هفتادمین جشنواره‌ی فیلم کن ۲۰۱۷ در حال برگزاری است. عکاسان و خبرنگاران حاضر در محل مطابق سال‌های پیش با لنز قوی دوربین‌های‌شان، مشغول رصد هنرمندان و شکار لحظه‌ها هستند. این بار نوبت به ستاره سابق مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی است که مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

جدا از ظاهر و پوشش بازیگران حاضر در مراسم فرش قرمز فستیوال فیلم کن ۲۰۱۷، مسائل و حوادث دیگری نیز توسط عکاسان تیزبین شکار می‌شود. گاهی همراهی بازیگران، گاهی روابط آن‌ها و زمانی نیز ابراز احساسات ناگهانی ایشان! همانطوری که برای « کریستِن دانسِت» اتفاق افتاد. بله! این خانم هنرپیشه روی فرش قرمز مغلوب احساساتش شد و به گریه افتاد.

این هنرپیشه که در ده روز ابتدایی جشنواره‌ی فیلم کن به خاطر نمایش فیلم « فریب خورده» مورد توجه قرار گرفته است، اینک با عکس‌های جدیدش سوژه شده، تصاویری که درهم شکستن احساسات او روی فرش قرمز را به نمایش گذاشتند.

اشکهای کریستین دانست روی فرش قرمز فستیوال کن در کنار نیکول کیدمن و الی فنینگ

کریستن ناگهان شروع به گریه کرد و همین اتفاق به سرعت توجه پاپاراتزی‌ها را جلب کرد تا از این ابراز احساسات غیر منتظره‌، عکس‌های زیادی بگیرند. هرچند؛ خوشبختانه به نظر می‌رسد که اشک‌های دانسِت از سر لذت و خوشحالی بوده است! او بلافاصله به همراه مدیر برنامه‌هایش « سوفیا کاپولا » با صورتی متبسّم دیده شده؛ در حالیکه هیچ اثری از اشک بر چهره نداشته است.

نام دانسِت در کنار بزرگ‌ترین ستاره‌های فیلم« فریب خورده » از جمله نیکول کیدمن و اِلی فَنینگ، می‌درخشد؛ بنابراین به هیچ وجه به خاطر این احساساتی شدن سزاوار سرزنش نیست.

1
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9

کریستن همانطوریکه اشک‌های مرواریدی‌ سفید از چشم‌هایش فرو می‌غلتید؛ به سرعت خودش را بازیافت و آن لحظه احساسی را پشت سر گذاشت؛ در حالیکه با دو ستاره‌ی دیگر همبازیش کیدمن و فَنینگ در حال ژست گرفتن بود. داکوتا در کل با کریستن در لباس بلند پرنسسی یاسی رنگ‌اش همچون دوقلوی او بود؛ درحالیکه نیکول درمیان گروه با لباس نقره‌ای‌اش خیره کننده می‌نمود.

این گروه سه نفره با همدیگر مانند یک طوفان بر روی فرش قرمز ژست می‌گرفتند؛ گویی که این افسون بر کل محیط مستولی است!