تزئین مواد غذایی است کاری است که همه ما کمابیش آن را انجام داده‌ایم، تزئین ظرف سالاد، شله زرد یا آش نذری کاری است که بسیاری از خانم‌های ایرانی از انجامش لذت برده و به سبک خود کارهای خلاقانه هم برای جذاب‌تر دیده شدن آن انجام داده‌اند. اما در این مجال با ۷۲۴پرس همراه شوید تا سری به مادری خوش ذوق بزنیم که برای تزئین مواد خوراکی و انواع میوه و سبزیجات، از روشی متفاوت اما بسیار سرگرم‌کننده استفاده کرده است.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Boredpanda، هنرمندی به نام کورین که در شبکه‌های اجتماعی با نام «_ghoul_mom_» شناخته می‌شود را باید فردی با استعداد و صدالبته خوش ذوق دانست که چهره‌ای متفاوت و جذاب از مواد غذایی را به نمایش گذاشته است. او که مادر دو فرزند است، در آغاز پاندمی کرونا متوجه این خلاقیت خود برای خلق مواد غذایی عجیب و غریب و سرگرم‌کننده شد. خلاقیت‌های منحصربفرد او به سرعت باعث شاد کردن فرزاندنش و به خنده انداختن آن‌ها شد و همین مسئله کورین را تشویق کرد تا غذاهای جدید را امتحان کرده و از زمان خود برای ارائه‌ای جدیدتر و جذاب‌تر از مواد خوراکی نهایت بهره را ببرد.

قارچ خام هیولایی-724press.com

کورین با تبدیل انواع میوه و سبزیجات معمولی به شخصیت‌های خارق‌العاده، از تجربه هنری متفاوت خود برای جلب توجه پیر و جوان استفاده کرده است. البته او درحال تهیه غذا هم از این شیوه دست نکشیده و خوراک‌های لذیذ و خوش آب و رنگی آماده می‌کند که شما را مجذوب خود می‌کنند. از میوه‌هایی با ظاهر بیگانگان تا خوراکی‌هایی با حال‌وهوای هالووین که همگی در نوع خود سرگرم‌کننده هستند.

مطلب مرتبط:  ایده هایی جالب برای سرو نوشیدنی مخصوص مراسم هالووین

هنر کورین  تاکنون با بازخورد مثبتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است و حتی عاملی برای تشویق دیگرانی بوده که دوست دارند خلاقیت خود را کشف کرده و قدم در این مسیر بگذارند. کورین با رویکرد خاصی که به دنیای هنر دارد به ما یادآوری می‌کند که تفریح کردن و لذت بردن از زندگی روزمره هرگز به معنای اتلاف وقت نیست.

تزئین شیرینی به سبک هالووین-724press.com

کورین در گفتگویی پیرامون این سبک خاص خود به مواردی اشاره کرد که شنیدن‌شان خالی از لطف نیست. او توضیح داد در روزهای اول همه‌گیری از این کار تنها برای جالب‌تر کردن میز غذا استفاده می‌کرد تا فرزندانش را سرگرم کند. او سعی داشت از این راه هم بچه‌ها را بخنداند و همه آن‌ها را تشویق کند تا غذاهای جدید را امتحان کنند.  از آن زمان خودش هم از طریق این خلاقیت‌های هنری الهام‌های جدیدی گرفته و حس می‌کند که ساخت اثری هنری با استفاده از مواد خوراکی، کاری جالب توجه و البته مفید است. به ویژه اگر فرزندی دارید که در خوردن غذا مشکل دارد، یا دوست ندارد خوراکی‌های جدید را امتحان کند.

Humorous-Food-Art1
Humorous-Food-Art10
Humorous-Food-Art11
Humorous-Food-Art12
Humorous-Food-Art13
Humorous-Food-Art14
Humorous-Food-Art15
Humorous-Food-Art16
Humorous-Food-Art17
Humorous-Food-Art18
Humorous-Food-Art19
Humorous-Food-Art2
Humorous-Food-Art20
Humorous-Food-Art21
Humorous-Food-Art22
Humorous-Food-Art23
Humorous-Food-Art24
Humorous-Food-Art25
Humorous-Food-Art26
Humorous-Food-Art27
Humorous-Food-Art28
Humorous-Food-Art29
Humorous-Food-Art3
Humorous-Food-Art30
Humorous-Food-Art31
Humorous-Food-Art32
Humorous-Food-Art33
Humorous-Food-Art4
Humorous-Food-Art5
Humorous-Food-Art6
Humorous-Food-Art7
Humorous-Food-Art8
Humorous-Food-Art9

به گزارش ۷۲۴پرس، کورین برای اینکه پروژه‌های هنری خود را به شکلی در برنامه غذایی روزانه بچه‌های بگنجاند، معمولا زمان بیکاری و اوقات فراغت خود را صرف آماده کردن و عکاسی از آن‌ها می‌کند. در طول این چند و با بزرگ‌تر شدن فرزندانش، او سعی کرده است از مشارکت آن‌ها هم در پروژه‌های خود استفاده کرده و از این طریق خلاقیت آن‌ها را هم شکوفا کند. او از دانستن این حقیقت که هنر او باعث می‌شود مردم لبخند بزنند بسیار خوشحال است و می‌گوید این باعث شادی او است که هنرش  باعث خنداندن مردم شود. شنیدن اینکه او برای دیگران و به خصوص کودکان الهام بخش بوده است تا آن‌ها هم سبک هنری غذایی خود را خلق کنند بسیار خشنود است و آن را چیزی مهیج توصیف می‌کند.

تزئین گل کلم به شکل هیولا-724press.com

دراین بین میوه‌هایی مثل خربزه، دراگن فروت یا میوه اژدها و کیوی از جمله مواد خوراکی محبوب او برای خلق آثار هنری هستند، چون حتی بدون هیچ کار خاصی هم ظاهری شبیه به بیگانه‌ها دارند. کروین همچنین از خلق مواد غذایی با موضوع هالووین هم بسیار لذت بده و حتی اشاره می‌کند که آن‌ها بخش محبوب او هستند.

مطلب مرتبط: مدل کاپ کیک با طراحی ترسناک ویژه هالووین

کورین همچنین در مورد آرزوی خود برای جمع‌آوری قطعات هنری خوراکی خود به شیوه‌ای منسجم هم صحبت می‌کند که دوست دارد از آنها برای خلق یک کتاب کودک استفاده کند. درنهایت پشت این تصاویر جالب از مواد غذایی بامزه، مادری خوش فکر قرار دارد که نگهداری و تربیت دو کودک را برعهده داشته، عاشق پیاده‌روی طولانی و سرکشی به خانه‌های تسخیر شده است و دوست دارد مردم را تشویق کند تا به شیوه خود از هنر برای سرگرم شدن بهره ببرند. او می‌گوید زندگی کوتاه‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنیم، پس از آن لذت ببرید.

بیسکوییت اورئو به شکل هیولا-724press.com

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. آیا شما هم دوست دارید راه کورین را ادامه داده و به سبک خود به خلق مواد غذایی جالب و سرگرم‌کننده بپردازید؟ اگر همین حالا هم دستی در این کار دارید، شما از چه مواد غذایی بیشتر استفاده می‌کنید و چه موضوعاتی برای‌تان الهام بخش‌تر هستند؟ فراموش نکنید ایده، نظر و تجربیات ارزشمند خود را با هم درمیان بگذارید، سپاس