خوراکی‌های خوش آب و رنگ معمولاً هر کسی را وسوسه می‌کنند تا طعم دلپذیرشان را بچشد. اما گاهی علی‌رغم این ظاهر وسوسه آمیز امکان خوردن آنها وجود ندارد؛ چرا که در واقع آنها آثار هنری بانمکی هستند که برای منظور دیگری طراحی و ارائه شده‌اند. هنرمندی آمریکایی عاشق تهیه‌ی این نوع خوراکی‌هاست.

خوراکی‌های خوشمزه‌ای که البته خوردنی نیستند، با همت هنرمندی از اهالی ایلی‌نویز به نام «Edmalyn» تهیه و تدارک دیده شده‌اند. او یک طراح و هنرمند فعال در زمینه‌ی ساخت آثار هنری با استفاده از خمیرهای پلیمری است، این بار به سراغ دنیای خوراکی‌ها آمده است و انواع شیرینی و کیک و ساندویچ را به شکل جاکلیدی، گردنبند و دیگر محصولات جالب و متنوع برای فروش عرضه کرده است.

او می‌گوید که از دوران کودکی عاشق هنر بود و از طرفی شیفته‌ی خلق آثار هنری با استفاده از خمیرهای اسباب بازی به ویژه خمیرهای پلیمری بود که بعد از ساخته شدن باید پخته شوند. از سوی دیگر این هنرمند نیز از آشپزی و پخت و پز لذت می‌برد؛ به همین خاطر تصمیم گرفت علائق خود را در هم تلفیق کرده و چیزی جالب ارائه دهد و اینجا بود که ایده‌ی ساخت خوراکی‌های مینیاتوری ساخته شده از خمیر به ذهنش خطور کرد. او معتقد است که خلاقیت ویژگی خاصی دارد؛ هر چه قدر بیشتر به قدرت تخیل و ابتکار خود فرصت ابراز وجود دهید، نتیجه‌ی بیشتری از کار خود گرفته و شادمانی بیشتری نصیب‌تان می‌شود.

او در ادامه اشاره می‌کند که ایده‌های فراوانی در ذهن دارد، اما از طرف دیگر زمان محدودی در اختیار دارد و از طرفی گاهی نیز این ایده‌ها با وضعیت مالی فعلی او سازگاری ندارند؛ اما به هر حال او آرزوهایش را دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهد چیزی سد راهش شود. این هنرمند اغلب آثار هنری خود را در فضای کوچکی که در منزلش تهیه و تدارک دیده است، آماده می‌کند. این بانوی هنرمند عاشق طراحی، نقاشی، مجسمه‌سازی و هر کار هنری دیگری است و خوشحال می‌شود که از تمام داشته‌هایش برای خلق زیباترین آثار هنری استفاده کند. در خاتمه او اضافه می‌کند که او همچنان در حال کشف قلمروهای تازه و امتحان کردن روش‌های جدیدتر است و در نهایت اگرچه او این آثار را برای فروش ارائه کرده و به نوعی ساخت آنها منبع درآمدی برای اوست، اما در نهایت رضایت کسی که از این جواهرات متفاوت استفاده می‌کند، عامل شادمانی و مشوق اصلی او برای ادامه‌ی این مسیر است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به گوشه‌ای از جواهرات و دیگر آثار دست ساز این هنرمند داشته باشید.

realistic-food-1
realistic-food-10
realistic-food-11
realistic-food-12
realistic-food-13
realistic-food-14
realistic-food-15
realistic-food-2
realistic-food-3
realistic-food-4
realistic-food-5
realistic-food-6
realistic-food-7
realistic-food-8
realistic-food-9