فصل جوایز سینما و تلویزیون در انتظار یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالیانه خود است. بی‌شک مراسم گلدن گلوب امسال نیز عرصه‌ی در خور توجهی برای شماری از بهترین آثار سینمایی و تلویزیونی خواهد بود. شماری از غول‌های سینما امسال در برابر هم صف آرایی کرده‌اند و باید منتظر بود و دید امسال کدام یک، برگی دیگر به کارنامه افتخارات خود خواهد افزود. در ادامه این مطلب با ۷۲۴پرس همراه باشید تا اندکی بیشتر با نامزدهای حاضر در رشته‌های مختلف این مراسم آشنا شویم.

امسال یکی از مهم‌ترین جوایز فصل، هفتاد و پنجمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. گلدن گلوب را باید به نوعی خویشاوند نزدیک جوایز آکادمی اسکار دانست؛ به طوری که در طول سال‌ها شاهد انتخاب‌های مشابهی در این دو مراسم قدر قدرت عالم سینما بودیم.

مطلب مرتبط: تاریخچه گلدن گلوب

شاید مراسم اسکار زرق و برق بیشتری داشته باشد، اما گلدن گلوب هم به جای خود مراسم مهم و البته مهیجی است. به علاوه امسال کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که گلدن گلوب ۲۰۱۸ سرشار از غافلگیری‌های شگفت‌انگیز خواهد بود.

 امسال استیون اسپیلبرگ افسانه‌ای با کریستوفر نولان خوش فکر رقابتی تنگاتنگ دارد، بهترین‌های دنیای هنرپیشگی برای کسب مقام نخست هر رشته با هم رقابت خواهند کرد و البته بهترین‌های تلویزیون نیز به دنبال کسب مقام‌ نخست هستند. با این حساب گلدن گلوب امسال مراسم داغ و پرهیجان خواهد بود.

سال گذشته فیلم فروشنده اصغر فرهادی نیز در این مراسم حاضر بود و همین امر باعث جلب توجه بیشتر مخاطب ایرانی به گلدن گلوب شد. هر چند فیلم فروشنده قافیه را به فیلم «تونی اردمان» (Toni Erdmann) اثر کارگردان آلمانی «مارن آده» (Maren Ade) باخت، اما به هر حال ما قبلاً نیز با فیلم «جدایی نادر از سیمین» اثر همین کارگردان، طعم شیرین برنده شدن را چشیده‌ایم. اما با این حال مطمئناً مراسم گلدن گلوب امسال نیز توجه عاشقان سینما را معطوف خود خواهد کرد.

مطلب مرتبط: معرفی چهره‌هایی که بیشترین بار نامزد دریافت جایزه در گلدن گلوب شده‌اند

به همین مناسبت و در راستای پوشش این مراسم برای مخاطبان عزیز ایرانی، از شما دعوت می‌کنیم در مرور نامزدهای معرفی شده در هر بخش این مراسم، همراه ما باشید. مراسم امسال روز هفتم ژانویه به میزبانی کمدین معروف آمریکایی «ست میرز» (Seth Meyers) در هتل «بورلی هیلتون» در شهر لس انجلس برگزار شده و توسط NBC مستقیماً پخش خواهد شد.

نامزدهای حاضر در بخش بهترین فیلم درام:

  • دانکرک (Dunkirk)
  • پست (The Post)
  • شکل آب (The Shape of Water)
  • با اسمت صدایم کن (Call Me by Your Name)
  • سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri)

اثر تحسین برانگیز و خوش ساخت کارگردان مطرح هالیوود «کریستوفر نولان» (Christopher Nolanحتی چندین ماه پس از اکرانش همچنان در صف نخست بهترین‌های امسال ایستاده است.

بی‌شک این فیلم یکی از مهم‌ترین نامزدهای مراسم گلدن گلوب امسال است که به همت «انجمن مطبوعات خارجی هالیوود» برگزار می‌شود. به علاوه این فیلم نامزدی بهترین کارگردانی گلدن گلوب ۲۰۱۸ را نیز برای این کارگردان و تهیه کننده معروف جهانی به همراه داشته است. البته کریستوفر نولان پیش‌تر نیز برای فیلم «تلقین» (Inception) نامزد این جایزه بود که متأسفانه موفق به دریافتش نشد.

