سرویس فرهنگی و هنری

خرافات عجیب نامداران دنیای رسانه

خرافات

دنیا جای عجیبی است و  مردمانش هم گاهی باورهای عجیبی دارند. در ادامه با اشخاص معروفی آشنا خواهید شد که اعتراف کرده‌اند هرکدام به نوعی خرافاتی هستند.

جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)

ظاهراً هر وقت همسر سابق برد پیت قرار است سوار هواپیما شود، با پای راست وارد شده و حتماً یک ضربه‌ی کوچک هم به بدنه‌ی هواپیما می‌زند. جنیفر می‌گوید که این کار را همیشه برای خوش شانسی انجام می‌دهد.

مگان فاکس (Megan Fox)

مگان اولین‌ بار در یک شوی تلویزیونی درباره‌ی خرافاتش صحبت کرد. او گفت همیشه هنگام پرواز به آهنگهای «بریتنی اسپیرز» گوش می‌کند. او می‌گوید که این مسئله را به عنوان یک حقیقت پذیرفته که وقتی به آلبوم بریتنی گوش می‌دهد، مرگ در تقدیر او جایی نخواهد داشت!

پاریس هیلتون (Paris Hilton)

پاریس هیلتون به خرافه‌ای قدیمی‌ باور دارد. او قبلاً گفته‌ بود هر وقت نمی‌خواهد چیزی که دیگری گفته‌، به واقعیت بدل شود، ضربه‌ای به چوب می‌زند یا اینکه همیشه رأس ساعت ۱۱:۱۱ یک آرزو می‌کند!

تایگر وودز (Tiger Woods)

چرا نابغه‌ی گلف «تایگر وودز» روزهای یکشنبه لباس قرمز می‌پوشد؟

مادر او یکبار به او گفته رنگ قرمز رنگ شانس توست ...اگرچه برای مدت طولانی این چنین نبوده است.

دیو آنابل (Dave Annable)

خرافه‌ی عجیب او به نحوه‌ی نوشیدن قهوه بازمی‌گردد. او می‌گوید به ویژه در مورد میزان قهوه دقت خاصی دارد. این واقعاً عجیب است، اما او هر صبح این کار را انجام می‌دهد؛ چرا که باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشد.

استار جونز (Star Jones)

جونز از نصیحت مادرش می‌گوید که به او گرفته هرگز کیف پولت را روی زمین نگذار، چون در این‌ صورت دیگر هیچ پولی نخواهی داشت.

میسی الیوت (Missy Elliot)

او باور عجیبی به نژاد خاصی از گربه‌ها دارد. او می‌گوید اگر یک گربه سیاه سر راهم سبز شود، مهم نیست کجا باشم، راه خود را کج کرده و به خانه برمی‌گردم.

کریستین بیل (Christian Bale)

بازیگر محبوب نقش بتمن به خرافات اعتقاد دارد، اما از آن‌ها نمی‌ترسد. او می‌گوید از زیر نردبان‌ها عبور می‌کنم البته کاملاً هدفمندانه؛ چرا که می‌خواهم خرافات را تحریک کنم.

کامرون دیاز (Cameron Diaz)

او ظاهراً خرافات را به بازی گرفته است. او می‌گوید من در کل روز به طور مرتب روی چوب می‌زنم، البته من در جمعه‌ی سیزدهم در حالی که یک گربه روی دامنم بوده، پرواز کرده‌ام و این یعنی که آدم خرافاتی نیستم!

کریستین چینوس (Kristin Chenoweth)

او نمی‌داند که «کریستین بیل» چطور اینگونه بی‌پروا از زیر نردبان عبور می‌کند؛ چرا که برعکس او از قدم زدن زیر نردبان می‌ترسد. او همچنین درست قبل از اینکه روی صحنه برود، وردی می‌خواند تا چراغ‌ها روی او نیفتند.

 اما رابرتز (Emma Roberts)

او به صحبت کریستین چینوس گوش می‌کند که می‌گوید : از زیر نردبان رد نشوید! او می‌گوید هرگز از زیر نردبان عبور نمی‌کند.

رین ویلسون (Rain Wilson)

من از تئاتر می‌آیم و شما هرگز کلمه‌ی «مکبث» را روی صحنه ی تئاتر به کار نمی‌برید. ویلسون به این مسئله اعتقاد دارد و می‌گوید که یک بار این کلمه را روی صحنه گفته و یک چراغ سقفی روی او افتاده و پایش را خرد کرده است.

جیمز مک‌آووی (James McAvoy)

اول هر ماه اولین شخصی را که ببینم به او می‌گویم: خرگوش سفید، مادر بزرگم به من یاد داده که این کار برایم خوش شانسی می‌آورد!

نظر شما در مورد خرافات ستارگان دنیای رسانه چیست؟ آیا شما هم خرافاتی شبیه آن‌ها دارید؟

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید