امیلیا کلارک با ایفای نقش شخصیت دنریس تارگرین در سریال موفق و محبوب بازی تاج و تخت، محبوب میلیون‌ها طرفدار این مجموعه شد. پس از پایان این مجموعه سازندگان با ساخت سریال پیش درآمد خاندان اژدها نگاهی ویژه به فراز و فرودهای خاندان تارگرین داشتند؛ هرچند که ظاهرا این نواده برجسته این خانواده علاقه چندانی به تماشای این مجموعه ندارد. اما چرا؟ برای رسیدن به پاسخ  این پرسش با ما همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، امیلیا کلارک یا همان ملکه اژدها در توضیحاتی بیان کرد که چرا وجود سریال خاندان اژدها را به کل نادیده گرفته و هرگز قصد تماشای آن را ندارد. او همچنین از دلیل خود برای تماشای اسپین آف شخصیت جان اسنو هم صحبت کرد.

دنریس تارگرین- 724press.com

شخصیت دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک حتی پس از پایان این مجموعه، همچنان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی تاج و تخت باقی مانده و بی تردید یکی از نمادین‌ترین آن‌ها است. ایفای نقش مادر اژدها باعث رشد حرفه‌ای کلارک در دنیای سینما و تلویزیون شد، به‌طوری که از آن زمان تاکنون درهای بسیاری به روی این بازیگر باز شده و فرصت‌های متعددی برایش فراهم شده است.

پس از موفقیت بی‌نظیر بازی تاج و تخت، شبکه HBO به شکلی خستگی‌ناپذیر توجه خود را روی ساخت و آماده کردن انواع پیش درآمد و اسپین‌آف‌های مرتبط با این اثر متمرکز کرد. اولین ساخته آن‌ها هم سریال خاندان اژدها است که درست است از نظر موفقیت به گرد پای مجموعه اصلی نرسید، اما همچنان میلیون‌ها طرفدار دارد و در نوع خود به‌عنوان مجموعه‌ای موفق شناخته می‌شود.

دو زن مقتدر خاندان تارگرین دنریس و رینیرا- 724press.com

دراین بین پرسشی که ذهن بسیاری از مخاطبان پروپاقرص این مجموعه رابه خود معطوف کرده، این است که آیا بازیگران مجموعه اصلی این سریال را تماشا کردند یا خیر؟ خب، تااینجا به نظر می‌رسد که هنوز تعداد زیادی از بازیگران اصلی زمانی را برای تماشای این اثر اختصاص نداده‌اند؛ شاید چون از زندگی کردن در آن محیط خیال‌انگیز خسته شده‌اند و تمایلی به تکرار آن تجربه ندارند. بااین‌حال بسیاری هم از قصد خود برای تماشای این مجموعه در زمانی نامشخص صحبت می‌کنند، البته همه به جز امیلیا کلارک که به صورت کاملا واضح اعلام کرد علاقه‌ای به این کار ندارد.

مطلب مرتبط:   چرا بازیگر نقش جیمی لنیستر علاقه ای به تماشای خاندان اژدها ندارد؟

این بازیگر به تازگی توضیح داد چرا فصل اول سریال خاندان اژدها را نه تماشا کرده و نه دوست دارد آن را تماشا کند و اینطور که مشخص است عمده دلیل او مربوط به خاندان تارگرین است.

او می‌گوید:

«این کار مثل این است کسی به شما بگوید آیا می‌خواهید دوباره به دوران دبیرستان برگردید و کارهایی که در دوران مدرسه انجام داده‌اید را تماشا کنید؟ خب، این خیلی عجیب است»

اما نکته جالب توجه این است که ظاهرا امیلیا کلارک مشتاق تماشا کردن دیگر محصول شبکه‌ی HBO است که از همین حال هم طرفدارن بسیاری پیدا کرده است. او به دوست و همبازی سابقش کیت هرینگتون قول داد اگر سریال مستقل اسنو پخش شود، حتما آن را تماشا خواهد کرد. کلارک همچنین گمانه زنی‌های فعلی در مورد حضور احتمالی او در سریال اسنو را مضحک خوانده و این احتمال را کاملا رد کرد. او درحالی که سعی می‌کرد مؤدبانه از مزخرف خواندن این ایده پرهیز کند گفت بالاخره عمر مادر اژدها در سریال بازی تاج و تخت به پایان رسیده است، درنتیجه بازگشت او به سریال اسنو و پیوستنش به جان اسنو امری بعید است.

جان اسنو و دنریس تارگرین در صحنه ای از سریال بازی تاج و تخت- 724press.com

باید دید آیا بالاخره سریال خاندان اژدها می‌تواند این امیلیا کلارک را وسوسه کند تا به تماشای آن بنشیند یا خیر؟ واینکه سرنوشت سریال جان اسنو چه خواهد بود؟ درپایان این مطلب از همراهی شما عزیزان با ۷۲۴پرس دات کام سپاسگزاریم.