دیگر نامزد شاخص این بخش «مارتین مک دونا» است که با فیلم تحسین شده «سه بیلبورد بیرون ابینگ» در این رقابت حضور دارد. البته بهتر است فراموش نکنیم نابغه سینما استیون اسپیلبرگ با فیلم «پست» در این گروه جای گرفته، کارگردانی که نمی‌توان به سادگی نادیده‌اش گرفت. البته تجربه ثابت کرده مراسم‌های معتبر دنیای سینما و تلویزیون همیشه آبستن حوادث غیرمنتظره و انتخاب‌های شگفت انگیز بوده و هستند. کافی است به خاطر داشته باشیم که سال ۲۰۰۷، فیلم «تاوان» (Atonement) اثر «جو رایت» در عین ناباوری، موفق به کنار زدن دو فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» اثر برادران کوئن و «خون به پا خواهد شد» اثر «پل توماس اندرسن» شد. به هر حال بهترین فیلم امسال یکی از نامزدهای فوق خواهد بود و باید دید کدام اثر بیش از سایرین توجه هیأت داروان را به خود جلب کرده است؟


بهترین فیلم موزیکال یا کمدی:

  • هنرمند فاجعه (The Disaster Artist)
  • برو بیرون (Get Out)
  • بزرگترین شومن (The Greatest Showman)
  • من تانیا هستم (I, Tonya)
  • خانم برد (Lady Bird)

به نظر بسیار بعید می‌رسد که برنده‌ی این رشته بتواند عنوان بهترین فیلم را نیز در مراسم جوایز آکادمی اسکار از آن خود کند. تنها سه فیلم «آرتیست»، «شیکاگو» و «شکسپیر عاشق» در طول بیست سال گذشته موفق به دریافت این جایزه شدند. امسال اگرچه دو اثر «خانم برد» و «برو بیرون» به اندازه‌ای تأمل برانگیز هستند که بتوان کورسوی امیدی پیش روی‌شان دید.

فیلم «من تونیا هستم» «مارگوت رابی» (Margot Robbie) نیز برای کسب جایزه اسکار خیز در خور توجهی برداشته است، از سوی دیگر اثر موزیکال بزرگترین شومن نیز یک مهمانی کمدی جذاب است که به «هیو جکمن» فرصتی برای درخششی دوباره داده است.

مطلب مرتبط: بیوگرافی هیوجکمن (Hugh Jackman)


بهترین بازیگر نقش اول مرد درام:

  • «تیموتی شلمی» (Timothée Chalamet) برای فیلم «مرا با اسم خودت صدا کن»
  • «تام هنکس» (Tom Hanks) برای بازی در فیلم «پست»
  • «دانیل دی لوئیس» (Daniel Day-Lewis) برای فیلم «نخ خیال» (Phantom Thread)
  • «دنزل واشنگتن» (Denzel Washington) برای فیلم «جناب رومن جی اسرائیل» (Roman J. Israel, Esq)
  • «گری اولدمن» (Gary Oldman) برای فیلم «تاریک‌ترین ساعت» (Darkest Hour)

براساس شواهد موجود تقریباً از ماه سپتامبر بسیاری گری اولدمن را با آن گریم تماشایی در نقش «وینستون چرچیل»، بخت مسلم دریافت این جایزه می‌دانستند. در کنار این امکان باید بپذیریم که او در گروه ساده‌ای قرار ندارد و در این راه رقبای قدری همچون «تام هنکس» را پیش رو دارد که پیش از نیز موفق به دریافت این جایزه شده است (سه بار)، دیگر رقیب او «دنیل دی لوئیس» است که دو مرتبه این جایزه را به خانه برده است. در این میان «تیموتی شلمی» نیز حضور دارد، بازیگری که شاید امسال بهترین زمان برای یادگیری تلفظ درست اسمش باشد.

پیشتر به نظر می‌رسید که شاید «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) هم جایی در این فهرست داشته باشد. اما این هنرپیشه بدشانس که پیش از این دو بار نامزد جایزه گلدن گلوب بود و هر دو بار این جایزه را به «دنزل واشنگتن» واگذار کرد، اینبار حتی نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد درام را نیز به این بازیگر سیاه‌پوست کهنه‌کار باخته است. با این حساب اگر شلمی موفق شود به شکلی این رقبای قدر را کنار زده و این عنوان را از آن کند، یکی از عجیب‌ترین شگفتی‌های رقابت امسال را رقم زده است. 


