طبیعت زیبا در هر گوشه از این کره‌ی خاکی که واقع شده باشد، نگاه انسان را به دنبال خود می‌کشد و در این میان شماری از کشورهای جهان بیش از بقیه از این نعمت خدادای بهره برده‌اند که کشور نیوزیلند را باید سرآمد همه‌ی آنان دانست.

اگر زیباترین مناظر جهان را در قاب با کیفیت‌ترین عکس‌ها نیز به تصویر کشید، باز هم شاید نتوان حق مطلب را به درستی در مورد عمق این شگفتی و زیبایی ادا کرد. اما به هر حال همین تصاویر برای بسیاری تنها راه تجربه‌ی دیدنی‌های اقصی نقاط جهان است و به همین خاطر تماشای تصاویری از این دست، حداقل به ما فرصتی برای مشاهده‌ی نمایش شگفت انگیز مادر طبیعت داده و اجازه می‌دهد با جادوی زیستگاه خود بهتر آشنا شویم. کشور نیوزیلند به دلیل برخورداری از مجموعه عوامل طبیعی شگفت انگیز یکی از بهترین نقاط برای درک این جادو است و به همین خاطر این بار با عکاسی خوش ذوق همسفر شدیم که به ما فرصتی برای تجربه‌ی این سرزمین بکر و تماشایی داده است.

این عکاس در طول سه سال و نیم گذشته در حال گشت و گذار در اقصی نقاط جهان بوده و مکان‌های زیادی را از نزدیک مشاهده کرده است. سرانجام او در مسیر سفرش سری هم به نیوزیلند زد و اینجا بود که ناگزیر از اعتراف این نکته شد که پیش از این مکانی به این زیبایی و جذابیت را به چشم ندیده است. او می‌گوید که بسیاری این سفر را به او پیشنهاد داده بودند و اکنون که در این کشور حضور دارد، بهتر قدر این پیشنهادات ارزشمند را می‌داند. او در ادامه اشاره می‌کند که هنوز هم نمی‌تواند زیبایی مسحور کننده و جادویی این بهشت زمینی را درک کند.

 

newzealand-1
newzealand-10
newzealand-11
newzealand-12
newzealand-13
newzealand-14
newzealand-15
newzealand-16
newzealand-17
newzealand-18
newzealand-2
newzealand-3
newzealand-4
newzealand-5
newzealand-6
newzealand-7
newzealand-8
newzealand-9