پس از عرضه مجموعه فیلم‌های اصلی مارول در دیزنی پلاس، شاهد اشتیاق طرفداران برای ساخت و انتشار فیلم‌های بیشتر بودیم. بااین‌حال سال جاری میلادی تنها شاهد اکران یک فیلم دیگر از استودیوی مارول خواهیم بود: ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine). درادامه این مطلب با ما همراه باشید تا سری به دنیای سینما زده و با آخرین اخبار در مورد این فیلم محبوب و مورد انتظار  آشنا شویم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Gamespot، به گفته «شان لوی» (Shawn Levy) کارگردان این اثر، برای تماشای این فیلم نیازی نیست هیچ پیش زمینه ذهنی داشته یا دیگر فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول را تماشا کرده باشید. لو در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس اعلام کرد در دوران مدرسه دانش آموز خوبی بوده است و اکنون به‌عنوان یک بزرگسال هم در انجام تکالیف خود کوتاهی نمی‌کند. اما وقتی وارد دنیای فیلمسازی شده، به‌دنبال انجام این تکالیف نبوده است. به‌عبارت دیگر او این فیلم را با عشق و احترام به نظر بسیاری از طرفداران پروپاقرص دنیای سینمایی مارول ساخته که آشنایی و اطلاعات خوبی از این جهان دارند.

کامیک بوک ددپول و ولورین- 724press.com

بااین‌حال هدف او معرفی اساطیر و داستان‌های افسانه‌ای این شخصیت‌ها نبوده؛ بلکه تنها دوست داشت فیلم ددپول و ولورین اثری سرگرم‌کننده باشد. به گزارش ۷۲۴پرس، او به‌دنبال ساخت فیلمی منطبق با تحقیق و بررسی‌های فراوان نبوده، بلکه بیشتر به بُعد جذابیت و سرگرم‌کننده بودن کار توجه داشته و ترجیح می‌دهد تماشاگر بدون گرفتار شدن با پیچدگی‌های شناخت این دنیای خیالی، تنها از تماشای شخصیت‌ها و حوادث رخ داده در فیلم لذت ببرد.

مطلب مرتبط:  آیا ادعای بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول صحت دارد؟

از سوی دیگر به‌نظر برسد شاهد پیوند این فیلم با سریال لوکی هم خواهیم بود؛ چون دست برقضا به سازمان «رسیدگی به تناقضات زمانی» (Time Variance Authority) که به اختصار با عنوان TVA معرفی می‌شود هم در این فیلم اشاره شده است. این مسئله می‌تواند برای توضیح اینکه چطور شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز موفق شده است مأموریتی جدید را در دنیای سینمایی مارول به‌دست بیاورد، مفید باشد. باتوجه به صحبت‌های شان لوی می‌توان اینطور برداشت کرد که فیلم ددپول و ولورین به اندازه کافی به این سازمان خواهند پرداخت، بی‌آنکه نیازی باشد وارد جزئیات اتفاقاتی بشود که در سریال لوکی شاهد آنها بودیم.

ددپول و ولورین- 724press.com

درحالی‌که امکان دارد خود فیلم تاحدزیادی خالی از فضای مرسوم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول باشد، اما در آخرین تریلر منتشر شده از این فیلم شاهد برخی پیوندهای این فیلم با مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» (X-Men) بودیم. از جمله حضور لیدی دث استرایک و دیگر شخصیت‌های شرور فیلم مردان ایکس که ظاهرا با آنتاگونیست اصلی فیلم یعنی کاساندرا نوا با بازی اما کورین (Emma Corrin) همکاری می‌کنند.

درنهایت یادآوری می‌کنیم فیلم ددپول و ولورین قرار است در تاریخ  ۲۶ ژوئیه سال جاری میلادی (۶ امرداد ۱۴۰۳) اکران شود. دراین فیلم به جز رایان رینولدز، هیو جکمن هم حضور داشته و یک بار دیگر شاهد نقش آفرینی او به‌جای شخصیت محبوب ولورین خواهیم بود.

هیو جکمن و رایان رینولدز- 724press.com

آیا شما هم چشم انتظار اکران این فیلم هستید؟ نظر شما در مورد همراهی دو شخصیت ولورین و ددپول چیست؟  آیا انتظار فیلمی ابرقهرمانی را دارید یا به سنت مجموعه فیلم‌های ددپول باید شاهد اثری با حال‌وهوای طنز باشیم؟ خوشحال می‌شویم شنونده دیدگاه‌های شما عزیزان باشیم، فراموش نکنید آنها را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. سپاس