 بهترین هنرپیشه نقش اول زن درام:

  • «میشل ویلیامز» (Michelle Williams) برای فیلم «همه پول‌های جهان» (All the Money in the World)
  • «جسیکا چستن» (Jessica Chastain) «بازی مولی» (Molly’s Game)
  • «سالی هاوکینز» (Sally Hawkins) برای فیلم «شکل آب» 
  • «فرانسیس مک دورمند» (Frances McDormand) برای فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ میزوری» 
  • «مریل استریپ» (Meryl Streep) برای بازی در فیلم «پست» 

امسال بخش بهترین هنرپیشه زن درام، عرصه عرض اندام بزرگان عالم فیلم و سینما است. در واقع گلدن گلوب امسال دست کم با ۱۰ اجرای عالی در این بخش مواجه بود و همین مسئله رقابت بین ۵ نامزد اصلی را بسیار مهیج و تماشایی کرده است.

در پیش بینی‌های صورت گرفته پیرامون پنج نامزد اعلام شده، نام «آنت بنینگ» (Annette Bening) هم مشاهده می‌شد و گروهی او را بهترین شانس برای دریافت جایزه می‌دانستند، هرچند با اعلام اسامی نامزدها، این آرزو نقش بر آب شد. اما با این حساب رقابل اصلی بین غول‌های سه اسکاری همچون «فرانسس مک دورمند» و «مریل استریپ» افسانه‌ای است که بسیاری بر این باورند که شاید با نقش آفرینی خود در تازه‌ترین اثر استیون اسپیلبرگ، موفق به دریافت چهارمین جایزه اسکار خود شود. البته فراموش نکنیم فرانسیس مک دورمند نیز با ایفای نقشی خیره کننده در فیلم سه بیلبورد، حتی احترام منتقدانی را به دست آورد که از تماشای این فیلم لذت نبرده بودند.

«سالی هاوکینز» که قبلاً برای فیلم «بی‌غم» در سال ۲۰۰۸ برنده یک جایزه گلدن گلوب در رشته کمدی شده بود نیز امسال برای ایفای نقش در فیلم«شکل آب» بار دیگر بخت خود را به بوته آزمایش گذاشته است. میشل ویلیامز که در سال ۲۰۱۲ برای فیلم «هفته‌ای که با مرلین گذراندم» (My Week with Marilyn) برنده عنوان بهترین بازیگر زن موزیکال شده بود نیز در این رقابت حضور دارد. او در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم «ولنتاین آبی» (Blue Valentine) نیز نامزد جایزه بهترین هنرپیشه زن درام شده بود، اما در گرفتن این عنوان ناکام ماند.


بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی:‌

  • «جیمز فرانکو» (James Franco) برای فیلم «فاجعه هنرمند»
  • «هیو جکمن» (Hugh Jackman) برای فیلم «بزرگترین شومن»
  • «دانیل کالویا» (Daniel Kaluuya) برای فیلم «برو بیرون»
  • «استیو کارل» (Steve Carell) برای فیلم «نبرد جنسیت‌ها» (Battle of the Sexes)
  • «انسل الگورت» (Ansel Elgort) برای فیلم «بیبی راننده» (Baby Driver) 

ظاهراً دهه‌ی ۱۹۴۰ بهترین زمان ممکن برای تلفیق دنیای موزیکال و کمدی و قرار دادن آنها در یک شاخه بود. امروزه اما دنیای فیلم‌های کمدی دارای شاخ و برگ‌های بیشتری شده، اما فیلم‌های موزیکال هنوز در همان حال و هوای خود سیر می‌کنند.

در میان نامزدهای امسال ستاره جاودان مجموعه فیلم‌های «ایکس‌من» جایگاهی خاص دارد. بی‌شک هیو جکمن به لطف استعداد خود در زمینه خوانندگی و انجام حرکات موزون، فیلم بزرگترین شومن اثر «پی. تی. بارنوم» (P.T. Barnum) را بسیار جذاب‌تر کرده است. اما در مورد سایر نامزدهای این بخش نمی‌توان به سادگی اظهار نظر کرد. اینجا ما ستارگان سنتی همچون «دانیل کالویا» یا «جیمز فرانکو» را در کنار «استیو کارل» و «انسل الگورت» داریم که بیشتر در مقام اجراکنندگان موفق استند‌آپ ظاهر شده‌اند.

