دنیای طراحی لباس گاه گداری با نمایش لباس‌های جذاب در مراسم‌های جالبی همچون ازدواج‌های سلطنتی بیش از پیش در کانون توجه قرار می‌گیرد. بنابراین چندان دور از ذهن نیست که لباس خواهر عروس ملکه نیز به موضوعی داغ در این حوزه مبدل شود.

«پیپا میدلتون» زندگی معمولی داشت؛ اما ازدواج خواهرش کیت با پرنس ویلیام فرزند ولیعهد انگستان و نوه‌ی ملکه اوضاع را دگرگون کرد. در طول سالیان اخیر زندگی پیپا نیز همچون خواهرش مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار داشت. اما در تازه‌ترین رویداد در خانواده میدلتون و به نحوی در خاندان سلطنتی، پیپا در تاریخ بیستم ماه جاری میلادی با نامزدش «جیمز متیوز» راننده‌ی مسابقه و وارث عنوانی اشرافی ازدواج کرد. این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی و در کلیسایی در نزدیکی محل زندگی خانواده‌ی میدلتون و به سبکی سنتی برگزار شد.

از جمله موضوعات جذاب این مراسم، لباس عروس بود که طراحی آن را «گیلز دیکن» (Giles Deacon) طراح معروف برعهده داشت؛ او اعلام کرد که حین طراحی لباس پیپا، گوشه چشمی هم به لباسی طراحی شده برای فیلمی معروف داشته است. همانند لباس عروس کیت خواهر بزرگتر پیپا و البته عروس ملکه‌ی انگلیس، لباس پیپا نیز خیلی زود مورد توجه عموم انگلیسی‌ها قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی نیز به موضوعی داغ تبدیل شد.

کیت میدلتون نیز در این مراسم با لباس هلویی رنگ که توسط دیگر طراح معروف و شناخته شده‌ی دنیای مد «الکساندر مک‌کوئین» (Alexander McQueen) طراحی شده بود، زیبا و دلفریب جلوه می‌کرد. ضمن آنکه او در کنار دو فرزندش پرنس جرج و پرنسس شارلوت وظایف خواهری خود را نحو احسن به انجام رساند.

0
1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
3
4
5
6
7
8
9