هنرمند خوش قریحه‌ی ترک تبار و ساکن شهر استانبول، «حسین شاهین» (Hüseyin Şahin) تنها تصاویر را برای خلق چشم اندازی جدید در هم ادغام نمی‌کند، بلکه او دنیای واقعیت را با خیال درهم آمیخته و به نوعی خالق صحنه‌های سورئال و بسیار زیبا می‌شود که نگاه بیننده را به دنبال خود می‌کشند.

آیا دوست دارید گاهی در میان رویاهای خود زندگی کنید؟ در سرزمینی که هیچ حد و مرزی را بر نمی‌تابد و بر مدار آرزوها، رویاها و تخیل شما می‌چرخد؟ این همان کاری است که این هنرمند خوش فکر درصدد انجام آن برآمده است. او تصاویر نامربوط را لایه به لایه در کنار هم قرار داده و بارها و بارها چشم انداز و سوژه‌ی مدنظر خود را بازبینی می‌کند تا در نهایت تصاویری خاص و منحصربفرد را پدید آورده که نشان از تخیل نامحدود انسان می‌دهند.شاهین در اینستاگرام نزدیک به ۵۵ هزار فالوئر دارد. 

این هنرمند در خلق بعضی از تصاویر دیجیتالی از عناصر فولکلور استفاده کرده است و گاهی به افسانه‌ها و قهرمانان باستانی یونان علاقه نشان داده و گاهی رویا را با حجابی از کابوس‌های نیمه شب مخدوش کرده است. هنر او در نهایت بازی با ذهن بیننده و به تصویر درآوردن دنیایی است که شاید بسیاری از ما آرزوی تجربه کردنش را داریم.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم تماشاگر گوشه‌ای از تصاویر خلق شده توسط این هنرمند خوش ذوق باشید.

surreal-digital-1
surreal-digital-10
surreal-digital-11
surreal-digital-12
surreal-digital-13
surreal-digital-14
surreal-digital-15
surreal-digital-16
surreal-digital-17
surreal-digital-18
surreal-digital-19
surreal-digital-2
surreal-digital-20
surreal-digital-21
surreal-digital-22
surreal-digital-23
surreal-digital-24
surreal-digital-3
surreal-digital-4
surreal-digital-5
surreal-digital-6
surreal-digital-7
surreal-digital-8
surreal-digital-9