یکی از شاخه‌های پرطرفدار دنیای عکاسی، ثبت مناظر و چشم اندازهای زیبای طبیعی است که گاهی دست کمی از یک بهشت زمینی ندارند. از سوی دیگر قاره‌ی اروپا به عنوان قاره سبز شناخته می‌شود که هر گوشه‌اش دنیایی از دیدنی‌های مسحور کننده و دلپذیر پنهان و آشکار است.

شاید اغلب ما نام کشور رومانی را در رابطه با موقعیت‌های سخت و پردردسر شنیدیم. از مسائل و مشکلات سیاسی گرفته تا بحران مهاجرت و معضل فقر که دست به دست هم داده و دورنمای نه چندان خوشایندی را از این کشور در معرض دید قرار داده‌اند. اما در صنعت توریسم و گردشگری اوضاع تا حد زیادی متفاوت است؛ چرا که به عنوان یک مسافر، شما با بسیاری از مسائل اینچنینی مواجه نخواهید شد. در واقع باید مدت‌ها در این کشور سکونت داشت تا عمق این مشکلات را به صورت روزمره درک کرد.

کشور رومانی در بخش شرق- مرکزی قاره‌ی اروپا واقع شده و از نعمت تاریخی پربار و غنی و تنوع زیستی قابل توجهی برخوردار است. به همین خاطر برای یک عاشق واقعی طبیعت و ماجراجویی، بی‌شک مشاهده‌ی چشم‌اندازهای متنوع این کشور خالی از لطف نخواهد بود، جذابیت‌هایی که البته برای رسیدن به آنها باید بار سفر بست و بی دغدغه و سرفرصت به گوشه و کنار رومانی سفر کرد.

به عنوان یک شهروند رومانیایی و یک عکاس حرفه‌ای، «کریستین لوان» (Cristian Loan) تصمیم گرفته تا در قالب مجموعه تصاویری زیبا و تماشایی بهترین مکان‌ها برای استراحت، راهپیمایی یا عکاسی کردن را به گردشگران و بازدید کنندگان آثارش معرفی کند. در این سفر تصویری با ما همراه باشید. 

Romani-1
Romani-10
Romani-11
Romani-12
Romani-13
Romani-14
Romani-15
Romani-16
Romani-2
Romani-3
Romani-4
Romani-5
Romani-6
Romani-7
Romani-8
Romani-9