عکاس ژاپنی «هات. کنوبی» (Hot. Kenobi)، با کمک اکشن فیگورهایش بازی جالبی به راه انداخته است. این عکاس خوش فکر با استفاده از این ابرقهرمان‌های کوچک، داستان‌هایی سرگرم کننده و بانمک را به تصویر کشیده که تماشای‌شان خالی از لطف نیست.

عکاس خوش فکر ساکن شهر اوساکای ژاپن، در مجموعه تصاویر دیدنی خود قهرمانان کمیک‌های مارول و دی سی را گرد هم جمع کرده است، قهرمانانی همچون مرد آهنی، وولورین، مرد عنکبوتی، ددپول و کاپیتان آمریکا. او حتی ستارگان دیزنی را نیز به این مهمانی پر زرق و برق دعوت کرده است؛ مهمانی که از آن صحنه‌های پر زد و خورد دنیای هالیوود فاصله گرفته و بیشتر به موقعیت‌های زندگی روزمره و لحظات سرگرم‌کننده پرداخته است. 

البته بهتر است این را هم بدانید که ثبت این تصاویر کار چندان راحتی هم نبوده و هر کدام از آنها نیازمند صرف وقت و جزئیات فراوانی هستند که شاید نه به صورت منفرد، اما در فرم نهایی کار بسیار پر اهمیت و حیاتی هستد. از سوی دیگر جلوه‌های ویژه و البته رگه‌ای از شوخ طبعی نیز به مراتب به تأثیرگذاری هر کدام از این تصاویر افزوده است.

در ادامه توجه شما را به منتخبی از این دنیای شگفت انگیز جلب می‌کنیم و امیدوارم از روی دیگر زندگی ابرقهرمانان این جهان مجازی لذت ببرید.

action-toys-1
action-toys-10
action-toys-11
action-toys-12
action-toys-13
action-toys-14
action-toys-15
action-toys-2
action-toys-3
action-toys-4
action-toys-5
action-toys-6
action-toys-7
action-toys-8
action-toys-9