از آنجایی که به‌آرامی به زمان برگزاری مراسم هالووین نزدیک می‌شویم که یکی از جذابیت‌های آن تماشای آثار ژانر ترسناک است، بی‌مناسبت ندیدیم که سری به این ژانر زده و این بار به سراغ بازیگرانی برویم که اولین تجربه خود در دنیای سینما را با حضور در آثار ژانر وحشت  به دست آوردند. بازیگرانی که شاید درابتدای مسیر چندان شناخته شده و محبوب نبودند، اما درادامه شاهد قرار گرفتن نام‌شان در  فهرست بهترین بازیگران هالیوود بودیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، اگر یک ژانر وجود داشته باشد که  اکثر افراد حاضر در فهرست بهترین بازیگران هالیوود بهتر از دیگر ژانرها از آن استقبال کرده باشند،  همانا آن ژانر آثار ترسناک است. البته کمدی هم قطعا مورد توجه بسیاری قرار دارد، ولی آثار ترسناک یک پله بالاتر قرار دارند.

چه شخصیتی‌ که آنها نقشش را ایفا می‌کردند  جزو اولین کسانی بوده باشد که جان خود را از دست دادند و چه نقش برجسته‌تری در آثار ترسناک برعهده داشتند، به‌نظر می‌رسد تجربه ارائه تصویری دراماتیک از ترس، درد  و وحشت همان کلید واقعی موفقیت در این صنعت است. درادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با پنج سلبریتی یا بازیگر معروف و شناخته شده آشنا کنیم که شاید امروز آنها را با نقش‌های مهم و خاطره‌انگیز  بشناسیم، اما واقعیت این است که کار خود را با ایفای نقش‌های بسیار ساده و معملی در فیلم‌های ترسناک شروع کرده‌اند.

۱. جانی دپ و بازی در فیلم کابوس در خیابان الم (A Nightmare on Elm Street)

جانی دپ در کنار شخصیت فردی کروگر- 724press.com

جانی دپ تنها  ۲۱ سال سن داشت که با بازی نقش گلن لانتز در فیلم کابوس در خیابان (کابوس الم استریت) حضور در فیلم ترسناک را تجربه کرد. این بازیگر جوان همچون همیشه جذاب و بسیار کاریزماتیک ظاهر شده و به‌سرعت توجه همه را به خود جلب کرد. ای حضور مقدمه درخشش ستاره‌ای جذاب در دنیای هالیوود بود که تابه‌امروز همچنان محبوب و پرطرفدار باقی مانده است.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی جانی دپ


۲. الیزابت اولسن در فیلم خانه  ساکت (Silent House)

الیزابت اوسن با دست زخمی و خون آلود- 724press.com

بسیاری از مخاطبان سینما دوقلوهای اولسن را می‌شناختند؛ اما ظهور خواهر کوچک‌تر آنها در دنیای سینما با سروصدای زیادی همراه بود. الیزابت اولسن باوجود داشتن ویژگی‌هایی کمابیش مشابه با دو خواهرش، توانست با حضور در فیلمی ترسناک و نشان دادن طیفی وسیع از احساسات متمایز به شهرت رسیده و شروعی موفق در دنیای آثار سینمایی داشته باشد؛ حضوری که نامزدی جایزه ستاره نوظهور بفتا را هم برای این ستاره جوان به دنبال داشت.


۳. جنیفر آنیستون در فیلم لپرکان (Leprechaun)

جنیفر آنیستن در جوانی اسلحه شکاری در دست- 724press.com

در سال  ۱۹۹۰ یعنی زمانی که نسخه اصلی وو اولین فیلم لپرکان اکران شد، جنیفر آنیستون تنها هنرپیشه‌ای جوان و بلندپرواز بود که آرزوهای بسیاری در سر می‌پروراند. بااین‌وجود او هنوز نتوانسته بود به آن سکوی پرش مورد نظر خود دست پیدا کند. البته فیلم لپرکان هم آن سکوی پرتاب مورد نظر نبود، بااین‌حال بازی در این اثر شانس او برای حضور در مجموعه تلویزیونی بسیار محبوب و موفق فرندز یا دوستان را فراهم کرد؛  سریالی که این بازیگر را به چهره‌ای شناخته شده و پرطرفدار تبدیل کرد.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی جنیفر آنیستون، بازیگر سریال فرندز


۴. پل راد در فیلم هالووین ۶: نفرین مایکل مایرز (Halloween 6: The Curse of Michael Myers)

پل راد در فیلم هالووین- 724press.com

شاید بسیاری از مردم پل راد را به‌خاطر بازی در فیلم ترسناک  کلاسیک «هالووین نفر مایکل مایرز»  نشناسند؛ اما واقعیت این است که این ستاره دنیای سینمایی مارول هم کار خود را  با حضور در اثری سینمایی شروع کرد. البته به‌سختی می‌توان تأیید کرد که آیا ایفای نقش در فیلم که از سایت راتن تومیتوز امتیاز  ۸  گرفته، آیا تأثیری روی موفقیت حرفه‌ای او داشته است یا خیر؟  نظر شما در این مورد چیست؟


۵. رنی زلوگر و متیو مک کانهی در فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس: نسل بعدی (The Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation)

متیو مک کانهی و رنی زلوگر در فیلم کشتار با اره برقی- 724press.com

کشتار با اره برقی در تگزاس نه‌تنها یکی از آثار نمادین و بسیار شناخته شده در دنیای آثار سینمایی ژانر وحشت است، بلکه امکان آشنایی مخاطبان با دو استعداد بزرگ و انکارناپذیر عالم سینما یعنی متیو مک کانهای و رنی زلوگر را فراهم کرد. این دو به ترتیب در نقش‌های ویلمر دیوانه و قربانی او یعنی جنی در این فیلم حضور داشتند.

مطلب مرتبط:  معرفی بهترین فیلم های خون آشامی

درپایان این مطلب، نظر شما در مورد این آثار و حضور این بازیگران محبوب و شناخته شده در آنها چیست؟ شما کدام بازیگر دیگری را می‌شناسید که برای شروع در دنیای سینما کار خود را با حضور در اثری ترسناک آغاز کرده باشد؟ ما در ۷۲۴پرس دات کام همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، فراموش نکنید حتما آنها را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. سپاس