اکنون که نزدیک به یک ماه از آغاز اکران نوروزی سینماها گذشه است، با رقم فروش قابل توجهی مواجه هستیم که نشان از رونق اکران‌های نوروزی دارد.

با توجه به فروش بالای فیلم‌های اکران شده در این مدت، بد نیست نگاهی به آمار هر کدام از آثار سینمایی موفق این بازه‌ی زمانی داشته باشیم:

طبق صحبت‌های «حبیب اسماعیلی» مدیر پخش رسانه فیلمسازان، فیلم «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی تا شب ۲۴ فروردین و در تهران و شهرستان‌ها نزدیک به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش داشته است

از سوی دیگر «علی سرتیپی» مدیر عامل مؤسسه پخش فیلمیران نیز در گفتگویی اعلام کرد که فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان تاکنون در سراسر کشور ۸۵۰ میلیون تومان فروش داشته و فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز با در اختیار داشتن ۲۴ سالن، یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان فروخته است.

«فیاض پارسیان» مدیر فروش مؤسسه‌ی سیمای مهر نیز از فروش سه میلیارد و ده میلیون تومانی فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان خبر داد.

اما دو فیلم پرفروش این روزهای سینمای ایران که دفتر پخش هدایت فیلم توزیع آنها را برعهده داشته است شامل «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی است که به رقم فروش جالب توجه ۱۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون دست یافته و نیز فیلم «گشت 2» که تا شب گذشته ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.