ظاهراً ستاره‌ی نیکوکار و محبوب هالیوود «آنجلینا جولی» بعد از جدایی از پسر موطلایی هالیوود «برد پیت»، به فکر سرو سامان دادن به زندگیش افتاده و در اولین گام، اقدام به خرید خانه‌ای جدید کرده است.

خانه‌ی جدید هنرپیشه معروف هالیوودی آنجلینا جولی در لس انجلس واقع شده و از قضی بسیار هم گرانقیمت است. شایعاتی وجود دارد که خبر از ازدواج قریب‌الوقوع این ستاره با تاجری انگلیسی می‌دهند و شاید این تغییرات جدید نیز به همین دلیل صورت گرفته باشد. آنجلینا در این نقل و مکان دست روی عمارت بزرگ و باشکوه کارگردان نامی هالیوود «سیسیل ب. دمیل» (Cecil B. DeMille) گذاشته که در نوع خود تماشایی و قابل توجه است.

آنجلینای ۴۱ ساله و مادر ۶ فرزند بعد از هفته‌ها شایعه پیرامون خرید ملکی جدید و تاریخی در کالیفرنیا، بالاخره با پیشنهاد ۲۵ میلیون دلاری به سراغ مالک فعلی این عمارت رفت. از قضا این پیشنهاد مورد توجه مالک واقع شده و هم اکنون کارهای لازم برای انتقال سند ملک در حال انجام است.

خانه سیسیل که این کارگردان مطرح تا زمان مرگ خود در سال ۱۹۵۹ در آن سکونت داشت، یکی از بهترین املاک لس انجلس به حساب می‌آید. بدین صورت هم اکنون آنجلینا همسایگان معروفی دارد؛ از جلمه «کیسی افلک» (Cassey Affleck)، «ناتالی پورتمن» (Natalie Portman) و «الن پومپئو» (Ellen Pompeo). فضای خانه کاملاً مناسب وضعیت کنونی این خانواده‌ی هفت نفره است. خانه‌ای با ۶ اتاق خواب، ده سرویس بهداشتی به علاوه حیاطی بزرگ، دلفریب و رویایی.

این خرید هنگفت بعد از آن صورت گرفت که شایعاتی پیرامون تصمیم آنجلینا برای بردن بچه‌هایش به لندن به گوش رسید؛ ظاهراً این بانوی هنرپیشه تصمیم داشت بعد از جدایی جنجالی برانگیز خود از برد پیت ۵۳ ساله، در این شهر به کار و فعالیت خود ادامه دهد. از سوی دیگر داستان‌هایی هم در مورد مللاقات آنجلینا با یک تاجر خیرخواه انگلیسی بر سر زبان‌ها است و گفته می‌شود که آنجلینا به این مرد که هویت او تاکنون افشا نشده، علاقمند شده است و قصد ازدواج با او را دارد.

از سوی دیگر گزارشات موجود حکایت از رابطه‌ی جدی آنجلینا با این مرد مرموز دارند و یک دوست خانوادگی گفته که شدت این علاقه به حدی است که ممکن است به زودی اخباری پیرامون ازدواج آنجلینا منتشر شود. از سوی دیگر ماجرای طلاق انجی و برد هنوز هم برای رسانه‌ها جذابیت دارد و به اصطلاح هنوز از دهان نیفتاده است و به همین دلیل به نظر نمی‌رسد این شایعات چندان قابل استناد باشند، چون هنوز این خانواده و به ویژه کودکان به زمان بیشتری نیاز دارند تا اتفاقات رخ داده در طول چندین ماه گذشته را هضم کنند.

شاید اقامت در لس انجلس راهی خوب برای اطمینان از این مسئله است که «پکس» پانزده ساله (Pax)، «مدوکس» سیزده ساله (Madox)، «زاهارا» دوازده ساله (Zahara)، «شیلو» ده ساله (Shiloh) و دوقلوهای «ویوین» (Vivienne) و «ناکس» هشت ساله (Knox) همچنان با پدر خود در ارتباط باشند. از سوی دیگر اقامت در این محیط تازه شاید فرصتی برای تجدید قوا در اختیار این خانواده قرار داده و آنها را برای اتفاقات پیش رو آماده تر کند.

و به همین خاطر بود که این زوج اعلام کردند قصد دارند برای پرهیز از هزینه‌های اضافی و آسیب دیدن کودکان، مراحل طلاق خود را به صورت کاملاً خصوصی و به دور از جنجال و هیاهو به انجام برسانند. آنها حتی به صورت خصوصی از قاضی خواستند تا کلیه مراحل و تصمیمات قانونی را پیگری کرده و این مسئله را بدون هیچ دردسری به پایان برساند.

هم اکنون برد پیت به کامبوج سفر کرده؛ جایی که فیلم جدید آنجلینا در حال فیلمبرداری است. این دو از این فرصت استفاده می‌کنند تا بیشتر در کنار بچه‌ها باشند و با آنها وقت بگذرانند. ظاهراً قرار است بچه‌ها بیشتر اوقات پیش آنجلینا باشند و مدتی را نیز نزد پدر خود بگذارنند. از همان ابتدا تمام توجه انجی و برد در وهله‌ی نخست راحتی و آرامش فرزندان‌شان بود و به خوبی در جهت این مسئله با هم همکاری می‌کنند. 

بد نیست گشتی در تصویری در این ملک جدید داشته و اندکی بیشتر با فضا و حال و هوای آن آشنا شویم.

angelina-house-1
angelina-house-10
angelina-house-11
angelina-house-12
angelina-house-13
angelina-house-14
angelina-house-15
angelina-house-16
angelina-house-17
angelina-house-18
angelina-house-2
angelina-house-20
angelina-house-21
angelina-house-3
angelina-house-4
angelina-house-5
angelina-house-6
angelina-house-7
angelina-house-8
angelina-house-9

نظر شما در مورد خانه جدید آنجلینا چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید که او در حال آماده شدن برای ازدواج مجدد است؟