ظاهراً حضور مه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان چیز چندان عجیبی نیست؛ اما گاهی میزان مه به اندازه‌ای اندک است که پل‌ها و دیگر ساختمان‌ها از پس آن قابل مشاهده هستند و این درست همان لحظات خاص و منحصربفردی است که عکاسی خوش ذوق به دنبال ثبت آن بوده است.

علیرغم زندگی که هر روزش با ریسک و به آغوش خطر رفتن می‌گذرد، عکاس ۲۵ ساله‌ی مجارستانی «تاماس ریزاوی» (Tamas Riszavi) باز هم از ساختمان‌های بلند مرتبه بالا می‌کشد و تصاویری بی‌نظیر از بوداپست زیبا و مه آلود را ثبت و ضبط می‌کند. البته این تلاش توجه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است؛ به طوری که این عکاسی نزدیک به ۷۲ هزار فالوئر در فیسبوک دارد. او می‌گوید که تا کنون حین این اعمال خطرناک آسیب جدی ندیده است و شاید سخت‌ترین آسیبی که دیده، نیش یک زنبور بوده است. اما در نهایت عشق به عکاسی انگیزه‌ای است قوی که او را مرتب به تکرار این تجربه تشویق می‌کند.

او می‌گوید که خانواده‌اش همواره در مورد سلامت او نگران هستند، اما دوستانش دست از حمایت او برنداشته و طرفدارانش نیز با عشق به کار او نگاه کرده و مرتباً او را تحسین و تشویق می‌کنند. او در ادامه اضافه می‌کند که ترس از ارتفاع برای او معنایی ندارد و او برای گرفتن عکس‌های هر چه زیبا و تماشایی‌تر باز هم این شیوه از عکاسی را دنبال خواهد کرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به تماشای گوشه‌ای از شهر زیبای بوداپست بنشیند که در پس پرده‌ای از مه ابهام آمیز و دلفریب جلوه کرده است.

Budapest-foggy-1
Budapest-foggy-10
Budapest-foggy-12
Budapest-foggy-13
Budapest-foggy-14
Budapest-foggy-15
Budapest-foggy-16
Budapest-foggy-17
Budapest-foggy-2
Budapest-foggy-3
Budapest-foggy-4
Budapest-foggy-5
Budapest-foggy-6
Budapest-foggy-7
Budapest-foggy-8
Budapest-foggy-9