گاهی اوقات دو بازیگر چنان در نقش عاشقانه‌ی خود قوی فرو می‌روند که مخاطب به شک می‌افتد در دنیای خارج از فیلم هم احتمالا این صمیمت وجود خواهد داشت. در ادامه به معرفی ۱۰ زوج سینمایی پرداخته‌ایم که علی رغم بازی عاشقانه‌ای که مقابل هم ایفا کرده‌اند، در زندگی واقعی برای یکدیگر قابل تحمل نیستند.

رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز

فیلم نوت بوک The Notebook

در فیلم دفترچه‌ی یادداشت یا همان The Notebook احساس عاشقانه‌ی قدرتمند و شدیدی بین این دو بازیگر دیده می‌شد. به طوری که جای تعجب نداشت که این دو بعد از پایان فیلم هم بتوانند در زندگی واقعی کنار یکدیگر باشند. با این حال، رابطه‌ی این دو هنرپیشه از حالت دوست معمولی! هم به دور بود و در طول فیلمبرداری از یکدیگر متنفر بودند. حتی گاسلینگ از کارگردان درخواست کرده بود که آدامز را اخراج کرده و به جای وی با هنرپیشه‌ی زن دیگری همکاری کند!

تونی کورتیس و مرلین مونرو

بعضی‌ها داغش را دوست دارند Some Like It Hot

تونی کورتیس همیشه از دیر حاضر شدن مونرو در سر صحنه و فراموش کردن دیالوگ‌هایش شکایت داشت. در حالی که در صحنه‌ای از فیلم «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» خود کورتیس مجبور شد آن صحنه را ۴۲ بار اجرا کند در حالی که مونرو به درستی از پس آن بر آمد. او یک بار در مصاحبه‌ای گفت که بوسیدن مونرو برایش مانند بوسیدن هیتلر بوده است! بعدها کورتیس ادعا کرد که علت مشاجراتش با مونرو، شکست رابطه‌ی مخفی‌شان در طول فیلمبرداری بوده است.

جولیا رابرتز و نیک نولتی

دردسر را دوست دارم I Love Trouble

در واقع دردسر اصلی این فیلم باریگرانش بودند! جولیا رابرتز و نیک نولتی به حدی از هم متنفر بودند که بعضی از صحنه‌های آن‌ها به صورت جداگانه ضبط می‌شد.

داستین هافمن و مریل استریپ

کرامر علیه کرامر Kramer vs. Kramer

مریل استریپ در این فیلم توانست کارگردان را متقاعد کند که تغییراتی در شخصیت نقش خودش یعنی جوانا بدهد. او حتی بخشی از دیالوگ‌های نقش خود را هم بازنویسی کرد. هافمن از بداهه‌گویی‌های استریپ در طول ضبط فیلم به شدت عصبی شده بود. با این حال، این فیلم توانست با وجود کشمکش‌های این دو ستاره‌ی معروف، برنده‌ی ۵ جایزه‌ی اسکار شود.

پیرس برازنان و تری هچر

فردا هرگز نمی‌میرد Tomorrow Never Dies

تری هچر عادت داشت که برازنان را در طول فیلمبرداری چندین ساعت معطل نگه دارد! تا این که کاسه‌ی صبر وتحمل برازنان لبریز شد! به طوری که حتی خبر حاملگی و مشکلات صبح‌گاهی هچر هم نظر برازنان را به این هنرپیشه‌ی زیبا تغییر نداد و رابطه‌ی آن‌ها تا ابد خراب شد!

ویلیام بالدوین و شارون استون

اسلیور Sliver

از همان ابتدای ساخت این فیلم شارون استون به بازی نقش مقابلش ویلیام بالدوین اعتراض داشت و وی را فاقد جذابیت لازم برای اجرای سکانس‌های عاشقانه می‌دانست! بین این دو نفر در طول فیلمبرداری درگیری‌هایی شکل گرفت. به طوری که آن‌ها تقاضا کردند که صحنه‌های مربوط به هر یک جداگانه فیلم برداری شود!

مارلون براندو و سوفیا لورن

کنتسی از هنگ کنگ A Countess from Hong Kong

سوفیا لورن، براندو را به علت بازی بیش از حد عاشقانه‌اش در فیلم کنتسی از هنگ کنگ سرزنش می‌کرد. این هنرپیشه‌ی معروف زن اعتراف کرد که پس از این فیلم کار کردن دوباره با براندو برایش خیلی سخت است.

لوک ویلسون و کیت بکینسیل

مهمان پذیر Vacancy

لوک ویلسون و کیت بکینسیل هم از دیگر زوج‌های سینمایی بودند که چشم دیدن هم دیگر را نداشتند! جر و بحث‌های این دو نفر خیلی شدید نبود اما خیلی از شاهدان می‌گویند که رفتار ویلسون با بکینسل خیلی بی‌ادبانه بوده است.

هریسون فورد و شان یانگ

بلید رانر Blade Runner

شان یانگ یکی از ستارگان‌ هالیوود در دهه‌ی ۱۹۸۰ بود که کار کردن با او واقعا سخت بود.شور عاشقانه‌ی یانگ با فورد در صحنه‌ی فیلم، در پایان جای خود را به نفرت و سردی دنیای واقعی داد.

تام هاردی و چارلیز ترون

مکس دیوانه: جاده خشم Mad Max: Fury Road

فیلم مکس دیوانه: جاده‌ی خشم در شرایط خیلی سختی فیلمبرداری شد. بیابان، گرما و انزوای کامل از جمله ویژگی‌های شرایط فیلم بود. ترون در یکی از مصاحبه‌های خود اقرار کرد که او و هاردی در طول فیلمبرداری یکدیگر را دیوانه کرده بودند! با این حال ترون با کلمات خوشایندی از هاردی تشکر کرد و گفت: « تو واقعا یک کابوس محضی و در عین حال هم به شکل ناجوری جذابی! یه جورایی دلم برات تنگ می‌شه تامی!»