اکثر ما عادت کرده‌ایم که یک مرد محبوب و ثروتمند را کنار زنی مانند خودش ببینیم. اما در واقعیت، مردان مشهور زیادی وجود دارند که همسران شان از نظر استانداردهای معمول، زیبا به حساب نمی‌آیند. در این مقاله، به معرفی مردان جذابی می‌پردازیم که در انتخاب شریک زندگی خود گرفتار کلیشه‌های مرسوم نشده‌اند.

هیو جکمن و دبورا لی فرنس

می‌توان تصور کرد که مردی مانند هیو جکمن می‌تواند هر زنی در این سیاره را در کنار خود داشته باشد. با این حال، وی در بین محدوده‌ی وسیع انتخاب‌هایش به سراغ دبورا لی رفته و ۲۰ سال است که عاشق اوست. با این که دبورا ۱۳ سال از شوهر خود بزرگ‌تر است، اما این اختلاف سن مانع دوست داشتن آن‌ها نشده است.

میشا کالینز و ویکتوریا ونتوچ

عشق دیرینه‌ی ویکتوریا ونتوچ و میشا کالینز در سال ۲۰۰۲ به ازدواج ختم شد. ویکتوریا یک دانشمند و روزنامه نگار است و این دو نفر سال‌های تحصیل خود را با هم گذرانده‌اند. در حال حاضر آنها دارای دو فرزند بوده و با یکدیگر بسیار خوشبخت هستند.

جاش هالووی و یسیکا کومالا

ستاره‌ی سریال لاست با یسیکای اندونزیایی ازدواج کرده است و ۱۳ سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند. این بازیگر واقعا لیاقت دریافت عنوان «مرد خانواده» را دارد. او تمام مسئولیت‌های زندگی را به گردن همسرش نینداخته است و با وجود برنامه‌ی کاری شلوغ خود زمان زیادی را صرف دختر و پسرش می‌کند.

آرون تیلور جانسون و سم تیلور-جانسون

داستان عشق این زوج شگفت‌انگیز است. آرون و سم پس از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و علی رغم انتظار عرف، سم ۲۳ سال از شوهرش آرون بزرگ‌تر است. با این حال، چنین واقعیتی مانع از نگاه‌های عاشقانه‌ی آرون به سم نشده و وی همچنان نقش یک پدر خوب و همسری حامی را ایفا می‌کند.

کریس نوت و تارا ویلسون

عده‌ی زیادی از زنان دنیا کریس نوت را به علت بازی اش در فیلم S.e.x and the City می‌شناسند. تارا ویلسون به عنوان پیشخدمت در کلاب نوت کار می‌کرد و ۱۰ سال منتظر او ماند! در حال حاضر این دو ازدواج موفقی داشته و شرکای یک کسب و کار پر رونق هستند.

مت دیمون و لوسیانا باروسو

در طول فیلمبرداری فیلم Miami، مت دامون با خانم سبزه روی زیبا با رگه‌های آرژانتینی ملاقات کرد که همسر آینده‌ی وی شد. لوسیانا در یک کافه کار می‌کرد. در سال ۲۰۰۷ این دو با هم ازدواج کردند و در حال حاضر دارای سه فرزند هستند.

اتان‌هاوک و رایان شاهیوز

اتان پیش از این با یکی از زیباترین زنان‌هالیوود به نام اوما ثورمن ازدواج کرده بود تا این که پس از برملا شدن رابطه‌ی عاشقانه‌ی اتان با پرستار بچه‌اش رایان، این ازدواج به پایان رسید. در سال ۲۰۰۸ اتان و رایان با یکدیگر ازدواج کردند. در حال حاضر این دو زوجی جدایی‌ناپذیر هستند.

پیرس برازنان و کلی شی اسمیت

جیمز باند ۰۰۷، نه یک جاسوس بلکه یک روزنامه نگار به نام کلی شی اسمیت را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کرد. وی به مدت ۷ سال با او ارتباط عاشقانه داشت. در سال ۲۰۰۱ آن‌ها صاحب دو فرزند شدند و اکنون بدون توجه به نظرات تند و زننده‌ای که راجع به ظاهر کلی گفته می‌شود، در منزل خود در نزدیکی اقیانوس اطلس زندگی می‌کنند. پیرس اعتقاد دارد: «شانس داشتن زنی مثل کلی یک در میلیون است و من خوشحال هستم که او را در زندگی خود پیدا کرده‌ام».