سریال بازی ماهی مرکب یا بازی مرکب که در زمان پخش خود از نتفلیکس به سرعت به محبوب‌ترین سریال این شبکه تبدیل شد، به اندازه‌ای مورد توجه علاقمندان قرار گرفت که همه یک صدا خواهان ساخت فصل بعدی این اثر بودند. همان زمان زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید که خبر از ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب می‌داد، هرچند که زمان قطعی برای آن اعلام نشد. اما حالا پخش تیزری جدید از بازی مرکب، خبر ساخت فصل دوم را قطعی می‌کند.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از CNN،  نمایش بازی‌های مرگبار و مورد علاقه طرفداران سریال بازی مرکب (Squid Game)، آماده بازگشتی باشکوه است. نتفلیکس جزئیات جدید و انحصاری از فصل دوم این سریال مهیج محصول کره جنوبی را روز شنبه و به‌عنوان بخشی از رویداد جهانی هواداران خود در برزیل به اشتراک گذاشت.

پوستر فصل دوم بازی مرکب شبکه نتفلیکس- 724press.com

پخش تیزر جدید فصل دوم سریال پرمخاطب بازی مرکب اخبار پیرامون ساخت فصل بعدی این مجموعه را تأیید کرد. باتوجه به آنچه در این تیزر می‌بینیم، هم بازیگران قبلی و هم بازیگران جدید در این سری جدید حضور خواهند داشت. «لی جونگ- جه» (Lee Jung-jae) در قالب شخصیت سونگ گی هون  آماده بازگشت دوباره برای پی گرفتن ادامه ماجرا است. در فصل دوم هم مجدد شخصیت مرد نقاب‌دار با بازی «لی بیونگ هون» (Lee Byung-hun) و همینطور افسر پلیسی با بازی «وی ها-جون» (Wi Ha-jun) که در جستجوی برادر گمشده‌اش است، حضور خواهند داشت.

مطلب مرتبط:  ادعای بدرفتاری و تقلب در مسابقه بازی مرکب شبکه نتفلیکس

لی جونگ جه بازیگر مطرح کره جنوبی است که یکی از نقش‌های اصلی سریال بازی مرکب را برعهده داشت. او به خاطر حضور در این مجموعه در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول سریال درام  جوایز امی  شد.  کارگردان هوانگ دونگ هیوک دیگر برنده این جایزه بود. سریال بازی مرکب که در سال  ۲۰۲۱ پخش شد، در مجموع شش جایزه امی را از آن خود کرده است.

بازیگران قدیم و جدید سریال بازی مرکب- 724press.com

اما در کنار بازیگران قدیمی این مجموعه، در فصل دوم شاهد حضور بازیگرانی جدید خواهیم بود که از آن جمله می‌توان به «ییم سی- وان» (Yim Si-wan)، «کانگ ها- نول» (Kang Ha-neul)، «پارک سونگ هون» (Park Sung-hoon) و «یانگ دونگ گئون» (Yang Dong-geun) اشاره کرد.

برای درک بهتر چشم‌انداز فصل  بعدی    این مجموعه موفق، بد نیست نگاهی به تیزر تبلیغاتی فصل دوم آن داشته باشیم:

یکی دیگر از بازیگران برجسته این مجموع «او یونگ-سو» (Oh Yeong-su) است که در فصل اول این مجموعه نقش او ایل نام مسن و بی‌ادعا را بازی می‌کرد که راز مهمی را از دیگران پنهان کرده بود. هنوز مشخص نیست که آیا دوباره شاهد حضور او در این مجموعه خواهیم بود یا خیر. البته با توجه به نحوه به پایان رسیدن فصل اول، احتمال حضور او از دیگر بازیگران پیچیده‌تر است.

هوانگ دونگ هیوک کارگردان این مجموعه در مورد بازی مرکب گفته که این داستانی درباره بازندگان است. باید ببینیم فصل دوم این مجموعه هم ادامه داستان قبلی است یا چیزهای دیگری برای ارائه دارد. هنوز تاریخ انتشار قطعی فصل دوم بازی مرکب مشخص نشده است. باید منتظر بود و دید نتفلیکس برای چه زمانی پخش این سریال را برنامه ریزی کرده است.

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس لذت برده باشید. نظر شما در مورد فصل دوم سریال بازی مرکب چیست؟ شما چه انتظاراتی از این مجموعه دارید؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید، سپاس