جای هیچ تعجبی نیست که چرا «اما واتسون» (Emma Watson)، ایفاگر نقش شخصیت «بل» در بازسازی اثر رمانتیک و جذاب «دیو و دلبر» شرکت والت دیزنی شده؛ چون در واقع این بازیگر جوان و خوش آتیه سال‌هاست پرنسس فرش قرمز است.

با نگاهی به کمد لباس‌های رسمی که «اما» در مراسم‌های مختلف به تن کرده، می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که او همیشه به لباس‌های شب زیبا علاقمند بوده است. اما به نظر می‌رسد این پرنسس تازه وارد دنیای دیزنی دوست دارد در کنار علاقه به صنعت مدو پوشاک، امضای خاص خود را نیز داشته باشد که اغلب در قالب شلوارهایی با اشکال مختلف و چه بسی متفاوت جلوه  کرده است. 

به عنوان مثال لباس آبی روشن او که در مراسم فرش قرمز فیلم دیو و دلبر در شهر لندن به تن کرده بود، درست همان چیزی است که اگر قرار بود سیندرلا یک ابرقهرمان باشد، باید آن را می‌پوشید. یا آن لباس شب بلند زیبا و سنگ دوزی شده که ناگهان هرمیون عاقل را به کسوت یک شاهزاده خانم دلفریب به نمایش گذاشت. اما لباس «لوئی ویتون» او شاید عجیب‌ترین لباسی باشد که تا به حال «اما» را با آن در فرش قرمزها دیدیم و یا لباس مخمل مشکی او که با یک گلوبند ساده همراه شده بود.

او گاهی لباس سفیدی به تن می‌کند که به دلیل خطوط تمیز و کنتراست قابل توجه از حالت یکنواخت و کسل کننده درآمده و در کنار آرایش مو و چهره جذابیتی دیگر به او بخشیده است و گاهی نیز جسارت به خرج داده و از قالب‌های همیشگی خود خارج می‌شود.

اما هنوز هم شلوار بهترین بخش کمد لباس‌های اوست که بسته به موقعیت، ظاهری جالب توجه به او می‌بخشد. اما در نهایت لباس سفید و مشکی و دنباله دار او ثابت کرد که شاید بِلِ زیبا نیز باید به دنبال چنین ترکیب رنگی برود.

در ادامه توجه شما را به بهترین‌ لباس‌های اما واتسون در طول این سال‌ها جلب می‌کنیم.

ellestyleawardsfeb132017
Emma-wardrop-11
Emma-wardrop-12
Emma-wardrop-13
Emma-wardrop-2
Emma-wardrop-3
Emma-wardrop-4
Emma-wardrop-6
Emma-wardrop-8
Emma-wardrop-9
gallery-1488487138-gettyimages-646114340-1
gettyimages-508595424