انتظارها رو به پایان است؛ چرا که تنها یک هفته به اکران تازه‌ترین اثر دنیای سرگرمی سازی مارول باقی مانده است. یکبار دیگر انتقام جویان در کنار شخصیت‌های مطرح دیگر آثار شاخص سال‌های اخیر مارول قرار گرفته و علیه دشمنی مشترک متحد می‌شوند. هرچند این «جنگ بی‌نهایت» ممکن است درنهایت به خداحافظی با شماری از محبوب‌ترین ابرقهرمانان این مجموعه فیلم‌ها ختم شود!

صبر کردن کافی است؛ چرا که یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های امسال کم کم آماده اکران می‌شود. بله، نوبتی هم که باشد نوبت هنرنمایی مجدد شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های «اونجرز» (انتقام جویان) است که دیگر بار صحنه را از آن خود کنند. عنوان این اثر تازه «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) است که قرار است روز ۲۷ ماه آوریل سال جاری یعنی تنها یک هفته دیگر، روانه‌ی پرده‌ی نقره‌ای سینماها شود.

بزرگترین فیلم ابرقهرمانی تاکنون که قرار است صحنه‌ی نمایش پرزرق و برق محبوب‌ترین کاراکترهای این ژانر و نیز شماری از بدمن‌های معروف این حوزه باشد. از سوی دیگر همچون دیگر فیلم‌های مارول بی‌شک باید در انتظار جلوه‌های ویژه فراموش نشدنی باشیم که به لطف بودجه‌های نجومی تهیه و تدارک دیده شده‌اند و شاید همین امر باعث شده که طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مشتاقانه برای اکران این فیلم لحظه شماری کنند. 

این فیلم دو ساعت و نیمه روز جمعه‌ی آینده برای نخستین بار در انگلستان روانه سینماها خواهد شد. در این اثر مهیج تمامی قهرمانان پیشین معرفی شده (البته به جز آنهایی که دار فانی را وداع گفتند!) حضور خواهند داشت. از مرد آهنی و نگهبانان کهکشان گرفته تا کاپیتان آمریکا، تور، هالک، پلنگ سیاه، دکتر استرنج و... . البته این حضور بزرگ به معنای پایان مجموعه فیلم‌های اونجرز نیست؛ چرا که مارول فیلم دیگری نیز در آستین دارد که ظاهرا قرار است ۳ ماه می سال ۲۰۱۹ اکران شود. هنوز عنوان مشخصی برای این فیلم ارائه نشده است.

داستان فیلم جنگ بی نهایت چیست؟

این فیلم داستان اتحاد ابرقهرمانان در مواجه با یکی از بزرگ‌ترین دشمنان صلح و آرامش یعنی بیگانه‌ای به نام تانوس است که در حال جمع آوری سنگ‌های بینهایت برای نبردی بزرگ و سرنوشت ساز است. این سنگ‌ها به او کمک خواهند کرد تا این جهان را مبدل به چاهی جهنمی کند.

مقاله مرتبط: دنیای عکاسی: زندگی ابرقهرمانی

داستان این فیلم نیز با الهام از کمیک‌های محبوب مارول شکل گرفته و متأسفانه ممکن است در نهایت به مرگ یکی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه یعنی کاپیتان آمریکا ختم شود. همچنین گفته می‌شود که شاید موج سوار نقره‌ای که در یکی از قسمت‌های مجموعه فیلم «چهار شگفت انگیز» حضور داشت نیز در این فیلم تازه عرض اندام کند.

تعدادی از بازیگران حاضر در این فیلم عبارتند از:

  • رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr): مرد آهنی/ تونی استارک
  • جاش برولین (Josh Brolin): تانوس
  • مارک روفالو (Mark Ruffalo): بروس بنر/ هالک
  • تام هیدلستون (Tom Hiddleston): لوکی
  • کریس همسورث (Chris Hemsworth): تور
  • کریس ایوانز (Chris Evans): استیو راجر/ کاپیتان آمریکا
  • چدویک بوسمن (Chadwick Boseman): پلنگ سیاه
  • جرمی رنر (Jeremy Renner): کلینت بارتون/ چشم شاهین
  • کریس پرت (Chris Pratt): پیتر کوئیل/ استار لرد
  • بندیکت کامپربچ (Benedict Cumberbatch): استیون استرن/ دکتر استرنج
  • اسکارلت جوهانسن (Scarlett Johansson): ناتاشا رومانف/ بیوه سیاه 

 نظر شما در مورد این فیلم ابرقهرمانی چیست؟ آیا بار دیگر شاهد ثبت رکوردی تازه در باکس آفیس خواهیم بود؟