پخش تازه‌ترین اسپین آف سریال مردگان متحرک با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد؛ اثری که  توجه منتقدان را هم به خود جلب کرده و امتیازی قابل توجه را به خود اختصاص داد. در این مجموعه دوباره همسفر ریک گرایمز، یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه شدیم و درکنار آن شاهد  دیدار مجدد او و عشق زندگیش میشون بودیم. یکی از جذابیت‌های دیگر این مجموع مفری طیفی جدید از زامبی‌ها بود که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Screenrant، سریال واکینگ دد یا مردگان متحرک (The Walking Dead) از جمله آثار تلویزیونی محبوب سال‌های اخیر است که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اگرچه این سریال به‌تدریج از دوران اوج فاصله گرفت، اما اسپین آف‌های ساخته شده این سریال موفق به تکرار شکوه مجموعه اصلی شده و مخاطبان بسیاری را تحت تأثیر قرار دادند.

تصویری از اسپین آف مردگان متحرک- 724press.com

آخرین نمونه آن سریال مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده‌اند (The Walking Dead: The Ones Who Live) است که با حضور دو شخصیت ریک گرایمز و میشون ساخته شده و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در این مجموعه این زوج مورد علاقه ما دوباره شانس بودن در کنار یکدیگر را پیدا کردند و مسیری که برای این دیدار دوباره در نظر گرفته شد هم به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شد.

مطلب مرتبط: بیوگرافی اندرو لینکلن، بازیگر سریال مردگان متحرک

در زمان پخش سریال، یکی از دغدغه‌های اصلی مخاطبان این بود که قرار است چه مدت صبر کنند تا این اتحاد مجدد شکل بگیرد که خوشبختانه این مسئله خیلی زود و در قسمت اول این مجموعه برطرف شده و مخاطبان موفق شدند یک بار دیگر زوج مورد علاقه خود را روی صحنه ببینند.

ریک و میشون در حال نگاه کردن بهم- 724press.com

این دیدار عاشقانه بی‌شباهت به صحنه‌ای از رمانی عاشقانه نبود، دیداری که در قسمت دوم با چشم‌اندازی جذاب دنبال شد. به‌واقع چه کسی از تماشای عاشقانه‌ای پنهان در دل آخرالزمانی از زامبی‌ها لذت نمی‌برد؟ وجود همین احساسات و عواطف است که شخصیت‌ها را در دل دنیای مردگان زنده نگه داشته و انسان بودن آنها را برجسته‌تر به تصویر می‌کشد. این وضعیت حتی باعث می‌شود مخاطب هم با وسواس بیشتری شخصیت‌ها را دنبال کرده و به آنها اهمیت بدهد. دراین بین شاید هیچ چیزی دلپذیرتر از احساس تمایل به فرار کردن و پنهان شدن از دید دشمنان زنده و مرده نیست، آن هم زمانی که می‌دانید عشق واقعی خود را در کنارتان دارید.

مطلب مرتبط:   معرفی برجسته‌ترین رهبران دنیای مردگان متحرک

البته زندگی کردن در دنیای اشغال شده با حضور زامبی‌ها مسلما شرایط را برای ریک و میشون سخت می‌کند، هرچند که اکنون پای «ارتش جمهوری مدنی» (Civic Republic Military) که به اختصار CRM نامیده می‌شود هم به ماجرا باز شده و اوضاع را برای این زوج به مراتب سخت‌تر هم کرده است. اما این تنها نقطه عطف سریال جذاب آنهایی که زنده‌اند نبود و درکنار آن شاهد معرفی طیفی جدید از زامبی‌ها بودیم که رنگ و بویی متفاوت و جذاب به این مجموعه بخشید بود.

ریک و میشون- 724press.com

اندرو لینکلن و دانای گوریرا ستارگان اصلی این مجموعه در گفتگویی در مورد این زامبی‌های جدید که تمام طول سریال به تدریج به مخاطب معرفی شدند هم صبحت کردند. درحالی که محوریت اصلی داستان این مجموعه روی دیدار مجدد این زوج و سپس تلاش آنها برای فرار از چنگال ارتش جمهوری مدنی استوار است، وجود این زامبی‌ها با شمایل مختلف جالب توجه است. دراین رابطه اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک گرایمز اشاره کرد که وقتی درحال بازی در سکانس‌های آغازین سریال بودند، وجود واکرهای شعله‌ور توجه او را به خود جلب کرد. ترکیبی از جلوه‌های بصری و کاربردی شگفت‌انگیف که فقط در جهان مردگان متحرک قابل لمس و تماشا کردن است.

