گل‌ها از جمله جلوه‌های زیبای طبیعت هستند که هنر نقاش طبیعت را به زیبایی بازتاب می‌دهند. در طول قرن‌ها هنرمندان به اشکال مختلف عشق و توجه خود به این مخلوقات ظریف و زیبا را نشان دادند و اکنون نوبت به هنرمندی رسیده است که با الهام از آنها، نسلی جدید از گل‌های شگفت و انگیز و جادویی را به بینندگان ارائه دهد.

گل‌هایی که یک هنرمند خوش ذوق از کشور مالزی در قالب مجموعه‌ای زیبا و تماشایی عرضه کرده است، هم حیرت بیننده را برمی‌انگیزند و هم به شکلی در خاطر انسان باقی می‌ماند. در واقع این کلکسیون فانتزی و خیال انگیز، گل‌های جادویی و شگفت انگیزی را به بیننده معرفی می‌کند. شاید به شکلی باید این مخلوقات زیبا را محصول تلاقی دو دنیای تخیل و واقعیت دانست، جایی که شکل‌ها زیبایی می‌آفرینند.

این کلکسیون با عنوان «ازدواج» (The Marriage)، اثر هنرمندی از کشور مالزی به نام «نورین لو هوی میون» (Noreen Loh Hui Miun) است که دنیای خیال و واقعیت را در هم آمیخته تا نسل جدیدی از گونه‌های گیاهی را به علاقمندان آثارش معرفی کند. او در این مسیر از مواد طبیعی و ارگانیکی همچون شاخه‌های خشکیده درختان و خزه استفاده کرده است و در کنار آنها با بریدن قطعاتی گلبرگ مانن،د الگوهای جالب توجهی که بی‌شباهت به فرم پولک‌های خزندگان نیست را روی هم قرار داده و در نهایت آنها را به شکل یک گل یا غنچه زیبا و البته عجیب در ظرفی شیشه‌ای در عرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.

این مجموعه زیبا را باید نتیجه‌ی عشق یک هنرمند و دانش او در کار با گل‌ها دانست که از ساختار غنچه و گل‌های واقعی الهام گرفته است و به لطف تجربیات کاری و هنری خود، در نهایت یک گونه‌ی جدید گیاهی را به عاشقان دنیای هنر عرضه کرده است. اما فارغ از ابعاد زیبایی شناختی و البته نوآوری که این هنرمند در ارائه آثارش به کار گرفته، محصول نهایی او شباهتی عجیب به دنیای جادویی و شگفت انگیزی پیدا کرده که نویسنده‌ی آمریکایی و معروف کتاب کودکان «دکتر سوس» (Dr. Seus) در آثارش به خواننده معرفی کرده است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به محصول خلاقیت و نگاه خاص این هنرمند نگاهی داشته باشید.

noreen-loh-hui-miun-1
noreen-loh-hui-miun-10
noreen-loh-hui-miun-11
noreen-loh-hui-miun-12
noreen-loh-hui-miun-13
noreen-loh-hui-miun-14
noreen-loh-hui-miun-2
noreen-loh-hui-miun-3
noreen-loh-hui-miun-4
noreen-loh-hui-miun-5
noreen-loh-hui-miun-6
noreen-loh-hui-miun-7
noreen-loh-hui-miun-8
noreen-loh-hui-miun-9