قسمت دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک خیلی زود به روی آنتن خواهد رفت. همچون تمامی فصول پیشین، هنوز هم بسیاری از طرفداران نگران آسیب دیدن شخصیت‌های محبوب خود هستند؟ راستی در بازی مرگ و زندگی قسمت دوم، ممکن است شاهد خداحافظی نابهنگام کدام شخصیت باشیم؟ 

عنوان قسمت دوم سریال واکینگ دد « The Damned» نام دارد که باز هم به مواجهه و نبرد بزرگ اتحاد بازماندگان علیه گروه ناجیان خواهد پرداخت. پدر گابریل اکنون با نیگان در یک تریلر به دام افتاده و از سوی دیگر گریگوری تنها از مهلکه گریخته است. ریک و گروهش به همراه افراد هیل تاپ و کینگ‌دام نقشه‌های خود را دنبال می‌کنند، البته گفته شده که ظاهرا در این قسمت قرار است او با یک چهره آشنا مواجه شود!

مطلب مرتبط: ۸ شخصیتی که احتمالا شاهد آخرین حضورشان در سریال واکینگ دد خواهیم بود!

اما در دومین قسمت از سریال واکینگ دد کدام شخصیت‌ها در امان هستند و خطر مرگ و حذف شدن از سریال بر سر کدام یک سایه انداخته است؟ همراه ما باشید تا نگاهی به پیش‌بینی‌هایی داشته باشیم که در این مورد ارائه شده‌اند.

ریک:

در ابتدا با قهرمان داستان ریک شروع می‌کنیم؛ به نظر نمی‌رسد در همین اوایل ماجرا اتفاقی غیرمنتظره سلامت ریک رو تهدید کند، به ویژه که اکنون هنوز ماجرای نبرد بزرگ و آخرالزمانی ریک و نیگان شروع نشده و بعید است یکی از دو چهره اصلی دچار مصیبتی زودهنگام شود.

مطلب مرتبط: آیا ریک گرایمز در «فصل هشتم سریال مردگان متحرک» می‌میرد؟

خوشبختانه ریک اکنون بر لحظه لحظه انتقام برنامه ریزی شده خود مسلط است و همین مسئله نشان می‌دهد که فعلاً نگرانی متوجه او نیست.

نیگان:

نیگان دیگر چهره مطرح نبرد بزرگ است. همانگونه که در قسمت قبل مشاهده کردید نیگان اکنون همراه با پدر گابریل به دام افتاده و ارتشی از زامبی‌ها آنها را احاطه کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد.

مطلب مرتبط: سریال مردگان متحرک: فصل هشتم و نفرت بیشتر بینندگان از نیگان!

پدر مقدس داستان ما توان کشتن نیگان را داشته باشد، در حالی که نیگان خونسرد نشان داد دست کم نقشه‌ای در ذهن دارد. به همین دلیل نیگان در قسمت دوم نیز در صحت و سلامت خواهد بود و فعلاً صحنه را ترک نخواهد کرد.

میشون:

میشون به دلیل اتفاقات قسمت پایانی فصل هفت و جراحاتی که برداشت در الکساندریا ماندگار شده و همراه ریک به میدان نبرد نرفت. به همین دلیل میشون عزیز همچنان همراه ما خواهد بود.

 کارل:

کارل همراه میشون در الکساندریا مانده و قصد محافظت از خانه را دارد. اگر شاهد حضور غیرمنتظره کسی در کنار دروازه‌های شهر نباشیم، به نظر نمی‌رسد خطری جدی جان او و میشون را تهدید کند. دست کم در شرایط کنونی این دو ممکن است در نهایت در مسیری بزرگ برای محافظت از شهر قدم بردارند که شاید موجب بروز اتفاقاتی دور از انتظار شود.

کارول:

کارول اکنون خود را دیگر بار پیدا کرده و در کنار ازکیل ایستاده و ظاهراً با روش‌های او به توافق رسیده است. او هم در خط مقدم فعال است و هم کارهای جانبی انجام می‌دهد. در شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد فعلاً خطری بانوی جنگجوی ما را تهدید کرده و باعث نگرانی طرفدارانش شود.

درل:

درل همیشه در خطر است و در قسمت دوم نیز ظاهراً استثنائی برای او قائل نشده‌اند. او اکنون تشنه انتفام است و ممکن است در مسیر خود با دردسرهایی مواجه شود. امیدواریم عطش انتقام، این قهرمان دوست داشتنی را تهدید نکرده و همچنان او را در قسمت‌های بعد در کنار ریک و گروهش ببینیم.

مگی:

مگی اکنون یکی از شخصیت‌های مهم و کلیدی داستان است که در مقام بازمانده از مصائبی بزرگ چون مرگ پدر، خواهر و این اواخر همسرش گلن جان به در برده و همچون فولاد آبدیده شده است. او اکنون اعتماد به نفس کافی دارد تا ساکنان هیل تاپ رو هدایت کند، به خصوص که اکنون به وضوح مشخص شده هیل تاپ پشت مگی ایستاده و به رهبر پیشینش گریگوری علاقه‌ای ندارد. اینگونه که از شواهد برمی‌آید، مگی هم در صحت و سلامت خواهد بود.

