باتوجه به موفقیت چشم‌گیر سریال بازی تاج و تخت، کاملا مشخص بود که شبکه‌ی HBO سعی خواهد کرد همکاری پرسود خود را با جورج مارتین ادامه داده و به گوشه و کنار وستروس سر کشیده و داستان‌های بیشتری برای بازگو کردن پیدا کند. اولین تلاش آن‌ها دراین زمینه، ساخت مجموعه خاندان اژدها بود که پخش فصل اول آن به پایان رسیده و بینندگان چشم‌انتظار آماده شدن فصل دوم آن هستند. در مرور آخرین اخبار در مورد دیگر پروژه‌های مرتبط این شبکه با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، ظاهرا شبکه‌ی HBO که خاطره خوشی از پخش سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones) داشته و اسپین آف دیگر این سریال یعنی خاندان اژدها را هم به‌عنوان اثری محبوب به مخاطبان معرفی کرد، قصد ندارد به سادگی از دنیای وستروس  و جهان خلق شده به‌وسیله ذهن خلاق نویسنده جورج مارتین دل بکند. درواقع این شبکه از همین حالا هم در حال ساخت و آماده کردن چندین اسپین اف دیگر از دنیای بازی تاج و تخت است.

تااینجا براساس شایعات موجود می‌تواد ساخت شش پروژه دیگر را مورد توجه قرار دارد که هم اکنون درحال گذراندن مراحل به تصویب رسیدن نهایی هستند. دراین مرور با ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید تا به صورت خلاصه به این 6 پروژه نگاهی کرده و ببینیم قرار است شاهد چه موضوعات و خطوط داستانی در هر کدام از آنها باشیم.  

جان اسنو در بازی تاج و تخت-724press.com

 اسنو (Snow)

همانطور که هم از نام این مجموعه برمی‌آید و هم ما در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم، این مجموعه قرار است به صورت مشخص به شخصیت جان اسنو بپردازد. دراین مجموعه ماجراجویانه، ما جان اسنو را در سرزمین‌های همیشه زمستان دنبال کرده و می‌بینیم که او در ماجراجویی‌های خود، پرده از  چه اسرار و رازهای مگویی برمی‌دارد.

مطلب مرتبط:  آیا اسپین آف جان اسنو، شانسی برای موفقیت دارد؟

درکنار شخصیت جان اسنو، ما شاهد بازگشت برخی دیگر از شخصیت‌های سریال اصلی هستیم که البته حضورشان کاملا منطقی است. از جمله آن‌ها می‌توان به ملکه جدید شمال یا همان سانسا استارک اشاره کرد.

داستان  اِگ و  دانک (Tales of Dunk and Egg)

داستان این مجموعه به شورش بلک فایر می‌پردازد و شخصیت‌های اصلی آن هم سر دانکن بلند قد و اگون تارگرین است. این مجموعه فرصتی برای همسفر شدن مخاطبان با این دو نفر را فراهم می‌کند که به سراسر وستروس رفته و شاهد رویدادهای تاریخی متعددی هستند.

ولاریون-724press.com

۹ سفر مار دریایی (The 9 Voyages of the Sea Snake)

در این مجموعه کورلیس ولاریون جوان را داریم که به‌عنوان بزرگ‌ترین دریانورد جهان مشغول گشت و گذاز، کاووش و البته گسترش مرزهای شناخته شده جهان و فتح دریاها است. 

نایمریا: ده هزار کشتی (Nymeria: 10,000 Ships)

این مجموعه قرار است یکی دیگر از رویدادهای تاریخی بزرگ سرزمین وستروس را پوشش دهد. اینجا داستان در مورد ملکه جنگجوی افسانه‌ای است که مهاجرتی بزرگ را از امپراتوری والیریان آغاز کرده و سرانجام خود را به دورن رسانده و درهمانجا مستقر می‌شود و در ادامه پادشاهی خود را همانجا تأسیس می‌کند.

امپراتوری طلایی یی تی-724press.com

امپراتوری طلایی یی تی (The Golden Empire of Yi Ti)

این اولین مجموعه انیمیشنی  دنیای وستروس است که به امپراتوری طلایی یی تی می‌پردازد،  امپراتوری قدرتمند  اسوس (Essos) که درگیر انواع سیاست‌ها، توطئه، جنگ و البته آزمون‌های سخت است. از آنجایی که یی تی با الهام از امپراتوری چین شکل گرفته است، چندان دور از ذهن نخواهد بود اگر در این مجموعه شاهد حضور شخصیت‌هایی کاملا جدید از نژاد آسیایی باشیم.

مجموعه انیمیشنی ناشناخته (Mysterious animated series)

چندان اطلاعاتی در مورد این مجموعه در دست نیست، اما ظاهرا قرار است این مجموعه هم از جهاتی شبیه انیمیشن امپراتوری طلایی باشد. بااین‌حال هزاران رویداد، دوره و شخصیت وجود دارد که سازندگان این اثر می‌توانند آن را مورد توجه قرار دهند. درست است که حتی اسم این مجموعه هم هنوز مشخص نیست، اما شاید همین ابهام و رمز و راز باعث خلق اثری جذاب شود که توجه بینندگان را به خود جلب کند.

درمورد اینکه شبکه‌ی HBO هم‌اکنون ساخت کدام اثر را در کانون توجه قرار داده  است، هنوز امکان‌پذیر نیست. بااین‌وجود شایعات فعلی حکایت از آن دارند که ساخت سریال اسنو از قبل تأییدیه‌های لازم را به دست آورده است. به‌هرحال ما همچنان دنیای وستروس را مورد توجه قرار داده و شما را در جریان آخرین اخبار مربوط به ساخت اسپین آف‌های بعدی بازی تاج و تخت قرار خواهیم داد.

اسپین آفهای سریال بازی تاج و تخت-724press.com

امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس لذت برده باشید. همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، حتما آن‌ها را با ما درمیان بگذارید. سپاس