سرویس فرهنگی و هنری

در فصل هشتم سریال مردگان متحرک در انتظار چه حوادثی هستیم؟

در فصل هشتم سریال مردگان متحرک چه اتفاقاتی روی خواهد داد؟

باید پذیرفت این درام آخرالزمانی شبکه AMC یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی چند سال اخیر است. سریالی که بینندگان مشتاقش از وقفه‌های ایجاد شده بین پایان یک فصل و شروع فصلی تازه متنفر بوده و بی‌صبرانه برای شروع دوباره مجموعه‌ی محبوب‌شان لحظه شماری می‌کنند.

فصل هفتم این سریال را باید یکی از متفاوت‌ترین فصول این سریال دانست که با حضور شخصیت شریر «نیگان»، جذابیتی متفاوت یافته بود. به خصوص قسمت آغازین فصل هفتم شروعی حقیقتاً غافلگیر کننده داشت که با کشته شدن دو عضو گروه ریک طرفداران سریال را عمیقاً در بهت و اندوه فرو برد.

۱۱ مرگ دلخراش سریال مردگان متحرک کدامند؟

اما اکنون فصل هشتم از راه رسیده و انتظار داریم شاهد تغییر و تحولاتی عمیق باشیم که وقایعی مهیج، زد و خوردهای مرگ‌بار و البته حوادث تراژیک بسیاری را رقم بزند. اکنون که ریک هم دار و دسته‌ای جمع کرده و آماده رویارویی با نیگان و ناجیان شده، وقوع این اتفاقات نه دور از ذهن، که کاملاً قابل انتظار است. اما مسئله این است که این جنگ چه مدت به طول خواهد انجامید و در نهایت چه سرانجامی خواهد داشت؟

هیچ شکی وجود ندارد که فصل هشتم توجه خود را معطوف جنگ بزرگ و حماسی بین ریک و نیگان کرده است که احتمالاً در قسمت پایانی این فصل به سرانجامی مشخص خواهد رسید. البته در این میان نمی‌توان از بازی خیره کننده‌ی «جفری دین مورگان» در نقش نیگان چشم پوشی کرد که شخصیتی قابل باور و چه بسی منفور به این کاراکتر بخشیده که به راحتی از ذهن و خاطره‌ی طرفداران این سریال پاک نخواهد شد.

سریال مردگان متحرک: فصل هشتم و نفرت بیشتر بینندگان از نیگان!

بی‌شک دین مورگان ستاره بزرگی است که حضورش در این سریال به جذابیت واکینگ دد افزوده است. البته شاید برای این ستاره بزرگ بازی در سریال‌های تلویزیونی با تمامی مسائل موجود، کاری خسته کننده به نظر برسد. به خصوص آنکه این سریال در گرماگرم فصل تابستان در آتلانتا فیلمبرداری شده و سرشار از صحنه‌های اکشن و جلوه‌های ویژه بوده که هم بازیگران را در فشار بیشتری قرار می‌دهد و هم سریال را به نمایش حماسی و خیره کننده مبدل خواهد کرد.

بینندگان و طرفداران سریال البته هنوز پرسش‌های بسیاری در مورد مدت حضور نیگان در ذهن دارند، به خصوص با توجه به این حقیقت که شخصیت نیگان در کمیک بوک این مجموعه حضوری طولانی دارد و اکنون باید منتظر بود و دید آیا فصل هشتم سریال مردگان متحرک نقطه پایانی بر عرض اندام نیگان خواهد گذاشت یا نه، باید منتظر شیرین‌کاری‌های دیگری از او باشیم که اغلب با ضربات کشنده «لوسیل» به خون کشیده می‌شوند؟!

از سوی دیگر به نظر می‌رسد پایان جنگ با نیگان در این فصل به حفظ طراوت و شادابی سریال اضافه کند، چرا که معمولاً بینندگان از تکرار شدن وقایع و رویدادهای مشابه خسته شده و ترجیح می‌دهند شاهد حوادث تازه و حضور شخصیت‌های جدید در کنار شخصیت‌های قدیمی‌تر باشند. از این لحاظ کافی است نگاهی به اختتامیه‌ی مهیج و شوکه کننده فصل ششم داشته باشیم، زمانی که نیگان برای نخستین بار به بینندگان سریال معرفی شد. این حضور باشکوه با افتتاحیه فصل هفتم دنبال شد و شاید زمان آن رسیده که در فصل هشتم با طرفداران این سریال خداحافظی کرده و همراه با لوسیل کینه‌توز از صحنه خارج شود.

البته هنوز هم این فصل و اتفاقاتش برای مخاطبان این سریال در هاله‌ای پررمز و راز قرار دارد، این امر به خصوص بعد از مشاهده‌ی تریلر این سریال پررنگ تر شده است. چرا که بعد از صحنه‌های انفجار و زد و خورد، همه چیز با چهره خسته و در هم شکسته‌ی ریک به پایان می‌رسد که ریشی خاکستری صورتش را در برگرفته و به نظر می‌رسد از خواب برخاسته است.

آیا ریک گرایمز در «فصل هشتم سریال مردگان متحرک» می‌میرد؟

در مورد زمان وقوع این مسئله نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد؛ چرا که ممکن است این تصویر متعلق به هر زمانی باشد و در عین حال می‌تواند خط داستانی این سریال را کاملاً تحت‌الشعاع خود قرار دهد. «اندرو لینکلن» بازیگر نقش ریک می‌گوید که پرش زمانی در ابتدای فصل هشتم ممکن است تا حدی در مورد این صحنه توضیحاتی به مخاطب بدهد، بنابراین شاید خیلی زودتر از آنچه تصورش را می‌کنیم به پاسخ سؤالات خود در مورد جنگ با نیگان و حوادث پس از آن دست پیدا کنیم.

کافی است تا یکشنبه شب صبر پیشه کرده و منتظر قسمت اول فصل هشتم این سریال باشیم که ساعت ۹ شب از شبکه AMC پخش خواهد شد.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید