سرویس فرهنگی و هنری

پرنس‌ های دیزنی در دنیای واقعی

پرنس های معروف دیزنی در دنیای واقعی

برای بسیاری از کودکان در اقصی نقاط دنیا، جهان سراسر رنگ و موسیقی و قصه پردازی انیمیشن‌های دیزنی بخشی از خاطرات دوران کودکی است؛ دنیایی که هر از گاهی شاهد حضور شاهزاده و شاهزاده خانم‌های جدیدی در آن هستیم. گاهی هم شخصیت‌های کارتونی از دل انیمیشن به دنیای واقعیت پا گذاشته و حتی بزرگسالان را نیز سرگرم می‌کنند. نمونه‌اش دو فیلم سیندرلا و نسخه‌ی جدید «دیو و دلبر» با بازی «اما واتسون» که قرار است خیلی زود شاهد اکران آن بر پرده‌ی نقره‌ای سینما باشیم.

فیلم دیو و دلبر

اما به نظر شما شاهزاده‌های جذاب دنیای انیمیشن‌های دیزنی اگر قدم به دنیای واقعی بگذارند، چه شکلی خواهند داشت؟ هنرمندی خوش ذوق دست به کار شده و این پرنس‌های خوش سیما را با صرف وقت و البته خلاقیت فراوان، به دنیای ما دعوت کرده است. مجموعه تصاویر او به ما نشان می‌دهند اگر قرار بود پرنس‌های محبوب و خوش قیافه هم در دنیای ما زندگی کنند، از چه شکل و شمایلی برخوردار بودند.

این هنرمند که «یوناتان واتاینن» (Jonatan Vaatainen) نام دارد و اهل کشور فنلاند است، به نحوی جالب شخصیت‌هایی همچون پرنس فیلیپ از کارتون زیبای خفته، هرکول، تارزان، پرنس آدام از انیمیشن دیو و دلبر، پرنس چارمنیگ از سیندرلا و علاءالدین از کارتون علاءالدین و غول چراغ جادو را به بیننده معرفی می‌کند.

خلاقیت هنرمند فنلاندی درنمایش پرنس های معروف دنیای دیزنی

در ادامه از شما دعوت می‌کنم نگاهی به گوشه‌ای از تلاش‌های این هنرمند داشته باشید.

prince-1
prince-2
prince-3
prince-4
prince-5
prince-6
prince-7

 

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید