شاید شما هم جزو همان گروهی باشید که تنها زمانی به سینک خانه توجه می‌کنند که دچار گرفتگی شده و مشکلاتی را برای اهالی خانه به بار آورده است. اما آیا تاکنون از زاویه‌ای متفاوت به سینک آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی توجه کردید؟  آیا دوست داشتید ظاهر سینک‌ها کمی متفاوت و پرزرق و برق‌تر بود؟ باور کنید این روزها همه چیز امکان‌پذیر است، از جمله طراحی‌های متفاوت و خلاقانه سینک که شما را شگفت‌زده می‌کنند.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Juzinterior،  سینک جزئی ساده اما حیاتی از زندگی روزمره ما را به خود اختصاص داده است. بخشی از فضاسازی داخلی محیط‌هایی همچون آشپزخانه و سرویس بهداشتی که در طول دهه‌ها دچار تغییر و تحولات چشمگیری شده است.

سینک آشپزخانه رو به پنجره- 724press.com

وقتی اسم سینک به گوش‌مان می‌خورد، ممکن است خیلی سریع به شکل استاندارد آنها که در گوشه آشپزخانه یا حمام قرار دارند فکر کنیم، اما دنیای معماری دنیای شگفتی‌ها است و همیشه چیزهای زیادی برای عرضه دارد که کهن الگوهای ذهنی ما را زیرورو می‌کنند. این روزها سینک چیزی بیشتر از یک حوض معمولی  است. دراصل امروزه مفهوم زیبایی‌شناسی در ترکیب با بحث عملکرد و کارایی درهم آمیخته‌اند که نتیجه‌اش ارائه طرح‌هایی جالب توجه است که هم آن کارکردی که از یک سینک انتظار داریم را ارائه کرده و هم به زیبایی طراحی داخلی محیط افزوده و حس زیبایی شناسی شما را اقناع می‌کنند.

به‌عنوان نمونه بد نیست همراه با 724press به تماشای طرح‌های زیر بنشینید که مصداق بارز این نگاه بلندپروزانه و هنری به وسیله‌ای قدیمی هستند. ایده‌های جذاب که می‌توانند تا ساعت‌ها ذهن شما درگیر سادگی، زیبایی و خلاقیت طراحانی کنند که این ایده‌های جذاب را ارائه و اجرا کرده‌اند.

1
2
4
42
43
46
47
49
bathroom-sinks-basins-9
blade-cleaver-water-sink-design1
contemporary-bathroom1
d53ba760c3f9c2434c70a3bc03068041-1
Eaux-Eaux
Falling-Water
Kub
Motif-Basin
Silenzio
spaceship-sink-design1
tilting-sink-design1
Top-10-Amazing-And-Unusual-Sinks-2-1
Top-10-Amazing-And-Unusual-Sinks-9-510x344-1
waschbecken-design-lago1
waschbecken-design-roca1
Water-Map
Water-Stone-Faucet
Wink
WW

درمجموع وقتی صحبت از طراحی حمام و سرویس بهداشتی می‌شود، شاید یکی از نادیده‌ گرفته شده‌ترین عنصر همین سینک و روشویی باشد که درعین حال نقشی تأثیرگذار در فضاسازی داخلی این محیط‌ها دارند. درسال‌های اخیر سینک‌های حمام هم صرفا از بخشی کاربردی به مرکز توجه بصری تبدیل شده‌اند و همین امر طراحان را برآن داشته است که از سینک‌های حمام و سرویس بهداشتی، آثاری هنری و چشم‌نواز خلق کنند.

مطلب مرتبط:  ایده هایی جالب برای مدل آیینه حمام و سرویس بهداشتی

از سینک‌های کوچک حمام تا سینک‌های پرزرق و برق و بزرگ، دنیای طراحی شگفتی‌های زیادی خلق کرده است که طراحی داخلی این مکان‌ها را متحول کرده‌اند. این روزها مجموعه‌ای باورنکردنی از گزینه‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار دارد که می‌توانند با دستی باز به انتخاب طرح و ایده مدنظر خود بپردازند. درست همانطور که در تصاویر بالا شاهد گوشه‌ای از این خلاقیت‌ها بودیم.

سینک حمام- 724press.com

درپایان نظر شما در مورد ایده‌های جدید فوق چیست؟ به نظر شما آیا لازم است لوازمی کاربردی همچون سیک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی را از میان طراحی‌های  خاص انتخاب کنیم یا همان الگوی ساده و همیشگی هم می‌تواند جوابگوی نیاز ما باشد؟ اصولا آیا از ایده‌های طراحی داخلی محیط‌های همچون سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه استقبال می‌کنید؟ ما همچنان در ۷۲۴پرس دات کام مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، فراموش نکنید آنها را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. پیشاپیش از این همراهی شما سپاسگزاریم.