مدتی است که استفاده از انواع خمیر پلیمری در میان هنرمندان باب شده و شاهد ساخت آثار هنری زیبا و شکیلی در این حوزه هستیم. از جمله استفاده‌های این نوع از خمیر، ساخت بدلیجات زیبا، متفاوت و البته منحصر بفرد است. با ما همراه باشید تا به تماشای منتخبی از زیباترین دست سازه‌های هنرمندی اوکراینی بنشینیم.

شاید پیش از این نیز نام خمیرهای پلیمری یا دست کم نام «خمیر فیمو» (Fimo) به گوش‌تان خورده باشد. خمیرهایی خاص که هم به اندازه کافی منعطف هستند که بتوان انواع آثار هنری ظریف و زیبا را با آنها خلق کرد و هم بعد از خشک شدن به قدری محکم و بادوام می‌شوند که بیم از بین رفتن اثر هنری را برطرف می‌کنند.

از جمله استفاده‌های متداول این نوع خمیر، ساخت انواع بدلیجات مختلف است. به لطف امتیازات این نوع از خمیر، هنرمندان تنها کافی است از ذوق هنری، خلاقیت و البته ذهنی باز و رویا پرداز برخوردار باشند تا آثار هنری شیک، زیبا و دلفریبی تولید کنند. نمونه‌اش این مجموعه زیبا از بدلیجات خمیری است که توسط هنرمندی اوکراینی ساخته و پرداخته شده‌اند. دراین مجموعه شاهد طیف متنوعی از گوشواره و النگوهای زیبا و پرنقش و نگاری هستیم که اکثراً با نقشی از گل‌های زیبا و رنگارنگ تزئین شده‌اند.

Polymery-Jewells-1
Polymery-Jewells-10
Polymery-Jewells-11
Polymery-Jewells-12
Polymery-Jewells-13
Polymery-Jewells-14
Polymery-Jewells-15
Polymery-Jewells-16
Polymery-Jewells-17
Polymery-Jewells-18
Polymery-Jewells-19
Polymery-Jewells-2
Polymery-Jewells-20
Polymery-Jewells-21
Polymery-Jewells-22
Polymery-Jewells-23
Polymery-Jewells-24
Polymery-Jewells-25
Polymery-Jewells-26
Polymery-Jewells-27
Polymery-Jewells-28
Polymery-Jewells-3
Polymery-Jewells-4
Polymery-Jewells-5
Polymery-Jewells-6
Polymery-Jewells-7
Polymery-Jewells-8
Polymery-Jewells-9

امیدوارم از تماشای گلچین آثار این هنرمند لذت برده باشید. آیا شما هم تجربه کار با خمیرهای پلیمری را دارید؟