آیا از طراحی جواهرات لذت می‌برید؟ نظر شما در مورد جواهراتی که در ساخت آنها از رزین استفاده شده است، چیست؟ درنهایت آیا از طعم و مزه عسل لذت می‌برید و زنبورهای عسل را دوست دارید؟ اگر پاسخ هر سه سؤال مثبت است، پس این جواهرات زیبا که شبیه کندوی زنبور عسل طراحی شده‌اند، باب سلیقه شما هستند. طراحی خلاقانه که شما را به یاد کندوی زنبور و عسل طلایی رنگ و مقوی آن می‌اندازند. دراین مرور با ما همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Beautifullife،  کسانی که به زنبور عسل علاقه دارند، بدون تردید از استفاده کردن از جواهراتی جذاب که با الهام از عسل طلایی و خوش رنگ ساخته شده‌اند لذت خواهند برد. 

دستبند کندوی عسل- 724press.com

این مجموعه جذاب را هنرمندی به نام «استفانی» (Stephanie) در استودیوی شخصی خود در کلرادو ساخته است. مجموعه‌ای تماشایی متشکل از چند مدل گوشواره و گردنبند که گویی واقعا با عسل طلایی رنگ چسبناک پوشیده شده‌اند. این مسئله به‌خصوص از این جهت حائز اهمیت است که بدانیم  ساخت این چشم‌انداز شربت مانند آن هم از رزین کار ساده‌ای نیست.

مطلب مرتبط:   هنرمند خوش ذوق ژاپنی و ساخت کانزاشی‌های دلفریب

استفانی با استفاده از اجزای فلزی ظریف و لانه زنبوری شکل به‌عنوان پایه کار کندوی زنبور عسل را تداعی کرده است؛ سپس رزین طلایی رنگ را روی آن ریخته و اجازه داده است تا رزین سفت شده و خودش را بگیرد. این آویزهای دوست‌داشتنی و گوشواره‌های چشم‌نواز  هنگام استفاده به شما حسی شبیه به آویزان کردن تکه‌ای کوچک از کندوی زنبور عسل را می‌دهد. فراموش نکنید زیبایی این جواهرات جذاب به‌خصوص زیر نور خورشید جلوه‌ای دوچندان پیدا می‌کند؛ گویی  رزین همانند عسل واقعی زیر نور خورشید می‌درخشد. به‌علاوه در ساخت برخی از این بدلیجات از زنبورهای طلایی ریز هم استفاده شده است.

گشواره عسلی استفانی- 724press.com

اگرچه ممکن است اینگونه به نظر برسد که گویی این جواهرات جذاب به‌وسیله عسل سنگین شده‌اند، اما باید بدانید که این قطعات سبک وزن بوده و استفاده روزمره از آنها بسیار راحت است. از سوی دیگر گوشواره‌ای استفانی قفل‌های مختلفی دارد. مثلا درحالی که برخی از آنها به صورت آویز و مناسب انداختن به سوراخ گوش است، مدل‌های دیگر به شکل گیره دار بوده و درنتیجه حتی نیازی نیست که گوش فرد استفاده کننده سوراخ شده باشد.

beejewelry
general
goldbeejewelry
goldhoneyjewelry
honeygoldjewelry
honeyhandmadejewelry
honeyinspiredgoldearrings
honeyinspiredgoldjewelry
honeyinspiredhandmadeearrings
honeyinspiredhandmadejewelry
honeyjewelry
honeyjewelrycollection
honeyjewelrydesign

درپایان امیدوارم از تماشای  این مجموعه جذاب لذت برده باشید. نظر شما در مورد این کلکسیون جالب توجه چیست؟ آیا کندوی زنبور عسل جواهرگونه توجه شما را هم به خود جلب کرد. مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، فراموش نکنید دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس