یک ذهن خلاق می‌تواند از ساده‌ترین چیزها هم آثاری تماشایی و جالب توجه تولید کند. حال فکر کنید بتوان با استفاده از ایده‌های مبتکرانه با چاشنی هنر، طبیعت را به شکلی متفاوت به زندگی مدرن امروزی اضافه کرد. اما چگونه؟ دراین مرور با ما در ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به ایده‌های جالبی داشته باشیم که برای طراحی گلدان‌های هنری و صد البته خلاقانه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Makingjoyandprettythings، همیشه می‌توان چیزهای معمولی و متداول را به تکه‌هایی ارزشمند از آثار هنری تبدیل کرده و حال و هوای محیط کار یا زندگی را تغییر داد. به دنیایی فکر کنید که در آنجا خلاقیت و طبیعت با همدیگر ملاقات می‌کنند، جایی که اشیاء معمولی به آثاری خیره‌کننده تبدیل می‌شوند.

گلدان خندان-724press.com

امروزه استفاده از خلاقیت‌های DIY بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته و ایده‌های آنها به روشی محبوب برای ایجاد تغیر و تحول در دکوراسیون و طراحی داخلی منازل امروزی تبدیل شده است. ایده‌هایی که به شما کمک می‌کنند درحین به نمایش گذاشتن مهارت و ابتکار خود، مقداری رنگ سبز و طراوت طبیعت را به فضای داخلی منزل خود اضافه کنید. گلدان‌های DIY به افراد امکان می‌دهد رنگ و بوی زندگی را  مهمان    محیط منزل کرده و در از طرف دیگر فضا را شخصی‌سازی کنند؛ به‌طوری که محیط کاملا با روحیات شما هماهنگ شده و هر گوشه از آن با زیبایی طبیعی و جذابیتی منحصربه‌فرد تزئین شود. 

مطلب مرتبط:  طراحی داخلی متفاوت یک کافه کره‌ای در بروکلین

چه جزو کسانی باشید که به شکلی حرفه‌ای به امور باغبانی مشغول هستند و چه به تازگی شروع به تجربه کردن این فعالیت کرده باشید، استفاده از روش‌های نبوغ‌آمیز DIY می‌تواند روشی لذت‌بخش برای نمایش گل‌ها و گیاهان خوش آب و رنگ و محبوب‌تان به محیط داخلی و حتی فضای خارجی منزل باشد.

گلدان ساخته شده از کیف و کفش-724press.com

با گنجاندن این ایده‌ها در دکوراسیون و طراحی فضای داخلی منزل، نه‌توان خلاقیت و زیبایی طراحی خود را به دیگران نشان می‌دهید، بلکه فضایی شاد، چشم‌نواز و فرح‌بخش را ایجاد می‌کنید که می‌تواند روی خلق‌وخو و وضعیت روحی و روانی‌تان تأثیرگذار باشد.

مطلب مرتبط:  راهکاری متفاوت برای کمک به حفظ گونه در معرض خطر لاک‌پشت دریایی

درادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به چندین گلدان خلاقانه داشته باشیم که مطمئنا می‌توانند نقشی در تغییر دکوراسیون منزل و همینطور سبک زندگی شما داشته باشند. گلدان‌هایی که گاهی از مواد بازیافت شده در ساخت آنها استفاده شده است و گاهی هم نتیجه‌ی تغییر کاربری شماری از وسایل خانگی بی‌مصرف هستند. البته اگر گشتی در فضای مجازی بزنید بدون تردید متوجه خواهید شد که چطور اشیاء معمولی مثل قوطی‌های حلبی، شیشه‌های ترشی یا مربا و حتی پالت‌های چوبی بدون استفاده را می‌تون به گلدان‌هایی جذاب و قابل توجه تبدیل کرد که نمادی از جذابیت و ظرافت باشند.

15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-1
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-10-1365x2048
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-11
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-13
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-15
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-3
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-4
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-5
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-6
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-7
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-8
15-DIY-Planters-That-Bring-Life-and-Style-to-Your-Home-Decor-9
creative-ways-to-use-your-pots-and-planters
desk-caddy-used-as-planter-
DIYSHowOffChandelier-5b6b3f10c9e77c00504693d8
planter-14-735x1103
quirky-planter-400x533
shiner-bock-can-used-as-cactus-planter
vintage-typewriter-used-as-succulent-planter

درنهایت فرقی نمی‌کند عاشق سبک روستایی هستید یا از سبک بوهمی و حتی اصول طراحی داخلی امروزی تبعیت می‌کنید؛ به‌هرحال ممکن است هرکدام از نمونه‌های معرفی شده در این مطلب همان چیزی باشد که شما برای کامل کردن دکوراسیون داخلی منزل و حتی محیط کارتان به آن نیاز دارید. بنابراین به  قوه تخیل خود اجازه دهید آزاد و راه به کاوش و بررسی بپردازد و از این سفر خلاقانه استفاده کنید تا جانی تازه به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

گلدان گل شبیه سگ-724press.com

درپایان نظر شما در مورد این ایده‌ها چیست؟ آیا شما هم تجربه امتحان کردن این روزش‌ها را دارید؟ DIY برای شما چه معنا و مفهومی دارد؟ درنهایت خوشحال می‌شویم با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس از تجربه‌ها، پیشنهادها و نظرات خود صحبت کنید. پیشاپیش از این همراهی شما سپاسگزاریم.