مورگان:

اگر به خاطر داشته باشید مورگان از جمله شخصیت‌هایی بود که احتمال کشته شدن‌شان در فصل هشتم مطرح شد و اکنون با توجه به این مسئله او را در معرض خطر می‌بینیم. به رحال ممکن است هر اتفاقی برای این آتلانتایی لجوج بیفتد.

عیسی:

شخصیت عیسی علیرغم حضور نه چندان بلندش، جایگاهی خاص در میان طرفداران پیدا کرده است. او هم باهوش است و هم جنگجوی خوبی است و با توجه به این خصوصیات، بعید است در قسمت دوم مشکلی برای او ایجاد شود.

انید:

انید اکنون دلیلی پیدا کرده تا به عنوان عضوی از گروه کاری انجام دهد، گروهی که اکنون خانواده‌ی او هستند. به علاوه روابط او و مگی اکنون صمیمی‌تر شده و ظاهراً در کنار مگی، انید در امن و امان است.

گابریل:

داس مرگ در انتظار گابریل است، به ویژه اکنون که با یکی از شریرترین شخصیت‌های تاریخ این سریال یعنی نیگان، یک جا به دام افتاده است. بی‌شک گابریل به دردسر افتاده است و به نظر نمی‌رسد خط داستانی اجازه دهد که هر دوی آنها از تریلر جان سالم به در ببرند.

گریگوری:

گریگوری اکنون تنها است و جایی به عنوان خانه در انتظار خوشامدگویی به او نیست. رهبر سابق هیل‌تاپ در قسمت اول چهره بدی از خود نشان داد. او هم با نیگان برعلیه بازماندگان همدست شده و هم محبت گابریل را به شکلی بد و ناجوانمردانه پاسخ داد. بنابریان به نظر نمی‌رسد اوضاع برای او بر وفق مراد باشد.

دوایت:

دوایت اکنون در جبهه ریک فعالیت کرده و در کارهای گروه نیگان اخلال ایجاد می‌کند. اگر کسی او را زیر اتوبوس نندازد، بعید است اتفاقی برای این شخصیت بیفتد. او اکنون یکی از امن‌ترین موقعیت‌ها را در میان دیگر شخصیت‌های این سریال در اختیار دارد؛ چرا که هیچ یک از دو طرف تمایلی به کشتن او ندارد.

سایمن:

پناهگاه نیگان اکنون در محاصره واکرها است و خود او نیز به تله افتاده است. از آنجایی که به نظر نمی‌رسد دوایت کاری برای ناجیان انجام دهد، بار اصلی مشکلات بر دوش سایمن قرار دارد و همین مسئله باعث می‌شود تصور کنیم سایمن در خطر است.

ازکیل: 

بزرگ‌ترین دشمن ازکیل، اعتماد به نفس فزاینده او است. اما به هر حال او ارتشی در اختیار دارد و ببری که همیشه منتظر است تا به هر شکل ممکن از او محافظت کند، پس بعید پادشاه در این قسمت ما را ترک کند.

تارا:

تارا در خطر است، به خصوص به دلیل احساسی که برای برقراری عدالت پیرامون مرگ دوست عزیزش دنیس دارد. همین مسئله او را در موقعیتی مشابه درل قرار داده که ممکن است در نهایت پایان خوشی برای او نداشته باشد.

رزیتا:

رزیتا در قسمت پایانی فصل هفتم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه میشون دوران نقاهت را می‌گذارند. او البته هنوز هم سرباز قابلی است و می‌تواند به خوبی از الکساندریا در غیاب ریک و گروهش محافظت کند.

یوجین:

یوجین برای ریک چیزی فراتر از دشمن است. او خائنی است که به گروهش پشت کرده و به نوعی در مرگ ساشا نیز دخالت داشته است. در این زمان یوجین برای نیگان ارزش چندانی ندارد و همین مسئله او را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهد.

آرون:

آرون همچنان حضوری پررنگ‌تر را در فصل هشتم تجربه می‌کند و بعید است واقعاً در معرض خطر قرار داشته باشد. او اکنون آماده‌تر از همیشه است و برای جبران اشتباهاتش انگیزه لازم را دارد.

اریک:

اریک در خطر است، چون تجربه او در مواجهه با موقعیت‌های این چنینی بسیار اندک است. زندگی امن و راحت در الکساندریا او را آبدیده نکرده و ممکن است خیلی زود مثل کمیک بوک، شاهد کشته شدن او باشیم.

مطلب مرتبط: در فصل هشتم سریال مردگان متحرک در انتظار چه حوادثی هستیم؟

قسمت دوم این فصل روز یکشنبه ۲۹ اکتبر ساعت ۹ شب از شبکه AMC پخش خواهد شد. باید منتظر بود و دید این پیش بینی‌ها تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند؟ نظر شما در این مورد چیست؟ شما در انتظار کشته شدن کدام شخصیت‌ها هستید؟