مدت‌ها است طرفداران انیمه محبوب و شناخته شده حمله به تایتان در انتظار به سرانجام رسیدن این داستان مهیج هستند. این هفته بالاخره شاهد پخش اولین قسمت از قسمت سوم فصل آخر انیمه حمله به تایتان بودیم و خیلی زود نوبت به قسمت‌های بعدی این مجموعه خواهد رسید. دراین مرور با ما در ۷۲۴پرس همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار و اطلاعات در مورد فصل آخر انیمه اتک آن تایتان قرار دهیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Economictimes، انیمه «Attack on Titan»، یکی از تأثیرگذارترین انیمه‌های پخش شده سال‌های اخیر بوده که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. باتوجه به این شهرت و البته محبوبیت، چندان عجیب نیست که انتظار پخش فصل آخر آن و جمع‌بندی داستان یکی از دغدغه‌های همیشگی طرفداران این مجموعه انیمه بوده است. 

شاید همین مسئل هم باعث شده است که پخش فصل آخر این انیمه برخلاف آثار دیگر بسیار طولانی‌تر از آب در آمده و تقریبا سه سال به طول بیانجامد.  قرار بود فصل چهارم، به ‌عنوان فینال و فصل پایانی انیمه حمله به تایتان ساخته و پخش شود؛ سپس مشخص شد فصل چهارم هم به صورت دو قسمت مجزا پخش خواهد شد. بااین‌وجود و درحالی که مخاطبان در انتظار قسمت پایانی بودند، خبر رسید که فصل چهارم  به جای دو بخش، دارای سه پارت خواهد بود. اما محبوبیت این مجموعه‌ به اندازه‌ای بود که طرفداران همچنان مشتاقانه در انتظار پخش پارت سوم باقی ماندند و این هفته بالاخره به آرزوی خود رسیده و شاهد پخش اولین قسمت از بخش سوم فصل آخر انیمه اتک آن تایتان بودند.

مطلب مرتبط:  جدیدترین تیزر سریال حمله به تایتان ها، بخش سوم فصل آخر

خب، به نظر می‌رسد کم کم به پایان داستان ارن یگر (Eren Yeager)، شخصیت اصلی این انیمه نزدیک می‌شویم؛ داستانی از تلاش بازماندگان نسل بشر برای مقابله با هیولاهایی غول پیکر که بی‌رحمانه به جان آن‌ها افتاده و ضمن تخریب شهرهای محل سکونت انسان‌ها،  با گوشت آن‌ها ضیافتی برای خود برپا کرده‌اند. این انیمه از زمان شروع پخش آن در سال ۲۰۱۳ تاکنون، پیچ و خم‌های زیادی داشته و بارها بینندگان را شگفت‌زده کرده است و به نظر می‌رسد قرار است درنهایت با پایانی دلخراش و تکان دهنده، به کار خود پایان دهد.

احتمالا اگر از علاقمندان این انیمه اتک آن تیاتان باشید، از این مسئله اطلاع دارید که این انیمه براساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) ساخته شده است. مانگا مدت‌ها قبل و با یک پایان‌بندی تأثیرگذار و عمیقا تکان دهنده به کار خود پایان داد. درنتیجه بسیاری از مخاطبان این انیمه از قبل از سرانجام داستان اطلاع دارند، اما این به این معنا نیست که کسی برای تماشای قسمت آخر انیمه مشتاق نیست. درواقع از همین حالا هم انتظارات زیادی برای قسمت پایانی این انیمه وجود دارد و خب، ذهن بینندگان مملو از پرسش‌هایی است که دوست دارند درپایان به پاسخ آن‌ها دست پیدا کنند.

اولین قسمت از این پارت در تاریخ چهارم مارس سال جاری میلادی پخش شد؛ البته شهروندان برخی از کشورها ممکن است برای تماشای این قسمت   مدت زمان بیشتری انتظار بکشند. همچنین مشخص شده است که قسمت پایانی فصل آخر این انیمه به صورت دو قسمت ویژه یک ساعته آماده پخش شده است. یکی از قسمت‌ها در ماه جاری میلادی پخش شده و قسمت دیگر در زمانی در اواخر سال پخش خواهد شد.

در طول ده سالی که از عمر پخش این سریال می‌گذرد، شخصیت‌های بسیاری به مخاطبان معرفی شده و بسیاری هم جان خود را از دست دادند. اما دو شخصیت اصل ارن یئگر با صداپیشگی یوکی کاجی و میکاسا آکرمن با صداپیشگی یوی ایشیکاوا در این قسمت حضور دارند و البته دیگر یار جدانشدنی این گروه یعنی آرمین آرلت هم در این جمع حاضر است که مارینا اینو به جای او صداپیشگی کرده است. همچنین یوییچیرو هایاشی و جون شیشیدو کارگردانی این پارت را برعهده داشته‌اند.

باید منتظر بود و دید سرانجام این انیمه چه خواهد بود و آیا شاهد اختلاف‌هایی هرچند جزئی میان پایان‌بندی انیمه و مانگا خواهیم بود یا خیر؟ شما در مورد این انیمه و قسمت آخر آن چه فکر می‌کنید؟ آیا فرصت تماشای تازه‌ترین قسمت پخش شده این انیمه را پیدا کردید؟ نظر  شما در مورد آن چه بود؟ ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم، حتما آن‌ها را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید. سپاس