بازی تاج و تخت در زمان  پخش با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده و تاریخ‌ساز شد. موفقیت این اثر باعث تشویق شبکه HBO شد تا با ساخت چندین اسپین آف  به‌دنبال راهی برای تکرار این موفقیت باشند. اولین  مجموعه که  در صف اول قرار داشت، سریال خاندان اژدها بود که به‌نوعی پیش‌درآمد سریال محبوب بازی تاج و تخت به شمار می‌رفت. از آنجایی که به زمان پخش فصل دوم این مجموعه نزدیک می‌شویم، بی‌مناسبت نیست اگر نگاهی به آخرین جزئیات این فصل جدید داشته باشیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از  Ndtv، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، علاقمندان سریال خاندان اژدها پیش درآمد سریال محبوب بازی تاج و تخت، می‌توانند آماده تماشای فصل دوم این مجموعه شوند. براساس اطلاعات موجود فصل دوم خاندان اژدها در هفدهم جون سال جاری میلادی (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) پخش خواهد شد؛ یعنی دو سال پس از پخش فصل اول آن که با تحسین بینندگان همراه بود.

دیمون و رینیرا تارگرین در کنار آلیسنت هایتاور- 724press.com

طرفداران سریال بازی تاج و تخت و این مجموعه جدید این روزها سرگرم بحث در مورد دو تریلر متفاوتی هستند که به‌وسیله شبکه HBO منتشر شده‌اند. هر دو تریلر فصل دوم خاندان اژدها به جنگ داخلی خاندان تارگرین می‌پردازند از دو زاویه متفاوت به این جنگ نگاه کرده‌اند. یکی از تریلرها با عنوان تیم سیاه به شخصیت پرنسس رینیرا و خانواده‌اش اختصاص داشته و دیگری یا تیم سبز هم از نگاه آلیسنت به این جنگ می‌نگرد.

به نظر می‌رسد هدف از انتشار این دو تریلر تحریک بینندگان است تا از همین حالا در این جنگ قدرت طرف مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.

به گزارش ۷۲۴پرس، داستان این فصل پس از مرگ پادشاه ویسریس اول رخ داده و نبرد شدیدی که برای تصاحب تاج و تخت میان رینیرا دختر ویسریس با بازی اما دارسی و همسر شاه آلیسنت با بازی اولیوا کوک را به تصویر خواهد کشید. تیم بلک یا سیاه روی رینیرا به همراه شاهزاده دیمون و حامیان آنها در دراگون استون مترکز است. طرف دیگر تیم گرین یا سبز را داریم که در کینگز لندینگ تمرکز داشته و شامل آلیسنت پدرش اتو و فرزندانش شاه ایگون و شاهزاده ایموند می‌شود.

آلیسنت و رینیرا درحال دعوا کردن با هم- 724press.com

خانه اژدها رقص وحشیانه اژدهایان را بررسی می‌کند؛ دوره‌ای آشفته در تاریخ وستروس که با نابودی امپراتوری تارگرین همراه است. این مجموعه هم همچون سریال بازی تاج و تخت براساس کتاب آتش و خون اثر جورج آر. آر. مارتین ساخته شده است. باتوجه به چشم‌انداز کلی تریلرهای منتشر شده، کاربران از همین حالا غرق هیجان شده و شاهد به اشتراک گذاشتن این علاقه و شور در شبکه‌های اجتماعی همچون ایکس هستیم که خبر از مورد استقبال قرار گرفتن فصل دوم خاندان اژدها می‌دهند.

مطلب مرتبط:  آیا شخصیت اگان تارگرین دوم لایق نفرت بینندگان سریال خاندان اژدها است؟

از جمله بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، ایو بست، استیو توسن، فابین فرانکل، یوآن میچل، ریس ایفانس، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، جفرسون هال و متیو نیدهام اشاره کرد که در نقش‌های کلیدی حضور خواهند داشت. به‌جز این اسامی در فصل تازه شاهد حضور بازیگرانی تازه‌وارد همچون فردی فاکس، سایمون راسل بیل، گیل رنکین و ابوباکار سلیم خواهیم بود. باید منتظر باشیم ببینیم آیا سازندگان این اثر در فصل تازه هم موفق به جلب توجه مخاطبان شده و آنها را مشتاق دنبال کردن خاندان تارگرین خواهند کرد و اینکه سرنوشت رقص اژدهایان چگونه رقم خواهد خورد.

دختر و همسر دوم شاه ویسریس- 724press.com

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با 724press لذت برده باشید. فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. سپاس