درحالی‌که مجموعه مانگا و انیمه جذاب و محبوب مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) به پایان خود نزدیک می‌شود، شاهد انتشار فیلم لایو اکشنی کوتاه از این سری دوست‌داشتنی شونن جامپ هستیم که به مناسبت دهمین سالگرد آن منتشر شد. درادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی کوتاه به این فیلم داشته و کمی بیشتر با وضعیت انیمه و مانگای جذاب و محبوب مدرسه قهرمانانه من داشته باشیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Cbr، درتاریخ هفتم ژوئیه  سال ۲۰۲۴، مجموعه مدرسه قهرمانانه من اثر «کوهی هوریکوشی» دهمین سالگرد انتشار خود را جشن می‌گیرد. برای بزرگداشت این مناسبت خاص، این مجموعه ویدیویی آنلاین و لایو اکشنی احساسی را منتشر کرده که مورد توجه طرفداران این  مانگا در گوشه و کنار جهان قرار گرفته است.

مانگا مدرسه قهرمانانه من- 724press.com

در کانال یوتیوب رسمی شونن جامپ، این لایو اکشن با عنوان «Succession»، آپلود شد؛ فیلمی یازده دقیقه‌ای از زندگی پسری به نام هاروتو که در قالب یک وبلاگ ویدیویی به‌دنبال نشان دادن سختی‌هایی است که در مراحل مختلف زندگی تجربه می‌کند. هاروتو لحظاتی همچون شکست خود در به ثمر رساندن گل در مسابقات فوتبال یا طرد شدنش به‌وسیله دختری که او را دوست داشت را ثبت کرده و سعی می‌کند با کمک گرفت از جملات خردمندانه شخصیت آلمایت این لحظات سخت و ناخوشایند را پشت سر بگذارد. این فیلم دارای ارجاعاتی مربوط به دنیای انیمه و همینطور دنیای واقعی است.

مطلب مرتبط:  معرفی انیمه  فریرن: پس از پایان سفر

درمیان شکست‌های مختلف هاروتو، شاهد اشاره‌ای شگفت‌انگیز به پاندمی کووید 19 هم هستیم که جهان را به مدت سه سال در نوعی انزوای خاص قرار داده بود. با جلوتر رفتن فیلم، هاروتو را می‌بینیم که اکنون مردی جوان شده و دارای یک برادر کوچک است. ما شاهد دانشگاه رفتن او و لحظه وداع غم‌انگیز این دو برادر با هم هستیم. درنهایت بیننده متوجه می‌شود که هاروتو تمام آن ویدیوهای انگیزشی را برای برادر نوزادش می‌ساخت تا زمانی که کنار او نبود، به‌این شکل از برادر کوچکش حمایت کرده و به او نشان دهد که باید چگونه با لحظات سخت زندگی کنار آمد. درپایان و قبل از حرکت به سمت دانشگاه، او با سخنرانی احساسی از برادر کوچکش خداحافظی می‌کند که بی‌شباهت به سخنرانی آلمایت خطاب به شخصیت ایزوکو میدوریا نیست.

ایزوکو و آلمایت- 724press.com

دهمین سالگرد مجموعه مدرسه قهرمانانه من، سالگردی ویژه برای این اثر با حال‌وهوای ابرقهرمانی خواهد بود. این امر نه فقط به خاطر موفقیت باورنکردنی این مجموعه در طول یک دهه انتشار آن و رسیده به فروش صد میلیون نسخه در سراسر جهان است، بلکه‌ احتمالا به‌خاطر این واقعیت است که امسال سال سرنوشت‌سازی برای این مجموعه بوده و درنهایت قرار است شاهد پایان مانگا این اثر باشیم. با انتشار هر فصل یا چپتر جدید از قوس داستانی جنگ نهایی به‌وسیله مانگاکا این اثر، مدرسه قهرمانانه من یک گام به پایان برنامه‌ریزی شده خود نزدیک‌تر می‌شود.

امسال همچنین شاهد پخش فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانه من هم خواهیم بود که در ماه می سال جاری منتشر می‌شود. به گزارش ۷۲۴پرس، قرار است که انیمه جدید از این مجموعه هم در ماه اوت در کشور ژاپن پخش شود. اثری جذاب که ظاهرا قرار است درحالی که در دوران اوج خود قرار دارد، از مخاطبان خود خداحافظی کند.

کاتسوکی و ایزوکو میدوریا- 724press.com

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با 724press لذت برده باشید. آیا شما هم جزو مخاطبان انیمه و مانگا محبوب مدرسه قهرمانانه من بودید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، آیا موفق به تماشای لایو اکشن این اثر شدید؟ نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ فراموش نکنید نظرات خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان قدردانی می‌کنیم.