طراحی بخشی غیر قابل انکار در دنیای هنر است. هر ایده‌ی یک هنرمند با یک طرح اولیه‌ی ذهنی شروع می‌شود و در ادامه به تلاش مستمر، این طرح اولیه به بار می‌نشیند و به صورت واقعی قابل لمس است. طراحی جواهرات نیز در نوع خود یک شاخه‌ی هنری جالب توجه و مجذوب کننده است که این روزها شاهد حضور طراحانی خوش فکر و البته نوگراست.

«الینا گلیزر» (Elina Gleizer) نامی آشنا در زمینه‌ی تولید جواهرات و بک برند بنام است. طراح و ایده پرداز اصلی این برند فردی است خوش ذوق که با الهام از اشکال هندسی، هنر آبستره، مینی مالیسم و البته استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی، محصولاتی جالب توجه و زیبا خلق می‌کند.

در واقع تمرکز اصلی این برند بر ابتکار و نوآوری، مینی‌مالیسم و ساخت جواهرات زیبای دست ساز استوار شده است. اشکالی مدرن که در تلفیق با مواد و تکنیک‌های مختلف محصولاتی متنوع و البته منحصربفرد ارائه می‌کنند. شاید باید گفت که این محصولات در نهایت به نوعی محل تلاقی صنعت و طبیعت هستند.

این برند توسط طراحی به نام الینا گلیزر در سال ۲۰۱۳ بنیان نهاده شد که متولد کشور اوکراین است. این طراح خود عاشق صنایع دستی و تولید محصولات شگفت انگیز و بی‌نظیر به ویژه جواهرات است. محصولاتی که بیش از یک جواهر معمولی و در واقع جلوه‌ای از هنر در دنیای پوشیدنی‌ها هستند.

این طراح می‌گوید که خیلی زود متوجه عمق علاقه‌ی خود به دنیای طراحی شده است و در این مجموعه که با نام «جنگل سیاه» شناخته ‌می‌شود وقت خود را صرف تولید محصولاتی این بار با الهام از دنیای حیوانات کرده است. هر کدام از این جواهرات کاملاً به صورت دستی تهیه شده‌اند و ساعت‌ها و چه بسی ماه‌ها برای حصول نتیجه‌ی نهایی لحظه شماری کرده است. این طراح ابتدا ایده‌ی ذهنی خود را روی موم پیاده کرده است و بعد از اتمام کار، نسخه‌ی نهایی تولید شده است.