باربی یکی از آثار موفق سینمایی امسال است که اکرانش شور و هیجان خاصی را درمیان مخاطبان به همراه داشت. آخرین ساخته گرتا گرویگ اگرچه از زاویه‌ای متفاوت، اما با محوریت عروسک محبوب باربی ساخته شد که نامی آشنا برای میلیون‌ها کودک دیروز و امروز است.  ازآنجایی که آتش اشتیاق مخاطبان به این عروسک دوباره مشتعل شده، طراحی خوش فکر هم ایده‌ای جدید برای ساخت عمارتی به سبک باربی داده است. در مرور آن با ما همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Beautifullife،  جادویی انکارناپذیر پیرامون عروسک باربی وجود دارد که مختص نسل خاصی نیست. فیلم سینمایی باربی هم نشان داد که این مسئله حقیقت دارد، ضمن آنکه پخش این فیلم  نقشی مهم در احیای جادوی باربی داشته و حتی شهرت آن را عالم‌گیرتر کرد. 

مارگو رابی در فیلم باربی-724press.com

باربی قلب‌های بسیاری را در سراسر جهان تسخیر کرده و بازگشت باشکوه و پیروزمندانه این عروسک محبوب به فرهنگ عامه را به نمایش گذاشت. این مسئله باعث شد که تب باربی دوباره به شکلی خارق‌العاده شعله‌ور شود. یکی از چشم‌اندازهای این شور و اشتیاق تازه را می‌توان در طراحی عمارتی تازه در میامی دانست که دقیقا با نگاهی به فیلم باربی و تاریخچه این عروسک معروف ارائه شده است.

این طرح اثری از طراح خوش فکر «Veliz Arquitecto» است که تفسیری جدید و منحصربه‌فرد را از دنیای باربی در قالب این عمارت نمادین به نمایش گذاشته است که همزمان هم جذابیت و سرگرمی تنیده شده در پاروپود جهانی باربی را به  مخاطب نشان می‌دهد و هم آن را با سبک پرجنب و جوش میامی ادغام کرده است. نتیجه چنین دیدگاهی، ترکیبی دلربا از هوس و زرق و برق است، تجسمی فیزیکی از شادی که فیلم باربی جرقه اصلی آن را در میان تماشاگرانی در گوشه و کنار روشن کرده است.

طراحی عمارت مفهومی باربی- -724press.com

طراحی عمارت مفهومی باربی- -724press.com

همانند حضور پرجنب و جوش باربی روی پرده سینما، نمای بیرونی این عمارت هم چشم‌اندازی قابل توجه و سیال را به نمایش می‌گذارد. به گزارش ۷۲۴پرس، این نما با الهام از سبک مد باربی و ترکیبی زیبا از رنگ‌های پاستلی همچون صورتی، فیروزه‌ای و اسطوخودوسی را با ته رنگی از طلایی درخشان طراحی شده است. محیط اطراف عمارت هم با باغ‌های سرسبز و درختان نخل سربه‌فلک کشیده‌اش، جذابیت مناظر گرمسیری میامی را بازتکرار کرده و فضایی بهشت‌گونه را به نمایش گذاشته است.

با ورود به‌عمارت، یک سرسرای بزرگ را مشاهده می‌کنید که برای استقبال از بازدیدکنندگان آماده شده است که باز هم راهی است که طراح برای بازتاب دادن جذابیت جهانی باربی انتخاب کرده است. دکوراسیون و طراحی داخلی ترکیبی شیک از عناصر کلاسیک و مدرن است. از یک طرف دیوارهای آینه کاری شده را داریم که با تزئینات قلبی مزین شده‌اند و از طرف دیگر ترکیبی ماورایی از کف مرمر سفید و صورتی را مشاهده می‌کنیک ه پیچیدگی فضای داخلی و ظرافت آن را برجسته می‌کند.

طراحی عمارت مفهومی باربی3- -724press.com

طراحی عمارت مفهومی باربی4- -724press.com

به گزارش 724Press، اتاق سرگرمی تعیبه شده داخل عمارت هم مملو از انواع رنگ‌ها است  که برای نمایش چند وجهی بودن باربی انتخاب شده‌اند و درکنار آن مجموعه‌ای از عروسک‌ها باربی با لباس‌های مختلف هم به نمایش گذاشته است تا مهر تأیید برای این چند وجهی بودن باشد. از طرف دیگر این طراحی خاص نمایشی واقعی از جشن تطبیق‌پذیری باربی در فیلم است. از طرف دیگر یک سینمای خانگی مجهز به صندلی‌های صورتی مجلل و یک پروژکتور پیشرفته هم داریم که فرصت تجربه دوباره تماشای ماجراهای سینمایی باربی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط:  خلاقیت در طراحی و اجرای سازه در میان جنگل

بخش حیاط خلوت عمارت به‌گونه‌ای طراحی شده است که همزمان هم سرگرمی و هم آرامش را برای مهمانان مهیا می‌کند، چیزی دقیقا شبیه روح فیلم باربی. در قسمت مرکزی هم استخری به سبک بی‌نهایت ساخته شده است که با صندلی‌های آفتاب‌گیر عجیب و غریب و چتر‌های گل مانند احاطه شده است. درکنار استخر فضایی برای سرو کردن انواع نوشیدنی و کوکتل‌های گرمسیری  تعبیه شده است که باز هم تصویرگر فضا و حال و هوای پرجنب و جوش میامی است.

طراحی عمارت مفهومی باربی5- -724press.com

طراحی عمارت مفهومی باربی6- -724press.com

این عمارت با تقلید از تمایل باربی به برگزاری جشن و مهمانی که در فیلم هم کاملا مشهود بود، دارای یک اتاق مخصوص رویدادهای خاص است. طراحی داخل این فضا شیک و مجلل بوده و دارای یک فضا یا پیست رقص بزرگ است که می‌تواند مکانی عالی برای میزبانی رویدادهایی پر زرق و برق به سبک باربی باشد.

درنهایت طراحی این عمارت در میامی را باید ادای احترامی به این عروسک نمادین و همینطور موفقیت خارق‌العاده فیلم پرفروش اخیر او دانست. فضایی که جذابیت باربی را با روح پرجنب و جوش میامی درهم آمیخته و ترکیبی منحصربه‌فرد از سرگرمی، استایل و تجمل را خلق کرده است. بازدیدکنندگان می‌توانند خود را دراین جهان پرجنب و جوش و رنگارنگ غوطه‌ور کرده و از تجسم روح باربی در گوشه و کنارش لذت ببرند. عمارت باربی میامی گواهی بر جذابیت ماندگار این عروسک است.

طراحی عمارت مفهومی باربی7- -724press.com

طراحی عمارت مفهومی باربی8- -724press.com

مکانی که پذیرای همه علاقمندان است تا به دنیای باربی قدم گذاشته و جادوی آن را زیر آسمان غرق در نور خورشید میامی تجربه کنند. باید منتظر اجرای این ایده ماند و دید سازندگان تاچه حد می‌توانند ایده‌های این طراح خوش ذوق را پیاده کرده و طرح ذهنی او را به واقعیت نزدیک کنند.

درپایان نظر شما در مورد عمارت باربی چیست؟ آیا از اقامت در عمارتی با این همه زرق و برق و رنگ لذت می‌برید؟ فیلم باربی را تماشا کردید؟ نظر شما در مورد این فیلم پرفروش چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات ارزشمند خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس