ساخت جواهرات قلمروی جذابی است که این روزها شاهد دگرگون شدنش هستیم. امروزه هنرمندان فعال در این عرصه به روش‌هایی جدید روی آورده و محصولاتی جذاب ارائه می‌کنند که چشمان زیباپسند انسان را به نحوی شایسته سیراب می‌کند.

«آلینا سانینا» (Alina Salina) هنرمند خوش‌فکر و شگفت‌انگیز ۲۵ ساله و اهل کشور اوکراین است که برخلاف بسیاری از ما به خوبی از علائق و استعدادهای خود باخبر بوده و در تمام طول زندگیش به دنبال رسیدن به اهداف خودبوده است. مسیر حرفه‌ای زندگی او بر بستری از ساخت محصولاتی دست‌ساز، زیبا، سرگرم کننده و واقع‌گرایانه بنا شده که با الهام از حیوانات شکل گرفته‌اند. او به علاوه به ساخت وسایل تزئینی و عروسک‌های جالب نیز توجه داشته و البته شیوه‌ی ارائه این آثار به گونه‌ای است که ناخودآگاه نگاه بیننده را خیره کرده و هوش از سر او می‌پرانند. این مخلوقات که بعضی از آنها با الهام از شخصیت‌های معروف دنیای کارتون و انیمیشن پا به عرصه وجود گذاشته‌اند و بعضی نیز از قدرت تخیل و جادوی ذهن خلاق این هنرمند متولد به این جهان مادی دعوت شده‌اند، از جذابیتی خاص و منحصر به خود برخوردار هستند که باعث شده هر کدام به اثری یکتا و زنده مبدل شده و برای بینندگان مشتاق مسحور کننده باشند.

هر کدام از این قطعات با صرف وقت و بسیار با حوصله طراحی و اجرا شده و هر کدام نیز شخصیتی مجزا دارند. ساخت هر کدام از آنها روزها به طول انجامیده و گاهی حتی یک هفته برای ارائه محصول نهایی زمان صرف شده است. این آثار هنری تنها برای سودآوری ساخته نشده‌اند؛ پشت ساخت هر کدام‌شان دنیایی از ذوق و سلیقه و البته خلاقیتی مثال زدنی نهفته است که باعث شده هر کدام‌شان روحی از افسونی طلایی و سحرانگیز داشته باشند.

در یک کلام چیزی خاص و جادویی در مورد هر کدام از آنها وجود دارد و در واقع هر قطعه‌ی دست ساز آلینا دنیای از حرفه‌ای گفته و ناگفته است. در ادامه توجه شما را به گوشه‌ای از آثار این هنرمند جلب می‌کنم.

alina-1
alina-10
alina-11
alina-12
alina-13
alina-14
alina-15
alina-16
alina-2
alina-3
alina-4
alina-5
alina-6
alina-7
alina-8
alina-9