گاهی اوقات یک کار کوچک می‌تواند دنیای کسی را تغییر دهد. هنرمندی خلاق به نام «بریتانی کاکس» (Brittany Cox) نیز به این مسئله اندیشید و در نتیجه با ساخت محصولاتی هنری و منحصربفرد، ایده‌ی ذهنی خود را به دیگران عرضه کرد؛ ایده‌ای که در ادامه به بررسی‌ آن خواهیم پرداخت.

هنرمندی خوش فکر دست به کار شده و با کمک کاغذ و هنر نورپردازی، جانی هنرمندانه به دنیای رویاها بخشیده است. این هنرمند مستقل که تمام وقت به کارهای هنری اشتغال دارد، ساکن شهر سیاتل آمریکا است و از ماه مارس سال جاری میلادی شروع به ساخت جعبه‌های جادویی خاص خود کرده است.

از دید این هنرمند، هدف نهایی از ساخت یک «جعبه رویا» (Dreambox) بخشیدن نوری هر چند محو و کوچک به زندگی روزانه‌ی یک فرد است. در واقع او می‌خواهد در قالب این اثر هنری زیبا و دلفریب، مردم را لختی از دنیای شلوغ و یکنواخت زندگی‌شان جدا کرده و آنها را به سرزمین دیگری هدایت کند. حتی اگر این مسافرت تنها یک لحظه طول بکشد، اما از نظر این هنرمند ارزشش را دارد. هر کدام از این جعبه‌ها با یک نگاه خاص و منحصربفرد طراحی و ساخته شده‌اند و همین مسئله آنها را جذاب‌تر هم می‌کند.

بریتانی هر طرح ذهنی خود را ابتدا روی کاغذ پیاده کرده و بعد از طراحی جزئیات و برش زدن، هر کدام را با ذوق و سلیقه سرهم بندی می‌کند. او هم اکنون این محصول ذوق و سلیقه‌ی خود را در سایت "Etsy" برای فروش عرضه کرده است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به منتخبی از طراحی‌های انجام گرفته توسط این هنرمند خوش ذوق داشته باشید. راستی این جعبه‌ها می‌توانند هدیه خوبی برای عزیزان‌ شما هم باشند؛ پس شما هم بیکار ننشته و سعی کنید جعبه‌ی رویایی خود را طراحی کرده و آن را به مهم‌ترین افراد زندگی خود هدیه بدهید.

paper-art-1
paper-art-10
paper-art-11
paper-art-12
paper-art-13
paper-art-14
paper-art-15
paper-art-2
paper-art-3
paper-art-4
paper-art-5
paper-art-6
paper-art-7
paper-art-8
paper-art-9