اگر از ماجراجویی در دل طبیعت لذت می‌برید و درعین حال دوست دارید مدتی را در محیطی بکر و خوش منظره سپری کرده و تجدید قوا کنید، چه چیزی بهتر از اقامتی در هتلی جذاب و خوش منظره در قلب جنگل‌های سرسبز است؟ ایده‌های گوناگونی برای ساخت هتل یا استراحتگاه‌ها در طبیعت ارائه می‌شود که هرکدام نقاط قوت و ضعف مخصوص به‌خود را دارند. اما نظرتان در مورد این طراحی مفهومی جدید چیست؟

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Beautifullife، گروه معماری «Veliz Arquitecto» طرحی مفهومی از اجرای هتلی جذاب به‌نام «Seed Cabin» را ارائه کرده است که در نوع خود تماشایی و قابل توجه است. این طرح براساس مجموعه‌ای از ماژول‌ها ارائه شده است که به شکل طبیعی و ارگانیک با طبیعت پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کند. گویی این هتل بخشی از خود طبیعت است و همین مسئله باعث شده است که این طرح تحت مفهون گردشگری طبیعت قرار بگیرد.

طرح مفهومی کابینی در جنگل- 724press.com

برای دسترسی به این هتل، مهمانان باید بخشی بزرگ از مسیر را از میان تپه‌ها و مناطق سرسبز طی کنند که درنهایت آنها را به منطقه مسکونی جالب توجهی هدایت می‌کند. این امر خود تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان فراهم می‌کند که در آن گویی آنها قهرمانان ماجراجویی بزرگ و سرگرم‌کننده هستند که به دل طبیعت زده و به میل خود مشغول کاووش و تعامل مستقیم با محیط پیرامون می‌شوند؛ تفاوت ایجاد می‌کنند که در آن ما قهرمانان اصلی این ماجراجویی هستیم، که به ما کمک می‌کند تا به کاوش و تعامل مستقیم با زمینه بپردازیم.

مطلب مرتبط: معرفی اکو هتلی جذاب در ایتالیا

به گزارش ۷۲۴پرس، در ساخت این کابین‌های خوش منظره، مواد و المان‌هایی همچون بتن، چوب، پارچه و شیشه استفاده شده است که هرکدام در ساخت و پرداخت بخشی از این سازه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به‌عنوان یک پیش فرض طراحی، ایده‌پردازان این طرح مفهومی به این مسئله تأکید داشتند که بخش داخل هر کابین به صورت یکپارچه باشد، یعنی هیچ تقسیمات داخلی برای محیط داخلی کابین در نظر گرفته نشده است. به‌این ترتیب فضای داخلی آن حالتی متصل و پیوسته داشته و به راحتی با فضاهای باز بیرون هم در ارتباط است.

طرح مفهومی کابینی در جنگل- 724press.com

پس مهمانان همزمان هم از طبیعت زیبا و سرسبز اطراف بهره می‌برند و هم داخل کابین خود مکانی عالی برای مراقبه و بازسازی روح و رون خود در اختیار دارند که حس خوبی را به آنها منتقل می‌کند. این مسئله به‌نوعی یادآور این مسئله است که این ایده قرار است به مردم کمک کند تا رشد کرده و لحظات بی‌نظیری را در طبیعت منطقه تجربه کنند. طبیعتی که آنها را در برگرفته و با خوشرویی از آنها استقبال می‌کند.

01
03
06
14
17
19
23
general

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. تابه‌حال چندین ایده جذاب برای ساخت هتل در مناطق سرسبز جنگلی و طبیعت را با شما درمیان گذاشتیم. کدام ایده بیش از  بقیه توجه شما را به خود جلب کرد؟ هتل جنگلی محبوب شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، حتما آنها را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید، سپاس