به فردی را ارائه می‌دهند؟ اگر سوالاتی که در بالا مطرح شد ذهن شما را نیز مشغول خودش کرده توصیه می‌کنیم برای آشنایی با جدیدترین وبسایت دانلود زیرنویس رایگان blaxsub (بلکس ساب) با ما همراه باشید.

تیم خلاق و حرفه ای بلکس ساب

تیم بلکس ساب متشکل از افرادی خلاق، با انگیزه و کاربلد است که بدون الگو برداری از سایت‌های مشابه داخلی و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، وبسایت blaxsub را طراحی کرده‌اند. این اولین پروژه این تیم نیست؛ بلکه حاصل سال‌ها تلاش مداوم است که با خلاقیت و ایده‌پردازی به این شکل در آمده است. تیم بلکس ساب اعتقاد دارد که راز ماندگاری در  پیشرفت مداوم است و از این جهت تلاش می‌کند تا هر روز و هر ساعت رو به جلو حرکت کند و به دنبال بهانه جدیدی برای گسترش سایت باشد.

ارائه رایگان خدمات

در بلکس ساب همه چیز رایگان است و صرف نظر از هر اتفاق و تغییری که در این سایت رخ می‌دهد این موضوع تغییر نخواهد کرد. بلکس ساب اعتقاد دارد که همه افراد جامعه و بخصوص علاقه‌مندان به سینما با هر توانایی مالی باید قادر باشند از خدمات با کیفیت اینترنت به شکل رایگان بهره مند شوند؛ از این جهت بلکس ساب همه خدمات خود را رایگان ارائه می‌دهد و جالب اینجاست که گسترش و افزایش کیفیت و کمیت خدمات، ارتباطی با رایگان بودن سایت ندارد.

طراحی جذاب و دسترسی راحت به مطالب

قالب، رابط کاربری و دسته بندی مطالب در بلکس ساب به شکلی طراحی شده‌اند که کاربر هم از محیط سایت لذت می‌برد و هم به راحتی به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و می‌تواند زیرنویس فیلم و زیرنویس سریال مورد علاقه خود را به صورت رایگان دانلود کند. شلوغی وبسایت‌های زیرنویس مشابه، موضوع برجسته‌ای است که همه علاقه‌مندان به سینما آن را تجربه کرده‌اند و متاسفانه این موضوع به اندازه ای رایج شده که بسیاری از کاربران به آن عادت کرده‌اند؛ اما این محیط شلوغ و سردرگم کننده به هیچ وجه قابل قبول نیست و بلکس ساب سعی داشته تا برای احترام به کاربر و رعایت استاندارد ها این شلوغی را از بین برده و محیطی جذاب و حرفه ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.