نقاشی و تصویرسازی از جمله حوزه‌هایی است که طرفداران بی‌شماری دارد. لذت خلق شخصیت‌های مختلف و قرار دادن آن‌ها در محل یا موقعیت‌های گوناگون چیزی است که ذهن بسیاری از هنرمندان خوش فکر را درگیر خود کرده است. نمونه‌اش این نقاشی‌های آبرنگی جذاب که فضایی سورئال دارند؛ نقاشی‌هایی که از ذوق و خلاقیت خالق خود خبر می‌دهند. در آشنایی با این هنرمند و آثار ما را همراهی کنید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Thisiscolossal، شخصیت‌های حاضر در نقاشی‌های فلیسیا چیائو (Felicia Chiao)، دنیای عجیبی را تجربه می‌کنند. مهم نیست اگر در استخرهای آب باران و در مرکز گل‌های داوودی شناور باشند یا پیچ و تاب حرکت در یک مخزن نگهداری ماهی را تجربه کنند؛ به‌هرحال آن‌ها با شرایطی سورئال مواجه هستند که احساساتی پیچیده را زنده می‌کند.

نقاشی آبرنگی-724press.com

این هنرمند بیش‌تر در زمینه تصویرسازی به دنبال نمایش تجربیات و تعامل شخصیت‌هایی موقر است؛ آن‌هایی که به دنبال اشعه طلایی رنگ خورشیدن هستند، در میان شکوفه‌های رنگارنگ وقت گذرانده و در مورد دنیای بزرگ اطراف‌شان چنان درگیر حس کنجکاوی هستند که گویی در آن غرق شده‌اند.

چیائو عناصر طبیعت را انسان سازی کرده و برای نشان دادن حالت مورد نظر خود، آنها را در هم ادغا می‌کند. مثلا تضاد شادی به تصویر کشیده شده در روزی آفتابی که در کنار آن تاریکی سطوح پایین‌تر هم نمایان است، تاریکی وهم‌انگیز و حتی مالیخولیایی از جایی که شعاع‌های نور خورشید کمتر راهی برای رسیدن به آنجا پیدا می‌کنند. جایی دیگر شما شاهد هیولایی تیره‌و تار و شبح مانند هستند که به‌وسیله تابش خورشید درخشان ناپدید می‌شود. شخصیت‌های او محصور در میان گلبرگ‌های غول‌پیکر یا در محاصره چشمان کنجکاو به دنبال ماجراجویی‌های خود هستند و در کنار آن، احساساتی همچون شادی، اضطراب، عدم اطمینان و حتی ترس را تجربه می‌کنند.

نقاشیهای جذاب آبرنگی-724press.com

چیائو مدت طولانی از مارکر برای خلق نقاشی‌های خود استفاده می‌کرد، اما این روزها این هنرمند روی به کارهای آبرنگی آورده است. البته او همچنان از همان سبک گذشته استفاده کرده و کارهای شسته رفته ارائه می‌کند که البته اکنون کیفیت آرشیوی بهتری دارند. البته کارهای شخصیت او همچنان صحنه هنرنمایی مارکرها است؛ بااین‌حال او معتقد است استفاده از جوهر و آبرنگ به او امکان می‌دهد که جزئیات بیشتری را به نمایش گذاشته و به شکلی متنوع از رنگ استفاده کند.

مطلب مرتبط:   نقاشی سه بعدی روی کاغذ: تلفیق جادوی هنر و خلاقیت

نمایش انفرادی این هنرمند خوش ذوق با عنوان «New Normal»، در شهر لس انجلس برپا است و تا ۲۸ جون ادامه دارد؛ نمایشگاهی که او در آن تازه‌ترین آثار آبرنگی خود را به نمایش گذاشته است. در ماه اکتبر چیائو همچنین بخشی از یک نمایشگاه کارهای گروهی است که به‌ میزبانی مجله «Hi-Fructose» در فیلادلفیا برگزار خواهد شد و سال آینده هم یک نمایشگاه انفرادی دیگر دارد که این بار با همکاری پروژه هارمن در شهر نیویورک ارائه خواهد شد.

درادامه از شما دعوت می‌کنیم به تماشای گوشه‌ای از آثار این هنرمند خوش قریحه بنشینید.

chiao-Chrysanthemum-WC-640x6402x
chiao-Fish-Tank-640x8642x
chiao-Floral-White-640x8532x
chiao-Handle-With-Care-640x6402x
chiao-Pattern-Worms-640x8442x
chiao-Seen-640x8372x
chiao-Sun-God-640x8512x
chiao-Try-WC-640x9532x
chiao-Waiting-640x8202x
chiao-Weepy-Chrysanthemums-WC-1539x2048
felicia-Blue-House-640x8402x
felicia-DirtyBird-Campout
felicia-KitchenCounter-640x8452x
felicia-PlantHeads-640x8482x
felicia-Rooms-Final-640x8392x

درپایان نظر شما در مورد آثار این هنرمند چیست؟ آیا دنیای خیالی به تصویر کشیده شده به‌وسیله آبرنگ و جوهر او توجه شما را هم به خود جلب کند. تصویرسازی‌های چیائو را چطور دیدید؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس هم درمیان بگذارید، سپاس