انیمه «جوجوتسو کایسن» (Jujutsu Kaisen)، یکی از محبوب‌ترین‌ آثار انیمه سال‌های اخیر است. نمایشی خیال‌انگیز و البته تاریک که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و به سرعت نام استودیو «MAPPA» را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین استودیوهای ساخت انیمه حال حاضر تثبیت کرد. از همان زمان بینندگان چشم‌انتظار پخش فصل دوم این انیمه هستند، انتظاری که خیلی زود به پایان خواهد رسید. در مرور آخرین اخبار مربوط به این انیمه با ما همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از  Thepopverse، اکنون و نزدیک به دو سال پس از پایان فصل اول مجموعه پرطرفدار جوجوتسو کایسن، قرار است یوجی، ساتورو و دیگران آماده بازگشتی دوباره شده و طرفداران پروپا قرص خود را خوشحال کنند. فصل جدید انیمه جوجوتسو از همان ابتدا یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال جاری میلادی بود.

ساتورو گوجو و ایتادوری- 724press.com

دنباله‌ها گاهی در حدواندازه‌ای که فکر می‌کنیم موفق نیستند و در مواردی به جای کمک به رشد و بالیدن یک مجموعه، مرگ آن را رقم می‌زنند. درست شبیه به چیزی که برای انیمه «ناکجاآباد موعود» (The Promised Neverland) رخ داد. اما با توجه به مانگای این اثر که منبعی عالی برای ادامه ماجراجویی‌های مهیج است، کسی از این بابت نگران انیمه جوجوتسو کایسن نیست که دچار سرنوشتی مشابه شود.

مطلب مرتبط:  آیا بهترین بخش حمله به تایتان، یک حفره داستانی است؟

پیش از شروع یادآوری می‌کنیم از آنجایی که این مطلب به ارائه مسائل مرتبط با فصل دوم این مجموعه می‌پردازد، ممکن است حاوی اسپویل باشد. به این نکته توجه داشته باشید.

زمان پخش فصل دوم انیمه کایسن

براساس اطلاعات تأیید شده تاریخ انتشار فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن روز  ۶ ژوئیه سال ۲۰۲۳ برابر با  ۱۵ تیرماه امسال است. در اواخر سال گذشته میلادی هم این مسئله اعلام شده بود که تاریخ پخش فصل دوم این انیمه ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ خواهد بود. اما درنهایت در ماه مارس با انتشار تریلر جدید، تاریخ دقیق انتشار انیمه تأیید شد. البته توجه داشته باشید که این تاریخ برای انتشار انیمه در کشور ژاپن است و هنوز تاریخ انتشار فصل دوم در خارج از ژاپن تأیید نشده است. بااین‌حال و باتوجه به پخش فصل اول این انیمه می‌توان پیش‌بینی کرد که خیلی زود فرصت تماشای انیمه جوجوتسو کایسن برای علاقمندان آن در خارج از ژاپن هم فراهم خواهد شد.

شخصیتهای انیمه جوجوتسو کایسن- 724press.com

پیش‌نمایش فصل دوم انیمه جوجوتسو کایزن

تاکنون چند تیزر از فصل دوم جوجوتسو کایسن منتشر شده است که آخرین آن مربوط به اواخر ماه مارس بود. این تریلر برای اولین بار در نمایشگاه «AnimeJapan» منتشر شد. تماشای این تریلر اطلاعاتی را در مورد اتفاقات فصل دوم انیمه آشکار کرد؛ از جمله توجه بیشتر فصل دوم به شخصیت ساتورو گوجو که محبوب بینندگان است. بد نیست همینجا نگاهی هم به این تریلر جذاب داشته باشیم:

داستان فصل دوم جوجوتسو کایسن چیست؟

بخشی از فصل دوم به قوس داستانی «Kaigyoku/Gyokusetsu» اختصاص دارد که با نام «آرک گذشته گوجو» هم شناخته می‌شود. این قوس داستانی مربوط به سال  ۲۰۰۶ و زمانی است که گوجو سان درحال گذراندن دومین سال تحصیل خود در مدرسه جوجوتسو بود. به‌علاوه قوس داستانی «حادثه شیبویا» (Shibuya Incident Arc) هم در این فصل مورد توجه قرار دارد که قوسی حماسی و مروبط به اتفاقاتی است که مدتی کوتاه بعد از داستان به تصویر کشیده شده در فصل اول این انیمه رخ می‌دهد. این قوس حول محور نقشه‌ای می‌چرخد که برای مهر و موم کردن گوتو کشیده شده است و درحال حاضر به‌عنوان طولانی‌ترین قوس داستانی مانگا جوجوتسو کایسن شناخته می‌شود.

گتو، گوجو، ایتادوری و سایرین در انیمه جوجوتسو کایسن- 724press.com

براساس اطلاعات تأیید شده، فصل دوم جوجوتسو کایسن در دو بخش و بدون وقفه پخش خواهد شد. این خبر در سایت رسمی جوجوتسو کایسن منتشر شده و قابل استناد است. بااین‌حال هنوز تعداد قسمت‌ها مشخص نیست، اما از آنجایی که این فصل قرار است به مدت ۶ ماه پخش شود، انتظار می‌رود که فصل دوم هم مثل  فصل اول این مجموعه،  ۲۴ قسمت داشته باشد.

مطلب مرتبط:  نگاهی به انیمه سوزومه، تازه ترین اثر ماکوتو شینکای کارگردان برجسته ژاپنی

درپایان نظر شما در مورد این انیمه چیست؟ آیا شما هم جزو طرفداران جوجوتسو کایسن هستید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، کدام شخصیت را بیش از بقیه دوست دارید؟ فراموش نکنید نظرات خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.