برندهای معتبر و معروف جهان برای نمای فروشگاه‌های خود در اقصی نقاط دنیا، همواره به دنبال نمایش جذاب و خیره کننده هستند. برند لوکس هرمس از این جمله است که برای فروشگاه خود در شهر دبی، به دنبال طراحان خوش فکر فرانسوی رفته است که ویترین این فروشگاه را با آثار کاغذی جالب توجه تزئین کرده‌اند.

این روزها خلاقیت دو طراح مبتکر فرانسوی در نمایشی متفاوت و جالب توجه در فروشگاه هرمس واقع در شهر دوبی جلب توجه می‌کند. گروه طراحی «Zim & Zou»، جایی است که این دو طراح با استعداد فرانسوی در کنار هم مشغول به فعالیت هستند. «لوسی توماس» (Lucie Thomas) و «تیبالت زیمرمن » (Thibault Zimmermann) هر دو تحصیلات خود را در رشته‌ی طراحی گرافیک به پایان رسانده و در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی و کارهای تبلیغاتی مشغول فعالیت هستند.

آنها در ادامه کارشان تصمیم گرفتند تمرکز خود را بیشتر روی کارهای دستی ساخته شده از مواد قابل لمسی همچون کاغذ، چوب، طناب و... متمرکز کنند. به همین منظور آنها کلیه‌ی عملیات ساخت آثار خود از قبیل طراحی اولیه، بریدن و سرهم کردن قطعات را کاملاً به صورت دستی انجام می‌دهند.

تازه‌ترین هنرنمایی آنها این روزها زینت بخش ویترین فروشگاه برند هرمس در شهر دوبی است. دهکده‌ای زیبا و مینیاتوری ساخته شده از کاغذ که شخصیت‌های کوچکی ساکن آن هستند و در این گوشه و آن گوشه شاهد حضور قارچ‌ها و گل‌های نیلوفر هستیم. کاری زیبا و در خور توجه که ساخت آن زمان‌بر بوده، اما در نهایت محصول نهایی توجه بیننده را به خود جلب کرده و در نوع خود شگفت انگیز و تماشایی است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این آثار هنری جالب توجه بنشینید.

paper-1-1
paper-2-1
paper-3
paper-4
paper-5
paper-6
paper-7
paper-9