مطلب مرتبط: ۱۰ بازیگری که می‌توانند بعد از هیوجکمن، نقش ولوورین را بازی کنند


بهترین هنرپیشه زن کمدی:

  • «جودی دنچ» (Judi Dench) برای فیلم «ویکتوریا و عبدل» (Victoria & Abdul)
  • «مارگو رابی» برای فیلم «من تانیا هستم» 
  • «سیرشا رونن» (Saoirse Ronan) برای فیلم «خانم برد»
  • «اما استون» (Emma Stone) برای فیلم «جنگ جنسیت‌ها»
  • «هلن میرن» (Helen Mirren) برای فیلم «لذت جو» (The Leisure Seeker)

به ندرت اتفاق افتاده که بهترین بازیگر اسکار از میان بهترین‌های کمدی گلدن گلوب انتخاب شده باشد، اما امسال دست کم دو شانس در این زمینه وجود دارد. سیرشا رونن به همراه مارگو رابی که دو فیلم تحسین شده و در خور توجه ایفای نقش کرده‌اند. البته انتخاب این دو فیلم در بخش کمدی خود تا حدی عجیب است، اما اگر دست‌اندرکاران گلدن گلوب این فیلم‌ها را کمدی معرفی کردند، ما هم باید این مسئله را باور کنیم.

معمولاً این رشته اغلب شگفتی ساز بوده و انتخاب‌های صورت گرفته در خور توجه هستند. در این میان، برنده سال گذشته اما استون امسال نیز در میان نامزدهای این بخش حضور دارد، آن هم در کنار جودی دنچ‌ی که یازده مرتبه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بوده است. 

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی اما استون


 بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

  • «ویلم دفو» (Willem Dafoe) برای فیلم «پروژه فلوریدا» (The Florida Project)
  • «آرمی همر» (Armie Hammer) برای فیلم «با اسمت صدایم کن»
  • «ریچارد جنگینز» (Richard Jenkins) برای فیلم «شکل آب»
  • «سم راکول» (Sam Rockwell) برای فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ میزوری»
  • «کریستوفر پلامر» (Christopher Plummer) برای فیلم «همه پول‌های دنیا»

«ویلم دفو» بعد از بردن چندین جایزه منتقدان، تقریباً در هر بخشی از دنیای بازیگری، شخصیتی شاخص و مورد توجه است. این امر باعث شده در نهایت به این مسئله فکر کنیم که این بار هم استثنائی وجود نخواهد داشت و او شانس اول کسب این عنوان است.

با وجود بازی‌های خوبی دیگرانی همچون «ادریس البا» (Idris Elba) در «بازی مالی» و «بن مندلسون» (Ben Mendelsohn) در فیلم «تاریک‌ترین ساعت»، ظاهراً «آرمی همر» بیشتر توجهات را به خود جلب کرده و در میان پنج نامزد اصلی این رشته قرار گرفته است. «سم راکول» و «ریچارد جنکینز» هم اگرچه بازی‌های قابل قبولی از خود نشان داده‌اند، اما بعید است در مقام بازیگر در حد و اندازه بازیگر پرسابقه‌ای همچون دفو ظاهر شده باشند. حال باید منتظر بود و دید قرعه بهترین بازیگر نقش مکمل به نام کدام یک از آنها درخوهد آمد؟


 بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

  • «مری جی بلاژ» (Mary J. Blige) برای فیلم «گل‌آلود» (Mudbound)
  • «آلیسون جنی» (Allison Janney) برای فیلم «من تانیا هستم»
  • «لوری متکاف» (Laurie Metcalf) برای فیلم «بانوی پرنده»
  • «هونگ چائو» (Hong Chau) برای فیلم «کوچک سازی» (Downsizing)
  • «اکتاویا اسپنسر» (Octavia Spencer) برای فیلم «شکل آب»

«الیسون جنی» و «لوری متکاف» شانه به شانه هم در صف نخست این فهرست قرار دارند. بسیاری انتظار داشتند نام «هالی هانتر» از فیلم «بیمار بزرگ» (The Big Sick) نیز در بین ۵ نامزد اصلی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل قرار داشته باشد، که البته چنین اتفاقی رخ نداد و ناکامی بزرگی دیگری برای این فیلم به همراه داشت. «ماری جی بلاژ» برای دهه‌ها ستاره صنعت موسیقی بود، اما اکنون با ایفای نقش در فیلم گل آلود به دنبال کسب عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل است. «اکتاویا اسپنسر» هم برای بسیاری از دوستداران دنیای سینما و تلویزیون چهره‌ای شناخته شده است.


 بهترین فیلمنامه:

  • لیدی برد، «گرنا گرویگ» (Greta Gerwig)
  • پست، «لیز هانا» (Liz Hannah)- «جاش سینگر» (Josh Singer)
  • سه بیلبورد بیرون ابینگ میزوری، «مارتین مک دونا» (Martin McDonagh)
  • شکل آب، «گیلرمو دل تورو» (Guillermo Del Toro) و «ونسا تیلور» (Vanessa Taylor)
  • بازی مالی، «آرون سورکین» (Aaron Sorkin)

جا داشت در کنار نام این افراد، اسامی دیگری نیز حضور داشتند، نویسندگانی همچون «جیمز ایووری» (James Ivory)، که نگارش فیلمنامه با نام خودت صدایم کن را برعهده داشت، اثری که به لطف سناریویی هوشمندانه که با اقتباس از یک رمان نوشته شده و تقریباً مورد توجه همه قرار گرفته است. مک دونا نیز که با سه بیلبورد بار دیگر شایستگی خود را به اثبات رساند و جالب است که باز هم جای خالی بیمار بزرگ اینجا هم به چشم می‌خورد که براساس پیش بینی‌ها در این بخش نیز نامزد بود.


بهترین کارگردان:

  • گیرمو دل تورو
  • مارتین مک‌دونا 
  • کریستوفر نولان
  • ریدلی اسکات
  • استیون اسپیلبرگ

مطلب مرتبط: بیوگرافی استیون اسپیلبرگ


بهترین موسیقی متن:

  • «کارتر برول» برای فیلم «سه بیلبورد»
  • «الکساندر دسپلا» برای «شکل آب»
  • «جانی گرین‌وود» برای «نخ خیال»
  • «جان ویلیامز» برای «پست»
  • «هانس زیمر» برای «دانکرک»

بهترین موسیقی ترانه:

  • «خانه» از فیلم فردیناند (Ferdinand)
  • «رودخانه قدرتمند» (Mighty River) از فیلم گل آلود
  • «مرا به یاد داشته باش» (Remember Me) از فیلم «کوکو» (Coco)
  • «ستاره« (The Star) از فیلم «ستاره»
  • «این منم» (This Is Me) از فیلم بزرگترین شومن

بهترین انیمیشن:

  •  «بچه رئیس» (The Boss Baby)
  • The Breadwinner
  • کوکو (Coco)
  • فردیناند (Ferdinand)
  • «وینسنت دوست داشتنی» (Loving Vincent) 

بهترین فیلم خارجی:

  • «یک زن شگفت انگیز» (A Fantastic Woman) از شیلی
  • «اول پدرم را کشتند» (First They Killed My Father) محصول مشترک آمریکا و کامبوج
  • «در حال محو» (In the Fade) از آلمان
  • «بی عشق» (Loveless) از روسیه
  • «مربع» (The Square) از سوئد

مطلب مرتبط: بدشانس ترین نامزدهای کسب جایزه گلدون گلوب


و اما نوبتی هم که باشد نوبت جعبه جادو است. در ادامه به صورت مختصر به نامزدهای این بخش اشاره خواهیم کرد. شماری از این آثار پیشتر در مراسم جوایز امی نیز موفق به دریافت جوایز شده بودند.

