گاهی ممکن است تصور شود بانوان هالیوودی زیبا و مشهور نقصی ندارند و همیشه و هر روز کامل و عالی هستند. درهر صورت در این مطلب برای شما نشان داده‌ایم که این هنرمندان انسان‌های معمولی هستند و همه‌ی آن‌ها مانند باقی انسان‌ها عادت‌های کوچک بدی دارند.

۱. بریتنی اسپیرز و اولیویا وایلد

عادت: جویدن ناخن

این دو هنرمند یک عادت مشترک دارند و آن جویدن ناخن‌های دستانشان است. این خانوم‌ها این نقص را شناخته‌اند و سعی بر کنترل کردن آن دارند، اما گاهی اوقات برای لحظه‌ای غافل می‌شوند!

۲. سارا جسیکا پارکر و هیل بری

عادت: گاز گرفتن لب‌ و گونه

سارا جسیکا پارکر نمی‌تواند از شر این عادت رها شود و با وجود درد و ناراحتی، از داخل دهان گونه‌هایش را گاز می‌گیرد. هیل بری نیز همیشه لب‌هایش را گاز می‌گیرد. او از کرم‌های لب استفاده می‌کند که به خود آموزش دهد این کار را متوقف کند؛ اما گاهی اوقات فراموش می‌کند و این کار را از سر می‌گیرد.

۳. ریحانا و کیلی جنر

عادت: معتاد به شبکه‌های اجتماعی

زندگی کردن ریحانا بدون شبکه‌های اجتماعی مشکل می‌شود. روانشناسان رفتار او را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که این خواننده‌ی پاپ واقعا معتاد است و همچنین می‌ترسد تا از شهرتش کم شود. همینطور کیلی جنر اقرار کرده‌ است که شبکه‌های اجتماعی او را معتاد به تزریق‌های زیبایی کرده است. او همچنین گفت شبکه‌های اجتماعی برایش همه چیز است.

۴. باربارا استرایسند و میلا کونیس

عادت: غذاهای فانتزی

باربارا استرایسند می‌تواند دونات و غلات‌ شیرین‌شده مانند کورن فلکس را بدون توقف بخورد. گاهی اوقات با این کار راحت می‌شود تقریبا ۱۳ کیلوگرم در هفته اضافه وزن پیدا کرد. میلا کونیس اقرار کرده است هنگامی که به ناچار از همبرگر مورد علاقه و رستوران غذاهای چینی باز میگردد، فقط با حرکات ورزشی خود را لاغر نگه می‌دارد.

۵. لانا دل ری و کاترین هایگل

عادت: سیگار کشیدن

کاترین هایگل بارها سعی کرده است که سیگار را ترک کند، اما باز به آن برمی‌گردد. لانا دل ری نیز گفته است که نمیتواند روزش را بدون یک فنجان قهوه و یک سیگار آغاز کند. به طور غیرمنتظره‌ای این عادت بر روی خوانندگی اون اثری نداشته است.

۶. کامرون دیاز و کیتی پری

عادت: وسواس نظافت

کمرون به طور ترسناکی سخت‌گیر است و در مکان‌های عمومی بسیار مضطرب به نظر می‌رسد. او هیچگاه به دستگیره‌‌ی درها دست نمی‌زند؛ بلکه با آرنج خود درها را باز می‌کند. ضمنا کیتی پری هم همیشه ۲۰ مسواک با خود به همراه دارد و دندان‌هایش را ۶ بار در روز مسواک می‌زند.

۷. جسیکا سیمپسون و ادل

عادت: جویدن آدامس

ادل همیشه بین آهنگ‌ها در اجراهایش آدامس می‌جود. جسیکا سیمپسون نیز به آدامس‌های نیکوتین دار معتاد است. جالب این است که جسیکا هیچگاه سیگار نکشیده است اما هنوز هم به نحو بسیار جزئی از این نوع آدامس استفاده می‌کند.

۸. کیرا نایتلی و هلن میرن

عادت: فحش دادن!

هل میرن نمی‌تواند احساساتش را پنهان کند و همیشه به سادگی و بدون خویشتن‌داری در زبان صحبت می‌کند. کیرا نایتلی صدای زیبایی دارد اما گاهی اوقات از آن برای ناسزا گفتن استفاده می‌کند. هر دو بازیگر این عادت را دارند و آن‌ها متوجه این کلمات بد در صحبتشان نمی‌شوند.

۹. ویکتوریا بهکام و کریستینا آگولرا

عادت: خرید کردن

ویکتوریا بهکام اقرار کرده است که ۱۵۰,۰۰۰ دلار در سال صرف خرید لباس می‌کند. وقتی چیزی را که دوست دارد می‌بیند، آن را در تمام سایز‌ها و رنگ‌ها خریداری می‌کند. کریستینا آگولرا نیز بهتر از او نیست، کمد لباس‌هایش به مرز انفجار رسیده است.

جنیفر لوپز و سوفیا ورگارا

عادت: قهوه

شاید این عادت راز زیبایی و جوانی این خانم‌ها باشد. به هر حال جنیفر و سوفیا نمی‌توانند روزشان را بدون نوشیدن دو فنجان قهوه شروع کنند.