زمان مناسبی برای تغییر دکوراسیون است؛ در آخرین ماه‌های سال هستیم و بسیاری به دنبال تغییر و تحولی جدی در فضای داخلی منزل و چه بسی محیط کار خود هستند. در این مجال با مرور تصاویری زیبا و الهام بخش همراه شما عزیزان هستیم که ایده‌هایی جالب برای دکوراسیون و تزئین آشپزخانه را در معرض دید قرار داده‌اند.

دکوراسیون و طراحی محیط داخلی منزل یا محیط کار، یکی از عوامل مهم در هویت بخشیدن به یک محیط و نیز جذاب کردن آن ایفا می‌کند. در واقع همه‌ی ما حضور در یک محیط زیبا و برخوردار از المان‌های خلاقانه و مدرن را دوست داریم. از سوی دیگر آشپزخانه به نوعی قلب اصلی خانه است، جایی که به ویژه بانوی منزل وقت بسیاری را در آن می‌گذراند و لذا استفاده از عناصر جذاب و متفاوت، نقش مهمی در دلنشین‌تر کردن این فضا ایفا می‌کنند. البته حتی آشپزخانه‌های کلاسیک و قدیمی هم با صرف وقت و استفاده از هنر طراحی می‌توانند به محیطی دلچسب و دوست داشتنی مبدل شوند.

در این مجال به سراغ شماری از طراحی‌های جالب در این زمینه آمده‌ایم که از قضا تکیه‌ای عجیب بر استفاده از رنگ‌های تیره و به ویژه رنگ مشکی در فضای آشپزخانه داشته‌اند که برخلاف تصور اولیه، بسیار شیک و زیبا به نظر می‌آیند و نشان می‌دهند که هر رنگی می‌تواند درخششی خاص به محیط اضافه کند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد.

استفاده از سنگ گرانیت مشکی یا سطوح مرمرین، در کنار قفسه‌های چوبی یا کاشی‌های رنگی اگر با حسن سلیقه همراه باشد، زیبایی محیط را دو چندان می‌کند. چیزهای دیگری همچون استفاده از گلدان و گیاهان سرسبز و یا نورپردازی خاص، این جذابیت را به مراتب افزایش می‌دهد. در نهایت شاید آشپزخانه‌ی شما هنوز هم زیبا است و تنها نیاز به اندکی تغییر و تحول دارد. و این عکس‌ها به همین مناسبت گردآوری شده‌اند که الهام بخش شما عزیزان برای تغییر دکوراسیون به سبک و سیاقی نوین باشند. امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید.

kitchen-1
kitchen-10
kitchen-11
kitchen-12
kitchen-13
kitchen-14
kitchen-15
kitchen-16
kitchen-18
kitchen-19
kitchen-2
kitchen-20
kitchen-21
kitchen-22
kitchen-23
kitchen-3
kitchen-4
kitchen-5
kitchen-6
kitchen-7
kitchen-8
kitchen-9