بهترین سریال درام:

  • تاج (The Crown)
  • بازی تاج و تخت (Game of Thrones)
  • سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)
  • چیزهای عجیب (Stranger Things)
  • این ما هستیم (This is Us)

مطلب مرتبط: ۹ واقعیت درباره گیم آف ترونز که می تواند جالب باشد


بهترین سریال کمدی یا موزیکال:

  • بلکیش (Black-ish)
  • خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)
  • استاد هیچ (Master of None)
  • اسمیلف (SMILF)
  • ویل و گریس (Will & Grace)

بهترین مینی سریال یا تله فیلم:

  • دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)
  • فارگو (Fargo)
  • بالای رودخانه: دختر چینی (Top of the Lake: China Girl)
  • عداوت: جون و بت (Feud: Bette and Joan)
  • گناهکار (The Sinner)

بهترین بازیگر مرد درام:

  • «استرلینگ کی براون» (Sterling K. Brown) برای سریال«این ما هستیم»
  • «فردی هایمور» (Freddie Highmore) برای «دکتر خوب» (The Good Doctor)
  • «باب آدنکرک» (Bob Odenkirk) برای «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul)
  • «لیو شرایبر» (Liev Schreiber) برای «ری داناوان» (Ray Donovan)
  • «جیسن بیتمن» (Jason Bateman) برای «ازارک» (Ozark)

بهترین بازیگر زن درام:

  • «کترینا بلفی» (Caitriona Balfe) برای «غریبه» (Outlander)
  • «کلر فوی» (Claire Foy) برای «تاج»
  • «مگی جیلنهال» (Maggie Gyllenhaal) برای The Deuce
  • «کاترین لنگفورد» (Katherine Langford) برای «سیزده دلیل برای اینکه» (13 Reasons Why)
  • «الیزابت ماس» (Elisabeth Moss) برای «سرگذشت ندیمه»

بهترین بازیگر مرد کمدی یا موزیکال:

  • «آنتونی اندرسون» (Anthony Anderson)- بلکیش
  • «عزیز انصاری» (Aziz Ansari)- «استاد هیچ چیز»
  • «کوین بیکن» (Kevin Bacon) برای «من عاشق دیک هستم» (I Love Dick)
  • «ویلیام میسی» (William H. Macy) برای «بی‌شرم» (Shameless)
  • «اریک مک کورمک» (Eric McCormack) برای «ویل و گریس»

بهترین بازیگر زن کمدی یا موزیکال:

  • «پاملا ادلون» (Pamela Adlon) برای «چیزهای بهتر» (Better Things)
  • «الیسون بری» (Alison Brie) برای «التهاب» (Glow)
  • «ریچل برازنان» (Rachel Brosnahan) برای «خانم میزل شگفت انگیز»
  • «ایسا ری» (Issa Rae) برای «ناامن» (Insecure)
  • «فرانکی شاو» (Frankie Shaw) برای «اسمیلف»

بهترین بازیگر مرد مینی سریال یا فیلم تلویزیونی:

  • رابرت دنیرو، «جادوگر دروغ‌ها» (The Wizard of Lies)
  • «جود لاو» برای «پاپ جوان» (The Young Pope)
  • «کایل مک لاکلن» برای «تویین پیکس» (win Peaks)
  • «ایوان مک گرگور» برای «فارگو»
  • «جفری راش» برای «نابغه»

بهترین بازیگر زن مینی سریال یا فیلم تلویزیونی:

  • «جسیکا بیل» (Jessica Biel) برای «گناهکار»
  • «نیکول کیدمن» برای دروغ‌های کوچک «بزرگ»
  • «جسیکا لنگ» (essica Lange) برای «عداوت»
  • «سوزان ساراندون» (Susan Sarandon) برای «عداوت»
  • «ریس ویترسپون» (Reese Witherspoon) برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

بهترین بازیگر مکمل مرد:

  • «دیوید هاربر» (David Harbour) برای «چیزهای عجیب»
  • «آلفرد مولینا» (Alfred Molina) برای «عداوت»
  • «الکساندر اسکارشگارد» (Alexander Skarsgard) برای «چیزهای عجیب»
  • «دیوید تولیس» (David Thewlis) «فارگو»
  • «کریستین اسلیتر» (Christian Slater) برای «آقای ربات»

بهترین بازیگر مکمل زن:

  • «لورا درن» (Laura Dern) برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»
  • «آن دود» (Ann Dowd) برای «داستان خدمتکار»
  • «کریسی متزی» (Chrissy Metz) برای «این ما هستیم» (This is Us)
  • «میشل فایفر» (Michelle Pfeiffer) برای «جادوگر دروغ‌ها»
  • «شایلن وودلی» (Shailene Woodley) برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»

باید تا زمان برگزاری این مراسم مهیج منتظر بود و دید در نهایت در هر رشته چه کسی گوی سبقت را از بقیه ربوده و عنوان نخست را از آن خود خواهد کرد؟