طراحی جواهرات هنری است جالب توجه و مجذوب کننده؛ به ویژه اگر در این مسیر ذوق و هنر را نیز کمک بگیرید. این بار به سراغ مجموعه گردنبندهای فانتزی و زیبایی می‌رویم که محصول نگاه خاص یک هنرمند به جهان پیرامون‌مان هستند.

اسم این هنرمند «کریستینا متیوز» (Kristina Matthews) است که در مقام یک فرد خلاق، مسئولیت یک کسب و کار کوچک خانوادگی را نیز برعهده داشته و در کار تولید جواهرات و دیگر دست سازه‌های هنری مشغول به فعالیت است. عمده‌ترین دلیل شهرت این تجارت کوچک، طراحی این گردنبندهای جادویی و بامزه است. تولد دنیایی مینیاتوری و چشم نواز که تولید هر کدام‌شان نزدیک به سی ساعت به طول می‌انجامد. کلیه‌ی کارهای طراحی و اجرای این جواهرات زیبا توسط این خانم هنرمند و همسرش «مارکوس متیوز» (Marcus Matthwes) و در فروشگاه خود آنها انجام می‌شود.

این بانوی هنرمند می‌گوید که الهام بخش او برای طراحی این قطعات هنری جالب توجه، در درجه اول مادر طبیعت است و در این میان، قلمروی قارچ‌ها بیش از بقیه توجه او را به خود جلب کرده است. او در ادامه اشاره می‌کند که دوست دارد تا حد ممکن این جهان مینیاتوری را شبیه نسخه‌ی اصلی بسازد. به علاوه او باور دارد که این جواهرات می‌توانند هم رنگی از شادی و روشنی را به زندگی افراد بیاورند و هم به واسطه‌ی استفاده از سنگ‌های گوناگون و کریستال‌های مختلف، انرژی‌های شفابخش را به استفاده کنندگان منتقل کنند. او در نهایت اضافه می‌کند که خلق این آثار هنری در نهایت این نکته را به افراد یادآوری می‌کند که جادو حی و حاضر در جهان اطراف ما وجود دارد و می‌توان خیلی ساده، سرزندگی و شادابی را به زندگی خود وارد کرده و روح خود را جلا بخشید.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم به تماشای گوشه‌ای از آثار این هنرمند خوش ذوق بنشینید.

Portal-Necklaces1
Portal-Necklaces2
Portal-Necklaces3
Portal-Necklaces4
Portal-Necklaces5
Portal-Necklaces6
Portal-Necklaces7
Portal-Necklaces8
Portal-Necklaces9