دنیای عکاسی دنیای شگفت انگیزی است که اغلب به کمک خلاقیت و نوآوری‌های جالب عکاسانی خوش قریحه از گوشه و کنار جهان، زیبایی دو چندان پیدا می‌کند. همسفر امروز ما نیز زوج عکاسی خوش ذوق و جهانگردانی خستگی ناپذیر هستند که تجربیات گردشگری خود را به شکل نوین در قاب تصویر ماندگار کرده‌اند.

در طول دو سال گذشته این زوج بیشتر وقت خود را گشت و گذار در گوشه و کنار این سیاره پرداخته‌اند و در طول این مدت دست کم از ۴۰ کشور جهان بازدید کرده‌اند. ماحصل این مسافرت چند ساله، گردآوری چهارده هزار قطعه عکس از نقاط دیدنی زمین است. این زوج شماری از این تصاویر را با هواداران خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند و شماری دیگر را روی هارد ذخیره کرده‌اند.

اما وقتی این دو به خانه برگشتند و دل‌شان باز هم میل سفر کرد، سعی کردند با مشاهده‌ی این آرشیو با ارزش خاطرات این ماجراجویی شگفت انگیز را از نو زنده کنند و آن زمان بود که متوجه شدند بسیاری از این مناظر اگرچه کیلومترها از هم فاصله دارند، ولی قرابت و نزدیکی عجیب را به نمایش گذاشته‌اند. نزدیکی که باعث شد این زوج خلاق به فکر انجام پروژه‌ای جدید بیفتند. آنها تصاویری که از نظر زیبایی شناختی و حال و هوای محیطی نزدیک‌ترین شباهت‌ها را به هم داشتند در کنار هم قرار داده و با تلفیقی جادویی تصاویر خیره کننده خلق کردند.

از دره‌ای در آمریکا گرفته تا مناظر کوهستان «دولومیتی» در ایتالیا، از پارک ملّی بنف کانادا تا پارک ملّی «سیتیکاما» در آفریقای جنوبی و از جنگلی در نروژ تا جنگل درختان بامبوی ژاپن، همه نوع منظره‌ای در این مجموعه قابل مشاهده است. سخن کوتاه کرده و از شما دعوت می‌کنیم به تماشای بخشی از این کلکسیون تماشایی بنشینید.

راستی می‌توانید سری هم به اینستاگرام این زوج خوش ذوق زده و از دیگر تصاویر ثبت شده توسط آنها نیز دیدن کنید.

combined-travel-photos-0
combined-travel-photos-1
combined-travel-photos-10
combined-travel-photos-2
combined-travel-photos-3
combined-travel-photos-4
combined-travel-photos-5
combined-travel-photos-6
combined-travel-photos-7
combined-travel-photos-8
combined-travel-photos-9