به گزارش ۷۲۴پرس، در قسمت پنجم این مجموعه واکرهایی بسیار خاص معرفی شدند که ظاهرا قرار بود حال‌وهوایی جدید به داستان اصلی اضافه کنند. به گفته لینکلن دست‌اندرکاران ساخت این مجموعه مرتب در تلاش بودند تا مرزهایی جدید را درنوردیده و استانداردهایی تازه را برای کار خود معرفی کنند. درنهایت او باور دارد که همه این کارها باعث هل دادن شخصیت‌ها به سمت جلو و پشت سر گذاشتن مرزهای امن و آغوش گشودن به سمت خطرات تازه می‌شود.

دانای گوریرا در نقش میشون- 724press.com

دانای گوریرا بازیگر نقش میشون هم باور دارد که معرفی این طیف جدید از زامبی‌ها نشان دهنده نمایش راه‌های جدید در مجموعه است، برای اینکه مردم به درکی جدید از شرایط خود رسیده و اطلاعات‌شان را برای زنده ماندن در این جهان پر شگفتی مرتبا به روز کنند. ممکن است گاهی شرایط به خوبی جلو برود و گاهی محاسبات اشتباه از کار دربیاید، اما درنهایت مهم این است که پای شما هیچ وقت روی زمین نبوده و به‌نوعی حالتی پا در هوا دارید و باید دائما برای یادگیری، آموزش و تجربه موقعیت‌های جدید آماده باشید.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی دانای گوریرا بازیگر نقش میشون

پیش از این شخصیت دریل دیکسون هم در اسپین آف خود با عنوان «مردگان متحرک: دریل دیکسون» (The Walking Dead: Daryl Dixon) هم با گونه‌هایی جدید از واکرها روبرو شده بود. اما برخلاف گونه‌های دست‌ساز این مجموعه، زامبی‌های معرفی شده در سری ریک و میشون محصولی از محیط زیست آنها هستند.

داریل دیکسون- 724press.com

به‌این ترتیب شاهد این هستیم که چطور هر واکر با ویژگی‌های منحصربفرد مکان خود در ارتباط است. مثلا نوعی از زامبی‌هایی که گویی روی سرشان سنگ رشد کرده است، ریک و میشون را وادار می‌کنند که برای کشتن آنها خلاقیت‌های دیگری به خرج دهند. وجود این تفاوت‌ها باعث می‌شود که تیم دو نفره این زوج در برخوردهای تصادفی خود با هر نوع زامبی دست به کاری متفاوت بزنند. این شرایط کار را برای آنها سخت کرده و نشان می‌دهد که دوباره زامبی‌ها به اندازه گروه‌های انسانی همچون ارتش جمهوری مدنی خطرناک و منبع تهدید هستند.

مطلب مرتبط:  آخرین اخبار از اسپین آف‌های مختلف سریال مردگان متحرک

درنهایت درست است که همچون روال گذشته حضور انسان‌های زنده بیش از زامبی‌ها حیات بازمانده‌های سخت جان ما را تهدید می‌کنند، اما نمی‌تواند خطر زامبی‌ها را نادیده گرفت. موجوداتی که دیگر اکنون به‌سادگی روزهای گذشته از بین نرفته و نجات یافته‌ها را با شرایطی سخت و بغرنج روبرو کرده‌اند.

زامبیهای مردگان متحرک- 724press.com

درپایان نظر شما در مورد آخرین اسپین آف پخش شده سریال مردگان متحرک چیست؟ معرف این طیف جدید از انواع زامبی و واکرهای متنوع را چطور دیدید؟ آیا از خلاقیت تیم سازنده لذت بردید؟ شما آینده ریک و میشون را چطور می‌بینید؟ آیا امکان دارد در مجموعه‌های بعدی شاهد اضافه شد نفر سومی به این گروه دو نفره باشیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. سپاس