مقوله حفظ امنیت منزل، یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از ما است. خانه قرار است محیطی امن برای اعضای خانواده باشد و به‌همین خاطر ما همیشه به دنبال راهی برای ایمن‌تر کردن هرچه بیشتر آن هستیم. در سال‌های اخیر گزینه‌های مثل استفاده از درهای ضد سرقت، کرکره‌های فلزی،زنگ خطر و نصب دوربین مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. در ادامه به مرور طرح خلاقانه قفل ضد سرقت جدید خواهیم پرداخت،  با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از YankoDesign، شیوه‌های مختلفی برای افزایش اقدامات امنیتی وجود دارد که استفاده از درهای ضد سرقت و قفل و زنجیر از آن جمله است. اما آیا فکر کرده‌اید ادغام اقدامات امنیتی دو مرحله‌ای همچون قفل کردن در و درعین حال زنجیر کردن در اصلی  منزل تاچه حد می‌تواند مفید و  قابل استفاده باشد؟ این همان کاری است که طراح خلاق دستگیره در ضد سرقت «Let Me In» به آن اندیشیده است و نتیجه کار یک ایده مفید و کاربردی است.

دستگیره در با قابلیت داشتن قفل و زنجیر و ضد سرقت-724press.com

قفل کردن دستگیره در ضد سرقت-724press.com

این ایده هوشمندانه طراحی جالب توجه، براق و مینیمال دارد که باعث می‌شود شما به استفاده از این مکانیزم زنجیره‌ای تشویق شوید. طراح  این طرح به طرزی ماهرانه ارزش دستگیره در را دوچندان کرده و از آن  طرحی بسیار کاربردی خلق کرده است که هم جالب توجه و هم ارزشمند است. یعنی شما یک دستیگره در دارید که همزمان هم کار اصلی خود را انجام می‌دهد و هم دارای زنجیر و قفل بوده و استحکام در منزل یا محیط کار در مقابل سرقت و ورود   غیرمجاز را می‌گیرد.

دستگیره دوتایی قفل و زنجیر دار-724press.com

طراح این دستگیره قابل توجه «Sono Mocci» است که در زمینه امنیت و طراحی قفل به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. در طراحی این قفل از روش‌های تکنولوژیک امنیتی استفاده شد تا اقدامات ایمنی در مقایسه با انواع سنتی‌تر ارتقا مناسبی پیدا کند.

مطلب مرتبط:  خلاقیت در خدمت شستن ظروف

دستگیره در «Let Me In»، یک قفل پیچ کلاسیک را با مکانیسم قفل زنجیر دار ترکیب کرده است که باعث می‌شود زنجیر به جای آنکه به بخشی از در متصل شود، مستقیما به خود دستگیره وصل شده و از این طریق امنیت بیشتری را برای ساکنان فراهم کند. این کار شاید حتی به تشویق افراد برای قفل کردن درها  کمک کند، چون سادگی و ظرافت بیشتری دارد.

دستگیره در با قفل و زنجیر-724press.com

نظر شما در مورد این ایده جالب توجه چیست؟ شما کدام نوع قفل و زنجیر را ترجیح می‌دهید؟ به نظرتان این ایده کاربردی‌تر از نمونه‌های قبلی نیست؟ ما در ۷۲۴پرس دات کام همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، حتما آن‌ها را با ما درمیان بگذارید، سپاس